ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθε το νέο Mazda CX-30 από 25.112 ευρώ

Ηρθε το νέο Mazda CX-30 από 25.112 ευρώ

Ηρθε το νέο Mazda CX-30 από 25.112 ευρώ και σε διαστάσεις βρίσκεται ανάμεσα στο CX3 και στο CX-5.

Η νέα γενιά μοντέλων Mazda είναι εδώ, τόσο με νέα αμαξώματα όσο και με νέους κινητήρες. Για την Ελλάδα, τα νέα της Mazda είναι απανωτά, καθώς η εταιρεία επαναλανσαρίστηκε στην αγορά της χώρας μας, με νέο εισαγωγέα (Συγγελίδης), έπειτα από απουσία 5 ετών και για τον λόγο αυτό βλέπουμε τώρα μαζεμένα μοντέλα που ήδη κυκλοφορούν στην Ευρώπη, εδώ και 2 χρόνια.

Πάντως, το Mazda CX-30 είναι ολόφρεσκο και αποτελεί το δεύτερο μοντέλο, μετά το Mazda3, της νέας γενιάς. Εμφορούμενο από χαρακτηριστικά σχεδίασης υψηλής αισθητικής και με ακόμα καλύτερης ποιότητας υλικά στην καμπίνα, το μικρομεσαίο SUV με 4,395 μ. μήκος, 1,795 μ. πλάτος, 1,540 μ. ύψος και 2,655 μ. μεταξόνιο, τοποθετείται ανάμεσα στο Mazda CX-3 και το Mazda CX-5.

Σε ένα εσωτερικό που το «less is more» είναι διάχυτο παντού με τη μινιμαλιστική προσέγγιση, το κόκπιτ είναι προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστική εργονομία Mazda, μεγάλη κεντρική οθόνη 8.8 ιντσών, ψηλά τοποθετημένα καθίσματα, λιτά χειριστήρια HMI (Human-Machine Interface) και ποιοτικό ηχοσύστημα Mazda Harmonic Acoustics των 8 ηχείων ή 12 ηχείων της Bose. Κι όσον αφορά το πορτ-μπαγκάζ, είναι αρκετά ευρύχωρο με 430 λίτρα όγκου.

Οι μηχανικοί έκαναν αρκετή δουλειά στον τομέα της άνεσης και της μείωσης των θορύβων, με παρεμβάσεις στην ανάρτηση και την ηχομόνωση, ενώ πέραν της προσθιοκίνητης, το μοντέλο προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης i-Activ (AWD) το οποίο συνεργάζεται αρμονικά με το σύστημα G-Vectoring Control (GVC) που ρυθμίζει την κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, και το σύστημα GVC Plus της μπροστινής κίνησης, που επενεργεί στα φρένα και είναι χρήσιμο στις στροφές.

Ηρθε το νέο Mazda CX-30 από 25.112 ευρώ

Τώρα, όσον αφορά στα μοτέρ, η εταιρεία παραμένει στα υψηλού κυβισμού σύνολα. Χρησιμοποιεί έναν δίλιτρο κινητήρα βενζίνης Skyactiv με ισχύ 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 213 Nm στις 4.000 σ.α.λ.. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 7,3-6,2 λίτρα/100 χλμ. Επίσης, είναι διαθέσιμο και με τον ολοκαίνουργιο και επαναστατικό δίλιτρο κινητήρα βενζίνης Skyactiv-X, που αποδίδει 180 hp στις 6.000 σ.α.α.λ. και μέγιστη ροπή 224 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 5,9-7,0 λίτρα/100 χλμ. Αυτό το μοτέρ τοποθετήθηκε πρώτα στο Mazda 3 και είναι εξαιρετικό.

Επίσης, υπάρχει και μοτέρ πετρελαίου Skyactiv, 1.8 lt – 116 hp στις 4.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 270 Nm στις 1.600-2.600 σ.α.λ. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 6,6-5,1 λίτρα/100 χλμ.

Όλα τα μοτέρ προσφέρονται τόσο στις δικίνητες, όσο και στις τετρακίνητες εκδόσεις, με 6άρι μηχανικό ή 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επιπροσθέτως, οι βενζινοκινητήρες του Mazda CX-30 διαθέτουν στο στάνταρ εξοπλισμό τους, το έξυπνο σύστημα Mazda M Hybrid. Το ήπιο υβριδικό σύστημα, φέρει ενσωματωμένη γεννήτρια εκκίνησης με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24V. Το σύστημα συμβάλλει στην εξοικονόμηση καυσίμου με την ανακύκλωση της ενέργειας που ανακτάται κατά την επιβράδυνση και χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ISG, που λειτουργεί ως ηλεκτροκινητήρας, υποβοηθητικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Τέλος, το υπερπλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας i-Activsense του Mazda CX-30, περιλαμβάνει –μεταξύ άλλων- σύστημα παρακολούθησης του οδηγού (Driver Monitoring), το σύστημα προειδοποίησης διασταυρούμενου από εμπρός αυτοκινήτου (Front Cross Traffic Alert - FCTA) και το σύστημα υποστήριξης οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο και πυκνή κυκλοφορία (Cruising & Traffic Support - CTS)…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ