ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Γερμανοί και Κινέζοι μαζί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

09.07.2018, Berlin: An Jin, Jochen Heizmann und Luca de Meo unterzeichnen ein Abkommen zu den 5. deutsch-chinesischen Regierungskonsultationen im Bundeskanzleramt. Foto: Arne Immanuel Bänsch/dpa | usage worldwide
09.07.2018, Berlin: An Jin, Jochen Heizmann und Luca de Meo unterzeichnen ein Abkommen zu den 5. deutsch-chinesischen Regierungskonsultationen im Bundeskanzleramt. Foto: Arne Immanuel Bänsch/dpa | usage worldwide PICTURE ALLIANCE/DPA

Οι δασμοί που επέβαλαν οι ΗΠΑ για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα εισαγωγής, βρήκαν απάντηση.

Οι Γερμανοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, που από χρόνια έχουν στρέψει το βλέμμα τους στις αναπτυσσόμενες ασιατικές αγορές, κατασκευάζοντας είτε δικά τους εργοστάσια παραγωγής είτε δημιουργώντας κοινοπραξίες με ασιατικές εταιρείες, προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα και μάλιστα με συμφωνία κρατών!

Το BMW Group και ο Κινέζος κατασκευαστής Great Wall Motor, υπέγραψαν σήμερα συμφωνία για την παραγωγική ηλεκτρικών οχημάτων MINI, μέσω νέας κοινοπραξίας με έδρα στην Κίνα. Κατά τη διάρκεια της Σινο-Γερμανικής Συνόδου Κορυφής στο Βερολίνο, στην οποία παρευρέθηκαν ο Κινέζος πρωθυπουργός Li Keqiang και η Γερμανίδα καγκελάριος Angela Merkel, το BMW Group και η Great Wall Motor δεσμεύτηκαν για την ίδρυση νέας κοινοπραξίας, "Spotlight Automotive Limited", που θα ασχοληθεί με την εξέλιξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα.

Παράλληλα με τα ηλεκτρικά MINI, η κοινοπραξία θα κατασκευάζει επίσης ηλεκτρικά οχήματα για την Great Wall Motor. Η σύσταση της νέας εταιρείας υπόκειται στην έγκριση των αρμόδιων Κινεζικών Αρχών και την ολοκλήρωση των επιχειρηματικών διαδικασιών εγγραφής. Η έδρα της κοινοπραξίας θα βρίσκεται στην Επαρχία Jiangsu, όπου οι δύο εταίροι θα δημιουργήσουν μαζί μία νέα, προηγμένη Μονάδα παραγωγής.

Η παραγωγή των μελλοντικών, ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας ΜΙΝΙ στην Κίνα, στην παγκοσμίως μεγαλύτερη αγορά για ηλεκτροκίνηση, αποτελεί βασικό στοιχείο της συνεχιζόμενης στρατηγικής ανάπτυξης, στο πλαίσιο της στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT του BMW Group. Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη ξεκίνησε η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού MINI μπαταρίας, στο κύριο εργοστάσιο της μάρκας στην Οξφόρδη.

Γερμανοί και Κινέζοι μαζί για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
WWW.MARCO-URBAN.DE

Εξάλλου, το BMW Group θα επεκτείνει επίσης την πολύ επιτυχημένη κοινοπραξία BMW Brilliance Automotive (BBA) στην Κίνα με την εταίρο του, Brilliance. Τα τελευταία χρόνια, η BBA έχει εξελιχθεί σε ακρογωνιαίο λίθο της επιτυχίας της μάρκας BMW στη μεγαλύτερη αγορά της. Περίπου 560.000 οχήματα BMW παραδόθηκαν σε πελάτες στην Κίνα το 2017 – περισσότερα από όσο στις επόμενες μεγαλύτερες αγορές, ΗΠΑ και Γερμανία, μαζί.

Από την άλλη, η SEAT τίθεται επικεφαλής του Volkswagen Group και κατευθύνεται προς την Κίνα. Στην Σινο-Γερμανική Συνόδου Κορυφής στο Βερολίνο, η Volkswagen Group China και η Anhui Jianghuai Automobile Group Corp., Ltd (JAC), εταίροι της κοινοπραξίας JAC Volkswagen Automotive Co. Ltd. και η SEAT, υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας στο πλαίσιο του οποίου η ισπανική εταιρεία θα είναι η κύρια εκπρόσωπος μάρκα του Ομίλου Volkswagen σε αυτή την κοινοπραξία. Η συμφωνία υπογράφτηκε από τον Πρόεδρο της SEAT, Luca de Meo, τον πρόεδρο του Volkswagen Group China Dr. Jochem Heizmann και τον πρόεδρο της JAC An Jin, παρουσία της καγκελαρίου της Γερμανίας Angela Merkel και του πρωθυπουργού της Κίνας Li Keqiang.

Σύμφωνα με τη συμφωνία, η SEAT θα γίνει μέτοχος της JAC Volkswagen που θα οδηγήσει την ένταξη της μάρκας SEAT στην κινεζική αγορά με στόχο το 2020-2021.

Το Μνημόνιο Συνεργασίας προβλέπει επίσης ότι η SEAT μαζί με την Volkswagen Group και την JAC, θα δημιουργήσουν ένα κέντρο Ερευνας και Εξέλιξης (R&D) στην Κίνα για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών οχημάτων, της συνδεσιμότητας και των αυτόνομων τεχνολογιών οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων σχετικών ανταλλακτικών και εξαρτημάτων καθώς και βασικών τεχνολογιών, με προγραμματισμένη λειτουργική χρήση το 2021. Επιπλέον, η κοινοπραξία θα λανσάρει μια ανταγωνιστική πλατφόρμα BEV…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ