H Peugeot παρουσιάζει plug-in υβριδικούς βενζινοκινητήρες

Η Pegeot θα αποκαλύψει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (4-14 Οκτωβρίου), τις νέες της τεχνολογίες.

Μαζί με το νέο Peugeot 508 και 508 SW, η γαλλική μάρκα θα αποκαλύψει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (4-14 Οκτωβρίου), την plug-in υβριδική της τεχνολογία, που θα είναι αρχικά διαθέσιμη στα μοντέλα 508 και 508 SW, το δεύτερο τρίμηνο του 2019.

Η τεχνολογία είναι απλή και διαισθητική, με επιλογή κίνησης σε 2 ή 4 τροχούς, ισχύ 225hp ή 300hp, σε αμαξώματα sedan, SW ή SUV.

Βενζινοκινητήρας

Ο κινητήρας 1.6 lt PureTech έχει προσαρμοστεί, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ενός εναλλάκτη εκκίνησης και φθάνει 180 ίππους σε προσθιοκίνητη HYBRID έκδοση και 200 ​​ίππους στην τετρακίνητη HYBRID4.

Νέο ηλεκτρικό κιβώτιο ταχυτήτων

Ο κινητήρας PureTech συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων e-EAT8. Με το κιβώτιο συνδέεται ένας ηλεκτρικός κινητήρας ισχύος 110hp (80kW), τοποθετημένος στην μπροστινή ανάρτηση.

Για βέλτιστες και ανεπαίσθητες μεταβάσεις μεταξύ ηλεκτρικού και θερμικού κινητήρα, ο μετατροπέας ροπής των θερμικών εκδόσεων παραπέμπει σε έναν υγρό συμπλέκτη πολλαπλών δίσκων. Όλες αυτές οι τροποποιήσεις προσφέρουν αύξηση ροπής 60Νm.

Επίσης, στις τετρακίνητες εκδόσεις HYBRID4, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων είναι εξοπλισμένη με μετατροπέα, ηλεκτρικό μοτέρ 110hp (80kW).

Και στις δύο εκδόσεις η μπαταρία υψηλής τάσης, ιόντων λιθίου (300V), βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα δεύτερης σειράς. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα μεταξύ 11,8 KWh (HYBRID) και 13,2 KWh (HYBRID4), εξασφαλίζοντας 100% ηλεκτρική οδήγηση μέχρι 50 χιλιόμετρα WLTP (2) (60 χιλιόμετρα NEDC (1)).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ηλεκτρική, αθόρυβη λειτουργία, επιτυγχάνεται έως 135 χλμ./ώρα μέγιστη ταχύτητα και μετά από αυτή εμπλέκεται ο κινητήρας βενζίνης.

Όσον αφορά στη λειτουργία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να ενεργοποιήσει μια νέα λειτουργία πέδησης που επιτρέπει στο όχημα να επιβραδύνει χωρίς να πιέσει το πεντάλ του φρένου. Με αυτόν τον τρόπο επαναφορτίζεται η μπαταρίας. Στη λειτουργία Drive, πιέζοντας το χειριστήριο αυτόματου κιβωτίου αλλαγής ταχυτήτων Shift και Park, είναι αρκετό για να ενεργοποιηθεί η λειτουργία φρένων. Μια δεύτερη ώθηση την απενεργοποιεί.

Νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης

Με σκοπό την αύξηση της αυτονομίας του οδηγού σε 100% ηλεκτρική, το ηλεκτρικό σύστημα πέδησης i-Booster υψηλής ενεργειακής απόδοσης, ανακτά την ενέργεια κατά τη διάρκεια ενός φρεναρίσματος ή επιβράδυνσης όταν το πόδι είναι ανυψωμένο (ενέργεια που συνήθως διαχέεται στις θερμικές εκδόσεις).

Νέα λειτουργία e-SAVE

Το e-SAVE επιτρέπει στον οδηγό να προβλέψει την κίνηση του, διατηρώντας την ηλεκτρική αυτονομία (10 χλμ., 20 χλμ. ή ολόκληρη την μπαταρία). Αυτή η λειτουργία είναι εύκολα προσβάσιμη από το ειδικό μενού e-SAVE στην οθόνη αφής.

Εύκολη φόρτιση

Μέγιστη πλήρωση:

- σε 7 ώρες σε απλή πρίζα (3,3 kW, φορτιστής 8Α)

- σε 4 ώρες με ενισχυμένη υποδοχή τύπου Green' up (φορτιστής 3,3 kW 14A σε 4 ώρες)

- σε λιγότερο από 1 ώρα με ταχυφορτιστή Wallbox (διαθέσιμος ως προαιρετικός φορτιστής 6.6 kW 32A).

Μια εμπειρία οδήγησης

Κάθε λειτουργία οδήγησης είναι αποκλειστική και παρέχει διαφορετικές εμπειρίες:

- ZERO EMISSION - 100% ηλεκτρική

- SPORT που εκμεταλλεύεται όλες τις ενέργειες,

- ευελιξία στην HYBRID,

- βελτιωμένη λειτουργία κινητήρα σε λειτουργία 4WD (PEUGEOT 3008 HYBRID4)

- COMFORT που συνδυάζει τη λειτουργία HYBRID και την άνεση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης (νέο PEUGEOT 508 HYBRID)

Όλοι αυτοί οι τρόποι προσφέρουν 100% ηλεκτρική κίνηση, ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Ψηφιακός πίνακας

Το υβριδικό σύστημα PEUGEOT i-Cockpit ενσωματώνει τις πληροφορίες οδήγησης σε 3 εύκολα αναγνωρίσιμες περιοχές:

- ECO - αντιστοιχεί σε μια οδηγική εμπειρία βελτιστοποίησης της ενέργειας,

- POWER - πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης, παρέχοντας δυναμικές επιδόσεις.

- CHARGE υποδεικνύει τις φάσεις ανάκτησης ενέργειας στον οδηγό, επιτρέποντας τη φόρτιση της μπαταρίας.

PEUGEOT 3008 GT HYBRID4

Αυτή η high-end έκδοση προσφέρει τετρακίνηση και φτάνει τους 300hp / 220kw.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech που φτάνει τα 200hp / 147kW με ηλεκτρικούς κινητήρες (ένας μπροστά και ένας πίσω) που φτάνουν τους 110hp / 80kW.

Επιταχύνει σε 6,5 δευτ. στα ο-100 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 13,2kWh για ηλεκτρική κίνηση 50 χλμ. WLTP (2) (60 χλμ. NEDC (1)) και εκπέμπει λιγότερα από 49 γρ./χλμ. CO2.

Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του, θα ενταχθεί στη σειρά μια έκδοση HYBRID 225hp (165kW), η οποία θα συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech 180hp / 132kW με ηλεκτρικό μοτέρ 110hp / 80kW.

PEUGEOT 508 και 508 SW HYBRID: αποτελεσματικά ριζικά

Το νέο PEUGEOT 508 HYBRID και το 508 SW HYBRID συνδυάζουν τον κινητήρα PureTech 180hp / 132kW με ηλεκτρικό κινητήρα 110hp / 80kW για μέγιστη συνολική ισχύ 225hp / 165kW.

Εκπέμπει λιγότερα από 49 γρ./χλμ. CO2 και η μπαταρία έχει χωρητικότητα 11,8 kWh, εξασφαλίζοντας 100% ηλεκτρική αυτονομία για πάνω από 40 χιλιόμετρα WLTP (2) (50 χιλιόμετρα NEDC (1)).

Οι κινητήρες HYBRID και HYBRID4 θα ενσωματωθούν στο PEUGEOT 3008 και στο νέο PEUGEOT 508 και 508 SW το φθινόπωρο του 2019…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ