ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχεται το νέο Peugeot Metropolis

Ερχεται το νέο Peugeot Metropolis

Η Peugeot Motocycles παρουσίασε την έκδοση 2020 του Metropolis, ενός τρίτροχου που παράγεται στο εργοστάσιο Mandeure στο Doubs Γαλλίας.

Πλήρως ανανεωμένο, το νέο τρίτροχο… λιοντάρι της Peugeot Motocycles, έρχεται για να δημιουργήσει νέα δεδομένα στην κατηγορία των premium σκούτερ. Με 100% γαλλικό κινητήρα, ο οποίος πληροί τις νέες Euro 5 προδιαγραφές και δυνατότητα συνδεσιμότητας τελευταίας γενιάς, προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.

Η περίπλοκη σιλουέτα και οι γραμμές του αντικατοπτρίζουν το οικογενειακό DNA της μάρκας που ενισχύονται από τεχνολογίες προερχόμενες από την κατηγορία των αυτοκινήτων. Όπως η μάσκα, που τονίζεται από σπορ, κομψούς αεραγωγούς. Τα φώτα LED τονίζονται από μαύρες και χρωμιωμένες λωρίδες, ενώ τα φώτα ημέρας (DRL) έχουν τοποθετηθεί και στις δύο πλευρές των μπροστινών φώτων, σαν τους κυνόδοντες του λιονταριού, όπως και στο Peugeot 508.

Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα έρχεται μέσα από τα φώτα LED "3 claw", κατευθείαν από το πρωτότυπο αυτοκίνητο Peugeot Instinct. Και στις δύο πλευρές της ποδιάς, μια γαλλική σημαία υπενθυμίζει την προέλευση του τρίτροχου.

Όσον αφορά τα πλαϊνά καλύμματα του σκούτερ, είναι διακοσμημένα με νέα σήματα "Peugeot Metropolis" και "400i". Επίσης, το αυτοκινητιστικό DNA είναι παρόν, με έναν πλήρως επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων. Η κεντρική οθόνη LCD και δύο κλασικοί δείκτες με βελόνες έχουν δώσει χώρο σε μια νέα μονάδα τελευταίας γενιάς. Η οθόνη TFT 5 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο περιβάλλεται από τα φημισμένα αναλογικά ανεστραμμένα όργανα του Peugeot 308, το οδόμετρο και το στροφόμετρο.

Στον τομέα ασφάλειας, το σύστημα πέδησης αποτελείται από εμπρόσθια δισκόφρενα, σε συνδυασμό με ένα πίσω δισκόφρενο με βελτιστοποιημένη διάρκεια ζωής των υλικών τριβής. Όπως και στην προηγούμενη έκδοση, το νέο Peugeot Metropolis ενσωματώνει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος (ABS) τελευταίας γενιάς, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Continental. Η πέδηση ενισχύεται και με ένα ισχυρό και ασφαλές σύστημα συνδυασμένης πέδησης SBC (Synchro Braking Concept) που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο.

Ερχεται το νέο Peugeot Metropolis

Διαθέτει και ένα σύστημα διακοπής και εκκίνησης που είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό ανεξάρτητα από τις συνθήκες, συμπεριλαμβανομένου του φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, για άλλη μια φορά που απεικονίζει τα οφέλη των τριών τροχών σε σχέση με τους δύο, ειδικά όταν πρόκειται για την πρόσφυση. Για να παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια οδηγού και επιβατών, το φρένο έκτακτης ανάγκης ενεργοποιεί αυτόματα τα προειδοποιητικά φώτα εκτός από τα φώτα στάσης, κάνοντας το όχημα πιο ορατό. Αυτό το σύστημα, το οποίο λειτουργεί κάθε φορά που το ταχύμετρο περνάει το όριο των 50 χλμ./ώρα, ενεργοποιείται επίσης όταν το σκούτερ επιβραδύνει σε περισσότερα από 6 χιλιοστά του δευτερολέπτου και, στη συνέχεια, σβήνει τα φώτα κινδύνου όταν η επιβράδυνση πέσει κάτω από τα 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Αυτός ο μηχανισμός, που αναπτύχθηκε αρχικά για αυτοκίνητα, προσφέρεται για πρώτη φορά σε τρίκυκλα.

Εφοδιάζεται και με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που εγγυάται τη μη ολίσθηση του πίσω τροχού κατά την επιτάχυνση, ενώ υπάρχει η επιλογή μεταξύ διαφορετικών λειτουργιών (Urban, Sport ή Off), ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης και το στυλ οδήγησης. Φέρει και τεχνολογία Smart Key, ώστε να μπορεί να εκκινήσει χωρίς επαφή. Η ευαισθησία του είναι τέτοια που το όχημα συνδέεται με το κλειδί από απόσταση έως και 1,5 μ. Επιπλέον, το σύστημα καθιστά δυνατή τη λειτουργία χωρίς κλειδαριές εντελώς, ιδίως όταν ανοίγει ο αναβάτης το κάλυμμα του χώρου αποθήκευσης ή του ρεζερβουάρ καυσίμου και αποσυνδέει το ηλεκτρικό χειρόφρενο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Σε επίπεδο συνδεσιμότητας, το i-Connect, καθώς και νέα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά που υποστηρίζουν εργονομία που έχει σχεδιαστεί για οδήγηση με το κεφάλι ψηλά. Ο πίνακας οργάνων έχει αλλάξει πλήρως και επανασχεδιαστεί. Τα όργανα είναι εμπνευσμένα από τις τεχνολογίες της αυτοκινητοβιομηχανίας, με ένα αριστερόστροφο στροφόμετρο και μεγεθυμένη έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών που παρέχει πρόσβαση στις δυνατότητες i-Connect, μέσω της εφαρμογής Peugeot Motocycles, που επιτρέπει στους αναβάτες να συνδέουν το smartphone τους στον πίνακα οργάνων και να κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις πριν φτάσουν στο σκούτερ, με αποτέλεσμα σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και ευκολία.

Ερχεται το νέο Peugeot Metropolis

Κι ακόμα, διαθέτει σύστημα πλοήγησης bend-by-bend, που είναι απλοποιημένο σε σύγκριση με το κλασικό GPS, και με μια γρήγορη ματιά στο ταμπλό, ο αναβάτης βλέπει εύκολα τι πρέπει να κάνει, αν πρέπει να στρίψει, για παράδειγμα.

Ο πίνακας ελέγχου εμφανίζει επίσης τις κλήσεις και ορισμένα από τα μηνύματα κειμένου που λαμβάνονται, καθώς και πιο παραδοσιακές πληροφορίες όπως: αυτονομία, επίπεδο στάθμης καυσίμου, κατανάλωση, επίπεδο φόρτισης μπαταρίας ή ημερομηνία και ώρα.

Ως προς τον κινητήρα 400i LFE (Low Friction Engine), έχει ανακατασκευαστεί ώστε να πληροί όλες τις απαιτήσεις του προτύπου Euro5. Η ισχύς φτάνει τα 26,2 kW ή 36 hp στις 7,250 σ.α.λ. και ροπή 38,1 Nm στις 5,750 σ.α.λ., με τη μέση κατανάλωση στα 3,9 λίτρα / 100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 89 γρ. / χλμ. Αυτά τα χαρακτηριστικά του δίνουν αυτονομία έως 300 χλμ. με χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 13,5 λίτρων, σε σύγκριση με τα 285 χλμ αυτονομίας που καταγράφηκαν για την προηγούμενη έκδοση.

Επιπλέον, προσφέρει αποθηκευτικό χώρο 17 λίτρων κάτω από το κάθισμα, καθώς και πίσω χώρο. Κάτω από τη σέλα μπορεί να αποθηκευθεί κράνος τύπου jet ή φορητός υπολογιστής, ενώ ο πίσω χώρος προσφέρει δυνατότητα αποθήκευσης full-face κράνους ή άλλα ογκώδη αντικείμενα. Και οι δύο χώροι είναι εξοπλισμένοι με ηλεκτρικό σύστημα ανοίγματος. Η θήκη για γάντια έχει χωρητικότητα αποθήκευσης ενός λίτρου και δυνατότητα αποθήκευσης κινητού τηλεφώνου με υποδοχή 12V ή USB, ανάλογα με την επιλογή έκδοσης.

Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού Active και Allure, ενώ το 2021 θα υπάρχει και μια τρίτη, πιο σπορ.

Ερχεται το νέο Peugeot Metropolis

Σε εξοπλισμό, ανάλογα την έκδοση, θα βρούμε μαύρους τροχούς 13 ιντσών, χειροκίνητο ρυθμιζόμενο παρμπρίζ, ρυθμιζόμενη πλάτη αναβάτη, νέο πεντάλ φρένου και μαύρα αντίβαρα τιμονιού, ποδιά αναβάτη, κιτ υποστήριξης πλάτης, κάλυμμα δαπέδου από ανοξείδωτο ατσάλι καθώς και άλλα αξεσουάρ, όπως: αντικλεπτικό σύστημα ειδικά σχεδιασμένο για το τρίτροχο, κάλυμμα προστασίας καθίσματος, αδιάβροχο κάλυμμα, κεντρική μπαγκαζιέρα χωρητικότητας 47 λίτρων στο χρώμα του σκούτερ καθώς και βάση για smartphone.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ