ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το νέο Ford Puma με τους 125 ίππους

Οδηγούμε το νέο Ford Puma με τους 125 ίππους
COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Τώρα που οι μετακινήσεις είναι ελεύθερες, αισθάνεσαι πιο απελευθερωμένος στις κινήσεις σου. Ακόμα και στην επιλογή ενός καινούργιου αυτοκινήτου, που με το lockdown πέρασε σε δεύτερη, αν όχι τρίτη μοίρα.

Κι επειδή με την κατάσταση του κορονοϊού, είναι σαν να διαγράψαμε τρεις μήνες από τη ζωή μας και από χειμωνιάτικα ρούχα φορέσαμε κατευθείαν καλοκαιρινά, ας φτιάξουμε και πάλι τη διάθεσή μας, οδηγώντας.

Προ ημερών, είχα την ευκαιρία να οδηγήσω ξανά το νέο Ford Puma, αυτή τη φορά με τους 125 ίππους, πάντα από το ίδιο, χιλιάρι, τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης. Ένα πολύ φρέσκο μοντέλο στην αγορά, που τηρουμένων των αναλογιών, αναμένεται να πρωταγωνιστήσει εμπορικά στους επόμενους μήνες.

Οδηγούμε το νέο Ford Puma με τους 125 ίππους
COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Ισορροπημένο σχεδιαστικά και καλαίσθητο, κατά την άποψή μου, το νέο Puma είναι ένα αυτοκίνητο που και νέους θα ικανοποιήσει, αλλά και οικογενειάρχες, καθώς έχει τους απαιτούμενους χώρους, ακόμα και στο πορτμπαγκάζ (456 λίτρα όγκου) με τον έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων, στη θέση της ρεζέρβας.

Άνετο, βολικό, εύχρηστο, με την οθόνη αφής τοποθετημένη ψηλά, και τον λεβιέ ταχυτήτων πιο ψηλά στη βάση της κονσόλας, το νέο Puma πέρα από τα χαρακτηριστικά άνεσης και λόγω της αθόρυβης λειτουργίας, διαθέτει να χαρακτηριστικά οικονομίας, όσον αφορά την κατανάλωση.

Κι όλα αυτά εξαιτίας της ύπαρξης ενός ήπιους υβριδικού συστήματος, EcoBoost Hybrid 48-volt, που αποδίδει 125 ίππους κι έχει τη δυνατότητα την ενέργεια που χάνεται στο φρενάρισμα και στο ρολάρισμα, να τη μετατρέπει σε κινητική, επανχρησιμοποιώντας την για υποβοήθηση ροπής, είτε στην επιτάχυνση είτε και σε στρωτή οδήγηση.

Οδηγούμε το νέο Ford Puma με τους 125 ίππους
COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Οδηγώντας για πάρα πολλά χιλιόμετρα, όπως συνηθίζω σε μικτό κύκλο, εντός και εκτός πόλης, ακόμα και σε ορεινά μέρη, άλλοτε πιο σβέλτα κι άλλοτε πιο χαλαρά, όπως στον αυτοκινητόδρομο, το μοτέρ αποδίδει εξαιρετικά, γραμμικά και με την κατανάλωση να ανεβαίνει λίγο πάνω από τα 7 λίτρα, όταν το ζορίσεις, ενώ παρά το γεγονός ότι το μοτέρ είναι τρικύλινδρο, η ύπαρξη του υβριδικού συστήματος το καθιστά σχετικά αθόρυβο, ακόμα και στις υψηλότερες στροφές.

Παράλληλα, σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί τον έναν από τους τρεις κυλίνδρους, για να μειώσει την κατανάλωση, και να τον ενεργοποιεί εκ νέου, σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, προκειμένου να πάρει παραπάνω ροπή όταν χρειάζεται με το πάτημα του πεντάλ γκαζιού.

Οδηγούμε το νέο Ford Puma με τους 125 ίππους
COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Η συνεργασία με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο κρίνεται ικανοποιητική, με τις σχέσεις να «κουμπώνουν» ευχάριστα. Όσον αφορά τις τεχνολογίες με τις οποίες εμπλουτίζεται ο εξοπλισμός, τα Adaptive Cruise Control (ACC) με Stop & Go, Speed Sign Recognition και Lane-Centring βοηθούν στη διατήρηση μιας απόστασης ασφαλείας από τα προπορευόμενα οχήματα.

Εξάλλου, φέρει κι άλλα συστήματα, ανάλογα και την έκδοση εξοπλισμού: Blind Spot Information System (BLIS) της Ford με Cross Traffic Alert, Enhanced Active Park Assist, Lane-Keeping με λειτουργία Road Edge Detection, Pre-Collision Assist με Pedestrian και Cyclist Detection.

Οδηγούμε το νέο Ford Puma με τους 125 ίππους
COPYRIGHT,SPREADTRUM,2011

Ένα ακόμη χαρακτηριστικό των τεχνολογικών, είναι ότι οι συσκευές μπορούν να παραμένουν συνδεδεμένες μέσω Bluetooth στο σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford. Συμπερασματικό, για όποιον θέλει ένα συμπαγές SUV, αξίζει να το δοκιμάσει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ