ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οδηγούμε το μεγάλο, επιβλητικό, οικονομικό και πολυτελές DS7 Crossback

Οδηγούμε το μεγάλο, επιβλητικό, οικονομικό και πολυτελές DS7 Crossback

Όταν βάλουν κάτι στο μυαλό τους οι Γάλλοι, κυρίως σε θέματα υψηλής αισθητικής, τα καταφέρνουν θαυμάσια. Οδηγούμε το μεγάλο, επιβλητικό, οικονομικό και πολυτελές DS7 Crossback.

Όταν βάλουν κάτι στο μυαλό τους οι Γάλλοι, κυρίως σε θέματα υψηλής αισθητικής, τα καταφέρνουν θαυμάσια. Ο όμιλος PSA Peugeot Citroen, έχοντας μπει για τα καλά στον ανταγωνισμό της πλέον δημοφιλούς κατηγορίας των SUV και Crossovers αμαξωμάτων, προκειμένου να ξεχωρίσει δημιούργησε την εταιρεία DS, κατασκευάζοντας μοντέλα με ξεχωριστό φινίρισμα, ανώτερη ποιότητα υλικών και εκλεπτισμένα χαρακτηριστικά.

Το πρώτο SUV μοντέλο που βγήκε από τη μονάδα παραγωγής, ήταν το DS7 Crossback, ενώ πρόσφατα λανσαρίστηκε στην Ελλάδα και το μικρότερο DS3 Crossback. Δύο μοντέλα που πράγματι ξεχωρίζουν.

Προ ημερών οδήγησα το DS7 Crossback, στην έκδοση των 1.6 lt βενζίνης, με τους 225 ίππους. Πράγματι αρχοντικό στο δρόμο, είναι μεγάλο όσο πρέπει σε διαστάσεις, με σφικτές αναλογίες, ωστόσο, που το κάνουν ευέλικτο στην πόλη και συνάμα στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο.

Οδηγούμε το μεγάλο, επιβλητικό, οικονομικό και πολυτελές DS7 Crossback

Ως συνήθως, οδηγώ σε μικτές διαδρομές, στην πόλη και στην επαρχία, σε καλούς και μέτριους δρόμους, προκειμένου να αποκομίσω όσο το δυνατόν καλύτερες εντυπώσεις.

Εμφανισιακά, το DS7 Crossback δείχνει πολύ premium, με το χρώμιο στα παράθυρα, στα σπόιλερ, στις ράγες οροφής, στις εξατμίσεις. Η μπροστινή εικόνα ενισχύεται από το περίτεχνο σήμα στην κυψελοειδή μάσκα, τα κάθετα φώτα ημέρας μπούμεραγκ, τις ιδιαίτερες ζάντες αλουμινίου, σκούρου χρώματος.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι και η καμπίνα, με το σπορ τιμόνι που έχει επίπεδο κάτω μέρος, την κονσόλα με τους «σκαλισμένους» διακόπτες, τα σπορ πεντάλ αλουμινίου, τις δύο οθόνες 12 ιντσών και την αλκαντάρα που καλύπτει όλο το εσωτερικό, το ταμπλό, τις πόρτες, τα καθίσματα. Κι είναι αυτή η βελούδινη υφή που σε κάνει να αισθάνεσαι υπέροχα.

Οδηγούμε το μεγάλο, επιβλητικό, οικονομικό και πολυτελές DS7 Crossback

Απόλυτα άνετο για πέντε ενήλικες επιβάτες, με πολύ χώρο πίσω και μεγάλο πορτμπαγκάζ 555 λίτρων.

Τώρα, ενώ το μοντέλο είναι διαθέσιμο με αρκετά μοτέρ, από τον περίφημο turbo βενζίνης 1.2 lt – 130 hp, μέχρι και τον πετρελαίου 1.5 lt – 130 hp, εντούτοις οδήγησα να πανίσχυρο βενζίνης 1.6 lt που αποδίδει 225 ίππους με 300 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. Ένα φοβερό μοτέρ, δυνατό όσο χρειάζεται και που με καλή οδήγηση μπορείς να έχεις οικονομική κατανάλωση. Σημείωσα 9,1 λίτρα στα 100 χλμ., που θεωρώ ότι είναι πράγματι εντός λογικής, δεδομένου ότι το αμάξωμα ζυγίζει 1425 κιλά.

Το μοτέρ συνεργάζεται με το ολοκαίνουργιο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που έχει ανεπαίσθητες αλλαγές και συνεισφέρει τόσο στην απόδοση όσο και στον περιορισμό της κατανάλωσης. Μπορείς να θέλεις να κάνεις και χειροκίνητα αλλαγές, από τις μανέτες στο τιμόνι.

Στον δρόμο, η αθόρυβη λειτουργία είναι το βασικό χαρακτηριστικό. Οι μηχανικοί δούλεψαν πολύ στην ηχομόνωση, δεν περνά τίποτα ενοχλητικό στην καμπίνα, ούτε από αεροδυναμικούς θορύβους, ούτε από το μοτέρ, ακόμη κι αν το ζορίσεις. Η ποιότητα κύλισης είναι ενδεδειγμένη, οι κλίσεις του αμαξώματος περιορισμένες και ειδικά η έκδοση δοκιμής με το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενης και προσαρμοζόμενης ανάρτησης, κινείται περίφημα.

Οδηγούμε το μεγάλο, επιβλητικό, οικονομικό και πολυτελές DS7 Crossback

Το DS7 Crossback αποτελεί αναμφίβολα μια εναλλακτική πρόταση στα πολυτελή SUV, απέναντι σε έναν σκληρό ανταγωνισμό. Με τιμές από 27.999 ευρώ, είναι μια συμφέρουσα λύση, βάσει εξοπλισμού. Ένα μοντέλο που διαφέρει από τα άλλα του γαλλικού ομίλου…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ