ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Για πρώτη φορά το 7θέσιο Toyota Highlander στην Ευρώπη

Για πρώτη φορά το 7θέσιο Toyota Highlander στην Ευρώπη

Διευρύνει ακόμα περισσότερο το χαρτοφυλάκιο των διαθέσιμων μοντέλων της SUV στην Ευρώπη η Toyota, καθώς εισάγει στην αγορά της γηραιάς ηπείρου το μεγαλύτερο τη τάξει μοντέλο της σε αυτή τη κατηγορία.

Μετά, λοιπόν, το CH-R και το RAV4, αλλά και το Yaris Cross που ήδη ανακοινώθηκε και θα λανσαριστεί το 2020, διαθέσιμο από το 2021 θα είναι στην Ευρώπη και το 7θέσιο Highlander.

Με 23 χρόνια εμπειρίας στην ανάπτυξη υβριδικής τεχνολογίας, 15 εκατομμύρια «υβριδικούς» πελάτες, 9 υβριδικά μοντέλα και υβριδικό σύστημα 4ης γενιάς, η Toyota έχει δημιουργήσει ασύγκριτη παράδοση σε αυτόν τον τομέα.

Το Highlander έχει μήκος 4,950 μ. και δείχνει επιβλητικό, με ισορροπημένες γραμμές. Το σήμα της μάρκας δεσπόζει στην πολυγωνική μάσκα, η ποδιά επίσης, όπως και οι μεγάλοι τροχοί των 20 ιντσών.

Στην καμπίνα, το μάτι πέφτει αμέσως στη μεγάλη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, κεντρικά τοποθετημένη, που με τις πολύχρωμες ενδείξεις σπάει την σκουρόχρωμη μονοτονία. Και βέβαια, αυτό που κάνει την ειδοποιό διαφορά από τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας, είναι η 7θέσια διάταξη, που ενισχύεται από τον συρόμενο κατά 18 εκ. πάγκο της δεύτερης σειράς, για καλύτερη διαμόρφωση του χώρου της καμπίνας, ανάλογα τις ανάγκες.

Ακόμα και με τα 7 καθίσματα στη θέση τους, ο χώρος του πορτμπαγκάζ είναι όγκου 658 λίτρων, με επιπλέον αποθηκευτικό χώρο κάτω από το δάπεδο, ενώ αναδιπλώνοντας και τις δύο σειρές καθισμάτων (2η και 3η), η χωρητικότητα φορτίου φθάνει στα 1.909 λίτρα.

Για πρώτη φορά το 7θέσιο Toyota Highlander στην Ευρώπη

Σε εξοπλισμό φέρει θύρες USB στα καθίσματα πρώτης και δεύτερης σειράς, οθόνη head-up, Apple CarPlay και Android Auto, ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, αεριζόμενα καθίσματα και έναν εναλλασσόμενο ψηφιακό καθρέφτη οπισθοπορείας (όμοιο με του RAV4) που εμφανίζει μια ευρεία εικόνα πίσω, που δεν διακόπτεται από τα προσκέφαλα των άλλων επιβατών.

Το 4ης ​​γενιάς πλήρες υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα Atkinson 2.5 lt με ηλεκτρικούς κινητήρες εμπρός και πίσω, δημιουργώντας συνθήκες τετρακίνησης AWD-i (All-Wheel Drive-Intelligent), ενώ η ισχυρή μπαταρία συστήματος νικελίου-μετάλλου υδριδίου βρίσκεται κάτω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς.

Η συνολική ισχύς του συστήματος είναι 244 hp, υποσχόμενο εκπομπές CO2 μόλις 146 γρ./χλμ. και 6,6 λίτρα/ 100 χλμ. κατανάλωση, σύμφωνα με τον νέο κύκλο δοκιμών (WLTP).

Επίσης, ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του έναν διακόπτη λειτουργίας οδήγησης, με επιλογές: ECO, NORMAL, SPORT και TRAIL. Και οι τέσσερις τρόποι λειτουργίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν όταν το όχημα λειτουργεί και αμιγώς ηλεκτρικά (EV).

Για πρώτη φορά το 7θέσιο Toyota Highlander στην Ευρώπη

Η Toyota, πέραν των αθόρυβων χαρακτηριστικών λειτουργία ρου υβριδικού συστήματος, έχει ενισχύσει ηχομονωτικά το μοντέλο, για ακόμα λιγότερους θορύβους στην καμπίνα, ενώ η νέα πλατφόρμα καθιστά το Ηighlander ιδιαίτερα άκαμπτο, με ελαφρύ αμάξωμα και χαμηλό κέντρο βάρους.

Όπως όλα τα Toyota και το νέο Highlander Hybrid είναι εξοπλισμένο με το πιο πρόσφατο «Toyota Safety Sense», ένα σύνολο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας που έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην πρόληψη ή τον μετριασμό των συγκρούσεων σε ένα ευρύ φάσμα καταστάσεων κυκλοφορίας.

Το πακέτο Toyota Safety Sense της Highlander περιλαμβάνει σύστημα προ-σύγκρουσης (PCS) με ενεργό βοηθητικό σύστημα διεύθυνσης για την αποφυγή σύγκρουσης, με ανίχνευση πεζών μέρα και νύχτα, και ανίχνευση ποδηλάτου κατά τη διάρκεια της ημέρας, Full Range Adaptive Cruise Control (ACC), ACC με Road Sign Assist (RSA), Lane Tracing Assist (LTA), Lane Departure Alert (LDA), Automatic High Beam (AHB) και Road Sign Assist (RSA).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ