ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κλέβει την παράσταση

Κλέβει την παράσταση

Ανοικτή ή κλειστή, η Mercedes SLC, αντικαταστάτης της SLK, μαγνητίζει τα βλέμματα στο δρόμο, τη στιγμή που σε καθηλώνει στην θέση οδήγησης για να την απολαύσεις στο έπακρο. (φωτογραφίες)

Οδηγώντας την SLC καθημερινά, σε καμία περίπτωση δεν αισθάνεσαι ότι κυκλοφορείς απαρατήρητος. Είναι τόσα τα μάτια που σε κοιτάζουν, που το τέλος της ημέρας μπορεί να έχεις… ξεματαστεί καμιά δεκαριά φορές.

Ανώτερης αισθητικής, άκρως επιθετική μπροστά με μακρύ καπό και με ενσωματωμένες απολήξεις στον πίσω προφυλακτήρα, η SLC είναι ένα roadster που πραγματικά το απολαμβάνεις στο δρόμο.

Είναι ίσως και η εποχή τώρα, που σε κάνει να την κυκλοφορείς περισσότερο ανοικτή, μολονότι στην Ελλάδα με αυτές τις καιρικές συνθήκες, ακόμα και το χειμώνα, θα βρεις μέρες να την ευχαριστηθείς ξεσκέπαστη.

Κλέβει την παράσταση

Άλλωστε, μόλις 20 δευτερόλεπτα χρειάζεσαι με το πάτημα του διακόπτη για να την ανοίξεις ή να την κλείσεις, ακόμα κι αν κινείσαι με ταχύτητα έως 40 χλμ./ώρα. Κι αν σε ενοχλεί κάπως ο αέρας, το σύστημα παρεμπόδισης ρευμάτων AIRGUIDE, με δύο περιστρεφόμενα διαφανή στοιχεία, περιορίζει τους στροβιλισμούς αλλά όχι και την ορατότητα προς τα πίσω.

Προαιρετικά δε, προσφέρεται και γυάλινη οροφή, που σκοτεινιάζει με τον πολύ ήλιο για να μην θερμαίνεται η καμπίνα και ανοίγει το χρώμα όταν έχει λιγότερο φως έξω. Η οροφή διπλώνεται στο πορτμπαγκάζ που έχει αυτόματο διαχωριστή του χώρου, που κατεβαίνει μόνος του όταν διπλώνει χωρίς να στριμώχνει τις αποσκευές.

Το διθέσιο roadster έχει όσο χώρο χρειάζονται δύο άτομα, σε μια υψηλού επιπέδου αρχιτεκτονική καμπίνας. Η κεντρική κονσόλα είναι αυτό που φέρνει σε επαφή τον οδηγό με το όχημα, με τον διακόπτη να ρυθμίζει όλες τις λειτουργίες.

Κλέβει την παράσταση

Οι επιχρωμιωμένοι διακόπτες υπερτονίζουν την σπορ αίσθηση, την οποία εκτοξεύουν ο μικρός λεβιές ταχυτήτων στο 9G-TRONIC κιβώτιο και ο διακόπτης DIRECT SELECT με τον οποίο έχεις 5 επιλογές για τον τρόπο που θέλεις να οδηγήσεις: Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual.

Βέβαια, με το κιβώτιο ταχυτήτων έχεις και τρεις επιλογές αλλαγής, είτε αυτόματα, είτε χειροκίνητα από τον λεβιέ για να σου θυμίζει την… ύπαρξή του, είτε από τους διακόπτες στο τιμόνι.

Κλέβει την παράσταση

Για την δοκιμαστική οδήγηση είχα στη διάθεσή μου την έκδοση SLC 180 με τον 1.595 κ.εκ. μοτέρ βενζίνης με τους 156 ίππους, ευχάριστη έκπληξη για το μοντέλο. Τετρακύλινδρος που η κατανάλωσή του δεν ξέφευγε από τα όρια. Είχα μέση κατανάλωση κοντά στα 8 λίτρα ανά 100 χλμ. (5,6 δίνει το εργοστάσιο), ενώ εκπέμπει 127 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, για να υπολογίσετε τα τέλη κυκλοφορίας.

Προτίμησα να οδηγήσω με όλες τις διαθέσιμες επιλογές, οικονομικά αλλά και με φουλ επιδόσεις, ανάλογα το που βρισκόμουν. Στον αυτοκινητόδρομο θέλεις στρωτή οδήγηση, χωρίς τέρμα γκάζι, άρα το Comfort εξυπηρετεί, ενώ στην πόλη, ήρεμα, το Eco σου περιορίζει την κατανάλωση. Κι αν θέλεις επιτάχυνση, με το Sport έχεις την απόλυτη.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ