ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η VW αλλάζει

Volkswagen's new visual language will be more human and more lively, focusing on customers and their lives.
Volkswagen's new visual language will be more human and more lively, focusing on customers and their lives. VOLKSWAGEN AG

Στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, τον Σεπτέμβριο, η Volkswagen γιορτάζει δύο παγκόσμιες πρεμιέρες. Πιο νέα, πιο ψηφιακή και πιο σύγχρονη, η νέα VW.

Εκτός από το πλήρες ηλεκτρικό ID.3, θα παρουσιάσει το νέο λογότυπο και το νέο σχεδιασμό της με το σύνθημα «New Volkswagen». Μετά το Beetle και το Golf, το ID.3 θα ανοίξει μια νέα εποχή για τη Volkswagen - ηλεκτρική, πλήρως συνδεδεμένη και ουδέτερη σε άνθρακα.

Ο στρατηγικός μετασχηματισμός, που ξεκίνησε σχεδόν πριν από 4 χρόνια, θέλει τη μάρκα πιο νέα, πιο ψηφιακή και ως εκ τούτου πιο σύγχρονη.

Το «New Volkswagen» θα γίνει ορατό στο σχεδιασμό των οχημάτων, στις επαφές με τους πελάτες και στην εταιρική παρουσίαση, στο σύνολό της. Το νέο σχέδιο, αντικατοπτρίζει ένα είδος κινητικότητας, που αποτελεί φυσικό μέρος της ζωής των ανθρώπων.

Η νέα παρουσίαση δεν θα είναι μόνο πιο τολμηρή και πιο πολύχρωμη, αλλά θα είναι επίσης ψηφιακά προσανατολισμένη από το λογότυπο της μάρκας μέχρι τον κόσμο των εικόνων. Στη VW αναφέρουν ότι στο μέλλον, το επίκεντρο δεν θα είναι πλέον τόσο το αυτοκίνητο όσο η ζωή και η κινητικότητα των ανθρώπων.

Η μάρκα θα παρουσιάσει νέο λογότυπο, πιο σύγχρονο, σαφέστερο και απλούστερο, ενώ στα ηχητικά της μηνύματα θα αντικαταστήσει την ανδρική φωνή με γυναικεία. Η διεθνής ανάπτυξη του νέου σχεδιασμού μάρκας θα ξεκινήσει από το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο. Το νέο λογότυπο θα κοσμεί το ψηλό κτίριο στην έδρα της εταιρείας στο Wolfsburg. Στη συνέχεια, σταδιακά θα αλλάξουν όλα τα σήματα των εμπόρων σε Ευρώπη και Κίνα, φέτος, Βόρεια και Νότια Αμερική καθώς και στον υπόλοιπο κόσμο από τις αρχές του 2020. Συνολικά θα επηρεαστούν 171 αγορές. Στις περισσότερες από 10.000 εγκαταστάσεις αντιπροσώπων και συνεργάτες σέρβις σε όλο τον κόσμο, θα αντικατασταθούν περίπου 70.000 λογότυπα.

Ο νέος σχεδιασμός μάρκας είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής Transform 2025+ που υιοθέτησε η Volkswagen το φθινόπωρο του 2015. Η μάρκα προετοιμάζεται τώρα για τη φάση 2 του Transform 2025+, την ανάπτυξη της στρατηγικής της για την ηλεκτρική κινητικότητα και την ψηφιοποίηση.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ