ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο AYGO x-style και x-cite

Νέο AYGO x-style και x-cite

Δύο νέες ειδικές εκδόσεις του μικρού της Toyota, κάνουν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Φρεσκάρισμα με δύο εκδόσεις για το AYGO δεύτερης γενιάς, το οποίο πέρυσι ήταν μεταξύ των κορυφαίων της κατηγορίας του, με πωλήσεις άνω των 91.700 μονάδων και με μερίδιο αγοράς 7,4%.

Ανανεωμένο από το 2018, το AYGO, θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις x-style και x-cite, που προσφέρουν έναν προσεκτικά συνδυασμένο συνδυασμό εξωτερικών και εσωτερικών επιλογών.

Το εξωτερικό στυλ του AYGO x-style x έχει λευκό χρώμα, με σκούρο πορτοκαλί μπροστά, πλάι, πίσω και στους εξωτερικούς καθρέπτες. Διαθέτει επίσης φώτα ομίχλης και μαύρες ζάντες αλουμινίου 15 ακτίνων, 15 ιντσών με κεντρικό δακτύλιο πορτοκαλί. Το εσωτερικό έχει φινίρισμα Piano Black στην κεντρική κονσόλα και πορτοκαλί διακοσμητικά.

Το AYGO x-cite έχει φινίρισμα bi-tone από φωτεινό πορτοκαλί με μαύρη οροφή και μαύρους καθρέπτες, προβολείς ομίχλης και γυαλιστερές ζάντες αλουμινίου 15 ακτίνων, 15 ιντσών. Το εσωτερικό έχει γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα στην κεντρική κονσόλα και τον πίνακα οργάνων, πλαίσιο χρωμίου και πορτοκαλί πλευρικό άνοιγμα εξαερισμού. Το x-cite είναι επίσης εξοπλισμένο με πατάκια με πορτοκαλί περίγραμμα και ταπετσαρία καθισμάτων από ύφασμα Manhattan.

Νέο AYGO x-style και x-cite

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν κλιματισμό, χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι, κάθισμα οδηγού με ρυθμιζόμενο ύψος και ρυθμιζόμενο περιοριστής ταχύτητας, σύστημα πολυμέσων 7 "Display Audio που υποστηρίζει το Apple CarPlay και το Android Auto.

Σε εξοπλισμό ασφάλειας, το Toyota Safety Sense συγκεντρώνει μαζί τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας που έχουν σχεδιαστεί για να αποτρέπουν ή να μετριάζουν τις συγκρούσεις σε ένα ευρύ φάσμα κυκλοφοριακών καταστάσεων. Μεταξύ 10 - 80 χλμ./ώρα, ένα σύστημα προ-σύγκρουσης (PCS) ανιχνεύει άλλα οχήματα μπροστά και μειώνει τον κίνδυνο να τα χτυπήσει από πίσω. Όταν υπάρχει πιθανότητα σύγκρουσης, αυτό προτρέπει τον οδηγό να φρενάρει με ακουστική και οπτική ειδοποίηση. Το PCS επενεργεί επίσης στο σύστημα πέδησης, πριν ο οδηγός πιέσει το πεντάλ του φρένου. Εάν ο οδηγός δεν αντιδράσει έγκαιρα, το σύστημα εφαρμόζει αυτόματα τα φρένα, μειώνοντας την ταχύτητα κατά περίπου 30 χλμ./ώρα ή ακόμη και φέρνοντας το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση, προκειμένου να αποφευχθεί η σύγκρουση ή να μετριαστεί η δύναμη πρόσκρουσης.

Εξάλλου, το σύστημα Alert Departure Alert (LDA) παρακολουθεί τις σημάνσεις των λωρίδων κυκλοφορίας και βοηθά στην πρόληψη ατυχημάτων και πρόσκρουσης λόγω πρόσκρουσης. Εάν το όχημα αρχίσει να αποκλίνει από τη λωρίδα χωρίς να έχουν ενεργοποιηθεί τα φλας, το LDA προειδοποιεί τον οδηγό με ακουστική και οπτική ειδοποίηση.

Οι δύο εκδόσεις φέρουν τον βραβευμένο, τρικύλινδρο κινητήρα, 998 κ.εκ., ισχύος 72 hp στις 6.000 σ.α.λ., με ροπή 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ., επιταχύνοντας το AYGO από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,8 δευτ. και με μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Συνδυάζεται δε με σύστημα Stop & Start της Toyota και τις αεροδυναμικές βελτιώσεις…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ