Νέο σύστημα υπηρεσιών ανάγκης από τη Skoda

Όλες οι πληροφορίες του οχήματος είναι διαθέσιμες οπουδήποτε, οποτεδήποτε, με το πάτημα ενός ή δύο κουμπιών, από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της τσεχικής μάρκας.

Εκτός από το eCall, το σύστημα ειδοποίησης έκτακτης ανάγκης, το οποίο είναι υποχρεωτικό στην ΕΕ για κάθε νέο αυτοκίνητο από το 2018, όλα τα μοντέλα της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας, εκτός από το ηλεκτρικό Skoda CITIGOe iV, διαθέτουν δύο επιπλέον υπηρεσίες ως στάνταρ, για παροχή συμβουλών και βοήθειας στο δρόμο.

Χρησιμοποιώντας τα κουμπιά πληροφοριών, ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει με έναν αντιπρόσωπο στο κέντρο κλήσεων πελατών, ανά πάσα στιγμή, καθησυχάζοντας τον οδηγό. Οι διαδικτυακές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας του SKODA Connect, προσφέρουν επίσης άλλες χρήσιμες λειτουργίες σε όλα τα τρέχοντα μοντέλα SKODA με εξαίρεση το CITIGOe iV, στο οποίο οι προαιρετικές υπηρεσίες έχουν ενσωματωθεί στο Care Connect. Οι υπηρεσίες υποστηρίζουν τους οδηγούς δίνοντας απαντήσεις σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικές με το αυτοκίνητο. Οι δύο διακόπτες μπορούν να τοποθετηθούν στην οροφή, δίπλα στο κόκκινο κουμπί κλήσης έκτακτης ανάγκης και επισημαίνονται με «i» ή ένα «γαλλικό κλειδί».

Για ερωτήσεις σχετικά με τις λειτουργίες του οχήματος ή τις διαδικτυακές υπηρεσίες του SKODA Connect, ο οδηγός μπορεί να πατήσει το κουμπί πληροφοριών. Η σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο πελατών πραγματοποιείται μέσω του ενσωματωμένου eSIM. Κατά βάση, ο σύμβουλος πελατών θα μιλά αγγλικά καθώς και την τοπική γλώσσα. Ωστόσο, οποιοδήποτε γλωσσικό εμπόδιο μπορεί εύκολα να ξεπεραστεί ακόμα κι αν ο οδηγός είναι στο εξωτερικό. Κατόπιν αιτήματος, τα προγράμματα της SKODA μπορούν να συνδεθούν σε ένα τηλεφωνικό κέντρο στη χώρα τους, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν στη μητρική τους γλώσσα.

Σε περίπτωση βλάβης, ο οδηγός πρέπει να πατήσει το «γαλλικό κλειδί». Εφόσον συνδεθεί με έναν εξειδικευμένο υπάλληλο υπηρεσίας και ο οδηγός συμφωνήσει, τότε το σύστημα θα μεταδώσει την τρέχουσα θέση και όλα τα σχετικά δεδομένα του οχήματος στην υπηρεσία βλάβης. Αυτό διευκολύνει τον σύμβουλο να προσδιορίσει την αιτία της βλάβης, να διευκρινίσει περαιτέρω βήματα με τον οδηγό και να κανονίσει τη λήψη των απαραίτητων μέτρων. Εάν δεν είναι δυνατή η συνέχιση του ταξιδιού, ο σύμβουλος βλάβης θα οργανώσει ένα όχημα οδικής βοήθειας, έτσι ώστε ένας τεχνικός να μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα επί τόπου.

Το κουμπί κλήσης «γαλλικό κλειδί» μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για να κανονίσει ο οδηγός ένα ραντεβού για σέρβις στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο της SKODA. Ένα άλλο πρακτικό χαρακτηριστικόM είναι ότι εάν υπάρχει ενσωματωμένο σύστημα ψυχαγωγίας, η διεύθυνση του συνεργάτη SKODA θα εμφανίζεται στο σύστημα πλοήγησης.

Κι ακόμη, οι προαιρετικές υπηρεσίες του Care Connect, που υποστηρίζουν τον οδηγό σε πολλές περιπτώσεις, θα παραμείνουν δωρεάν για 10 χρόνια.

 
SHARE

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK

 

HIGHLIGHTS

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ 1114 ή 210 923777.

21+ Παίξτε Υπεύθυνα. Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας.

ΚΕΘΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ 1114 ή 210 923777.