ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου VW T-Roc Cabriolet

Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου VW T-Roc Cabriolet
VOLKSWAGEN AG

Η παραγωγή του νέου cabrio της VW ξεκίνησε στο Όσναμπρυκ, μια γραφική πόλη της βορειοδυτικής Γερμανίας που ιδρύθηκε από τον Καρλομάγνο το 780 μ.Χ.

Το είχαμε δει στην έκθεση Αυτοκινήτου στην Αθήνα, τον περασμένο Νοέμβριο. Ηταν μοντέλο προ-παραγωγής, καθώς πριν λίγο καιρό ξεκίνησε η κανονική παραγωγή του μοναδικού cabrio, στη σημερινή γκάμα της VW.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Το πρώτο cabrio SUV, παράγεται στο Όσναμπρυκ, μία γραφική πόλη στη βορειοδυτική Γερμανία, που ιδρύθηκε από τον Καρλομάγνο, το 780 μ.Χ.. Το Όσναμπρυκ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας των cabrio της Volkswagen. Το 1913, ο Wilhelm Karmann, ο πρωτοπόρος στην παραγωγή cabrio και coupe αμαξωμάτων, κατοχύρωσε άδεια ευρεσιτεχνίας για ένα μηχανισμό αναδίπλωσης μαλακών οροφών, που θα έφερνε την επανάσταση στην παραγωγή των ανοιχτών αμαξωμάτων. Ο Karmann, όχι μόνο εξέλιξε το Beetle Cabriolet, κατασκευάζοντας περίπου 332.000 από αυτά τα εμβληματικά Volkswagen με μαλακή οροφή, από το 1949 έως το 1980, αλλά ως επιχειρηματίας ανέδειξε αυτό το εργοστάσιο ως μία παγκόσμια έδρα των cabrio μοντέλων.

Άξια αναφοράς είναι η ιστορία με το cabrio που είχε ως βάση το Golf Mk 1. Ο Karmann είχε αρχικά εξελίξει το αυτοκίνητο χωρίς μόνιμο roll-bar, τη χαρακτηριστική μπάρα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής και έτσι το παρουσίασε το 1976 στον τότε επικεφαλής εξέλιξης της Volkswagen, Ernst Fiala. «Όχι χωρίς roll bar!», ήταν η άμεση απάντηση του Fiala και έτσι το Golf Cabriolet απέκτησε ένα εντυπωσιακό roll-bar, όντας μπροστά από την εποχή του και σε θέματα παθητικής ασφάλειας.

The T-Roc Cabriolet backed by one of the city of Osnabrücks landmarks: the town hall, famous for its role in the Peace of Westphalia.
The T-Roc Cabriolet backed by one of the city of Osnabrücks landmarks: the town hall, famous for its role in the Peace of Westphalia. VOLKSWAGEN AG

Το Golf Cabriolet έθεσε επίσης τα ποιοτικά πρότυπα όσον αφορά την ασφάλεια και την ευκολία στην κατηγορία των cabrio, χάρη σε στοιχεία όπως η αδιάβροχη μαλακή οροφή, με επένδυση. Και έτσι κατάφερε να αναδειχθεί ως το cabrio με το μεγαλύτερο ρυθμό παραγωγής στον κόσμο - 388.525 αυτοκίνητα είχαν παραχθεί έως το 1993 ενώ ακόμη 200.000 μονάδες του άμεσου διαδόχου του μοντέλου, του Golf Mk 3, κατασκευάστηκαν μέχρι το 2001.

Για πολλά χρόνια ο Karmann παρέμεινε παγκοσμίως γνωστός ως ο κορυφαίος κατασκευαστής cabrio αμαξωμάτων. Ωστόσο, η εταιρεία του έπεσε τελικά θύμα της πτώσης των πωλήσεων αυτών των μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο. Λόγω έλλειψης παραγγελιών, η επιχείρηση τέθηκε υπό καθεστώς διαχείρισης τον Απρίλιο του 2009. Η Volkswagen αγόρασε το εργοστάσιο της Karmann, ανέλαβε τον έλεγχο των μεμονωμένων τμημάτων και ενσωμάτωσε την εταιρεία στον Όμιλο ως Volkswagen Osnabrück GmbH.

Η Volkswagen Osnabrück GmbH καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα κατασκευής, από την τεχνική εξέλιξη, το σχεδιασμό συστημάτων, την κατασκευή εργαλείων έως και τη μηχανολογική εξέλιξη. Το εργοστάσιο έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει πλήρως και να παράγει αυτοκίνητα από την πρώτη σχεδιαστική γραμμή μέχρι την ολοκλήρωσή τους. Χάρη στο νέο T-Roc Cabriolet, η Volkswagen Osnabrück GmbH παράγει τώρα το μόνο cabrio σήμερα στη γκάμα της Volkswagen, κρατώντας την παράδοση και συνεχίζοντας μια αδιάλειπτη πορεία με 70 χρόνια ιστορίας και τεχνογνωσίας στο εργοστάσιο του Όσναμπρυκ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ