ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Κι όμως τα θρυλικά Ascona και Manta έβγαζαν 60 – 105 άλογα!

Κι όμως τα θρυλικά Ascona και Manta έβγαζαν 60 – 105 άλογα!
OPEL AUTOMOBILE GMBH

Δύο από τα πιο θρυλικά μοντέλα, γιορτάζουν τα 50 χρόνια από την πρώτη τους παραγωγή και θα τιμήσουν την επέτειο με τρεις εκδηλώσεις.

Η γιορτή ξεκινά με την έναρξη της σεζόν ράλι και το “Bodensee Klassik” (7-9 Μαΐου). Έξι οχήματα από κάθε Ascona και Manta πρώτης γενιάς θα βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης.

Στις 28 Ιουνίου, περίπου 100 αντίτυπα των Ascona και Manta A στο “Klassikertreffen” θα βρεθούν στο Rüsselsheim, παρουσία περίπου 30.000 επισκεπτών, ενώ στις 25-27 Σεπτεμβρίου ο συλλέκτης Manta και ειδικός Manfred Henning, θα εμφανιστεί στο Timmendorfer Strand στην ακτή της Βαλτικής Θάλασσας, εκεί ακριβώς που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το Manta στον τύπο, πριν από 50 χρόνια.

Το 1970, η Opel έφερε την επανάσταση στη μεσαία κατηγορία. Το Opel Ascona ήταν μια σπορ λιμουζίνα με κοντούς προβόλους και εξαιρετική οδική συμπεριφορά, σε δίθυρο, τετράθυρο και station wagon αμάξωμα. Σε αυτό το αμάξωμα, βασίστηκε και το Manta, η coupé εκδοχή. Πλαίσιο, ανάρτηση, πίσω κίνηση και κινητήρες ήταν ίδια. Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούσαν τετρακύλινδρους κινητήρες που απέδιδαν ισχύ από 60 - 105hp.

Κι όμως τα θρυλικά Ascona και Manta έβγαζαν 60 – 105 άλογα!
OPEL AUTOMOBILE GMBH

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Ascona με οδηγό τον Βάλτερ Ρερλ και συνοδηγό τον Γιόχαν Μπέργκερ, κέρδισαν το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι το 1974 και το 1975, ενώ στο Ράλι Ακρόπολις, πέτυχαν την πρώτη νίκη της Opel στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλι (WRC). Επίσης, το 1982, οι Ρερλ & Κρίστιαν Γκεϊστέρφερ κατέκτησαν τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι με ένα Ascona 400. Μέχρι το 1975, είχαν κατασκευαστεί 691.438 αντίτυπα του Ascona A και 498.553 μονάδες Manta A.

Οσον αφορά στο Μanta, το σχέδιό του ήταν εμπνευσμένο από το σαλάχι μάντα, από φωτογραφίες τις οποίες είχε τραβήξει ο εξερευνητής των ωκεανών Ζακ Κουστώ. Στο πνεύμα αυτό, η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Timmendorfer Strand στην ακτή της Βαλτικής Θάλασσας.

Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλάμβανε σπορ τιμόνι, θερμαινόμενο πίσω παρμπρίζ, προβολείς αλογόνου, ηλεκτρικά μπεκ πλύσης παρμπρίζ και οροφή από βινύλιο…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ