ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Ελλάδα στις πρώτες χώρες της Volvo για τη νέα υπηρεσία σέρβις

XC60 Inscription, in Pine Grey metallic
XC60 Inscription, in Pine Grey metallic XC60 INSCRIPTION, IN PINE GREY METALLIC

Η Volvo παρέχει τη δυνατότητα αγοράς αυτοκινήτου μέσω διαδικτύου, δίνοντας επίσης την ευκαιρία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για service, με πιο εύκολο τρόπο.

Πολλά αλλάζουν, πλέον, κυρίως με τη χρήση του διαδικτύου. Μέχρι στιγμής έχουμε ορισμένες εταιρείες που δίνουν τη δυνατότητα ολοκλήρωσης ή σχεδόν ολοκλήρωσης της διαδικασίας αγοράς ενός καινούργιου αυτοκινήτου, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του διαδικτύου.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Τώρα, η Volvo, που παρέχει τη δυνατότητα αγοράς μέσω του διαδικτύου, δίνει και την ευκαιρία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για service, με πιο εύκολο τρόπο.

Πρόκειται για μια premium υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης αυτοκινήτου για συντήρηση, η οποία λειτουργεί ήδη στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Απλά, ο ιδιοκτήτης επικοινωνεί με τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή Volvo για ραντεβού, το αυτοκίνητο παραλαμβάνεται από την τοποθεσία που επιθυμεί ο πελάτης, στην προγραμματισμένη ημέρα και ώρα, συντηρείται και επιστρέφεται.

Το Volvo Valet service περιλαμβάνει επίσης μια ειδική εφαρμογή που ανέπτυξαν οι μηχανικοί λογισμικού της Volvo Cars, στα γραφεία της στη Silicon Valley, η οποία παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να εντοπίσουν μέσω του κινητού τους τη θέση του αυτοκινήτου τους σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθούν με ειδοποιήσεις για την πρόοδο της διαδικασίας συντήρησης.

Η υπηρεσία Volvo Valet παρουσιάστηκε αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες νωρίτερα φέτος, σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία.

Η πρώτη αγορά στην Ευρώπη, όπου λειτούργησε το Volvo Valet είναι η Μεγάλη Βρετανία, στην οποία η υπηρεσία παρέχεται εδώ και λίγες εβδομάδες. Άλλες αγορές που θα προσφέρουν την υπηρεσία είναι η Γερμανία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Ισπανία, η Ελβετία, καθώς και η Ελλάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ