Ετοιμο το νέο Toyota PROACE CITY

Παγκόσμια πρεμιέρα στη Εκθεση επαγγελματικού αυτοκινήτου στο Μπέρμιγχαμ, στις 30 Απριλίου. Ετοιμο το νέο Toyota PROACE CITY.

Είναι αλήθεια ότι η κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, είναι τχέως αναπτυσσόμενη στην ευρωπαϊκή αγορά και οι περισσότεροι κατασκευαστές θέλουν να έχουν εκπροσώπους σε αυτή τη κατηγορία.

Η Toyota, πρόκειται να ενισχύσει τη θέση της στα επαγγελματικά οχήματα, πλαισιώνοντας το μεσαίου μεγέθους PROACE και το ελαφρύ επαγγαλματικό Hilux, με το νέο PROACE CITY, το οποίο αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τον γαλλικό όμιλο PSA Peugeot Citroen, ο οποίος θα έχει αντίστοιχα το Peugeot Partner, το Citroen Berlingo και το Opel Combo. Μάλιστα, και το νέο PROACE CITY, θα λανσαριστεί στην αγορά το 2020 τόσο σε vanette έκδοση, όσο και σε επιβατική.

Η σειρά εκδόσεων του PROACE CITY, καλύπτει ένα ευρύ φάσμα επαγγελματικών αναγκών, με διαφορετικές διαμορφώσεις φόρτωσης, καθισμάτων και επιλογές κινητήρα.

Το συμπαγές φορτηγό παρουσιάζεται σε δύο διαφορετικά μήκη - 4,4 και 4,7 μέτρα. Και οι δύο μπορούν να εφοδιαστούν με τρία μπροστινά καθίσματα ή έναν πάγκο με ασύμμετρη αναδίπλωση (60:40), ενώ η επιβατική, έκδοση έχει πέντε ή επτά θέσεις και στα δύο μήκη αμαξώματος.

Ο μέγιστος όγκος φόρτωσης είναι από 3,3 κυβ.μ (κοντό έκδοση) έως 4,3 κυβ. μ. (μακριά έκδοση με επιλογή Smart Cargo). Επίσης, είνα από τα λίγα οχήματα της κατηγορίας που μπορούν να φιλοξενήσουν δύο ευρωπαλέτες.

Εξάλλου, με την προσθήκη του προαιρετικού συστήματος Smart Cargo προσφέρει μήκος χώρου φόρτωσης στα 3,1 μέτρα, στην κοντή έκδοση και στα 3,4 μ. Στη μακριά, ενώ για όσους χρειάζεται να μεταφέρουν μεγαλύτερα ή βαρύτερα φορτία, το μοντέλο μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 1,5 τόνους. Μπορούν να επιλεγούν ασύμμετρες πίσω πόρτες (τζάμια ή μη) ή μια πίσω πόρτα, ενώ η επιλογή των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, προσφέρει ισχύ μεταξύ 75 και 130 ίππων, με δυνατότητα επιλογής χειροκίνητων κιβωτίων 5 ή 6 σχέσεων ή οκτατάχυτων αυτόματων κιβωτίων.

Πρόσθετα στοιχεία για την επιβατική έκδοση είναι η επιλογή πανοραμικής οροφής με αποθηκευτικούς χώρους τύπου αεροσκάφους, με χωρητικότητα 74 λίτρων, προσβάσιμη από τα καθίσματα δεύτερης σειράς. Όταν υπάρχουν τρία ξεχωριστά καθίσματα δεύτερης σειράς, το καθένα διαθέτει στηρίγματα παιδικού καθίσματος ISOFIX - μοναδικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία. Όλα τα καθίσματα των επιβατών διπλώνουν επίπεδα, συμπεριλαμβανομένου του μπροστινού καθίσματος, για να μεγιστοποιηθεί η χωρητικότητα και για ευκολία φόρτωσης.

Τα χαρακτηριστικά ασφαλείας περιλαμβάνουν στάνταρ Pre-Collision System, Road Sign Assist, Lane Keep Assist, Cruise Control και το “φλυτζανάκι καφέ” που προειδοποιεί για κούραση και στάση. Σε ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού, υπάρχει Automatic High Beam, Sway Warning, Road Sign Assist system, Adaptive Cruise Control και Blind Spot Monitor. Ολες οι εκδόσεις θα έχουν και eCall για αυτόματη σύνδεση με υποηρεσίες βοήθειας, σε περίπτωση ατυχήματος.

Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, διαθέτει όλες τις σύγχρονες δυντότητες και σε πλοήγηση, ενώ φέρει και κάμερα οπισθοπορείας με εικόνες 180 μοιρών. Καταλήγοντας, με το Toyota Traction Select, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των λειτουργιών Normal, Snow, Sand και All-terrain, ενώ το βάρος κατά τη φόρτωση ελέγχεται μέσω του Smart Load Indicator, που προειδοποιεί όταν φτάνει το 90% του μέγιστου βάρους και ειδοποιεί όταν ξεπεραστεί...

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

O Profesor αποκαλύπτει γιατί επιστρέφει το Casa De Papel

Το τελευταίο τρέιλερ της τρίτης σεζόν δίνει το μεγάλο στοιχείο που περιμέναμε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

"ΦΡΕΣΚΟ" ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΓΙΑ ΤΑ NBA PLAYOFFS

Πόσο θα αντέξει ο Λέοναρντ;

Οι Ράπτορς επιβίωσαν, αλλά πόσο θα αντέξουν; Χάρης Σταύρου και Δημήτρης Σκούρτας έχουν την απάντηση στο 11ο επεισόδιο του I Pod This Game: όσο αντέξει ο Λέοναρντ.