ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ερχεται το Audi A3 Sportback g-tron, με φυσικό αέριο

Static photo, 
Colour: Glacier White
Static photo, Colour: Glacier White AUDI AG

Ο όμιλος της VW, παραμένει πιστός στη χρήση του φυσικού αερίου από τα οχήματα των μαρκών που έχει υπό τη σκέπη του.

Ο όμιλος της VW, παραμένει πιστός στη χρήση του φυσικού αερίου από τα οχήματα των μαρκών που έχει υπό τη σκέπη του. Μάλιστα, λανσάρει το Audi A3 Sportback g-tron με αυξημένη χωρητικότητα στη δεξαμενή φυσικού αερίου, φθάνοντας αυτονομία στα 400 χιλιόμετρα. Η τιμή στη Γερμανία θα είναι 30.600 ευρώ, όμως ενδέχεται στην Ελλάδα να είναι αυξημένη λόγω των επιπλέον φόρων.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με νέο κινητήρα 1.5 TFSI που παράγει 96 kW (131 hp) και θέτει νέα πρότυπα στην αποδοτικότητα και την οικονομία. Για να μπορέσει ο τετρακύλινδρος κινητήρας να λειτουργεί με φυσικό αέριο, οι μηχανικοί της Audi τροποποίησαν την κυλινδροκεφαλή, την υπερτροφοδοσία, το σύστημα έγχυσης καυσίμου και τον καταλυτικό μετατροπέα.

Σε σύγκριση με τη βενζίνη, η καύση φυσικού αερίου εκπέμπει κατά 25% λιγότερο CO2, λόγω της χαμηλότερης περιεκτικότητας σε άνθρακα. Επιπλέον, οι εκπομπές σωματιδίων παραμένουν πολύ χαμηλές.

Όπως και πριν, υπάρχουν δύο δεξαμενές από πολυμερές ενισχυμένο με ίνες γυαλιού (GFRP / CFRP) κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, του πεντάθυρου αυτοκινήτου, καθεμιά χωρητικότητας περίπου 7 κιλών αερίου.

Μειώνουν το χώρο αποσκευών οριακά, ενώ για να προστεθεί ένας χαλύβδινος κύλινδρος γεμάτος με 4 κιλά (8,8 lb) CNG, επεκτείνοντας το εύρος κατά τη λειτουργία του αερίου, μειώθηκε το μέγεθος της δεξαμενής βενζίνης στα 9 λίτρα, τα οποία είναι διαθέσιμα εφόσον αδειάσουν οι δεξαμενές αερίου.

Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, η κατανάλωση φυσικού αερίου είναι 3,5 κιλά / 100 χλμ. και οι συνδυασμένες εκπομπές CO2, ανέρχοντας σε 95-96 γρ./ χλμ...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ