ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έρχεται τέλη 2020 το ανανεωμένο Audi Q2

Static photo,
Colour: arrow gray
Static photo, Colour: arrow gray AUDI AG

Σχεδιαστικές παρεμβάσεις, νέες τεχνολογίες, νέες υπηρεσίες συνδεσιμότητας Audi connect και νέα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Πέρασαν κιόλας τέσσερα χρόνια από τότε που η Audi παρουσίασε το μικρότερο τη τάξει SUV μοντέλο της. Το Audi Q2 τοποθετήθηκε καλά στην αγορά των premium αυτοκινήτων, γνωρίζοντας θετική αποδοχή και τώρα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για το καθιερωμένο facelift, την ανανέωση που επιχειρούν οι εταιρείες πριν παρουσιάσουν μια εντελώς νέα έκδοση.

Επ ιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

Στο φρεσκαρισμένο Audi Q2 που θα έρθει στην Ελλάδα στα τέλη του 2020, μόλις λίγα χιλιοστά προστέθηκαν σε μήκος (4,21 μέτρα), με το πλάτος και το ύψος να παραμένουν ίδια (1,79 και 1,54 μέτρα αντίστοιχα), όπως και η αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,31 με σπορ ανάρτηση).

Πλέον, ο προφυλακτήρας διαθέτει ενσωματωμένο διαχύτη με μεγάλα πολύγωνα πέντε όψεων. Το οκταγωνικό Singleframe εμπρός είναι ελαφρώς χαμηλότερο, με το αυτοκίνητο να δείχνει πλατύτερο. Στις εκδόσεις advanced και S line, ιδιαίτερες σχεδιαστικές γραμμές παραπέμπουν στο Audi Sport quattro.

Επίσης, οι προβολείς LED είναι στάνταρ, και προαιρετικοί οι προβολείς Matrix LED. Επτά μεμονωμένες δίοδοι LED σε μια ενιαία μονάδα, στα φώτα πορείας και δέκα δίοδοι LED στα φώτα ημέρας, ενώ επτά επιπλέον υπάρχουν στα φλας. Τεχνολογία LED και στα πίσω φώτα, με προαιρετικά τα δυναμικά φλας.

Cockpit
Cockpit AUDI AG

Το αμάξωμα περιβάλλεται από πολλές διακοσμητικές λεπτομέρειες, σε ασημί ή μαύρο είτε βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος.

Στην καμπίνα, άλλαξαν οι αεραγωγοί και ο μοχλός ταχυτήτων στο μηχανικό κιβώτιο ή ο μοχλός επιλογής του S tronic. Όσον αφορά στις ταπετσαρίες, το υλικό μικροϊνών, Dinamica, αντικαθιστά το Alcantara, ενώ πολλές είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης. Προαιρετικά, διατίθενται σπορ καθίσματα με έντονες πλαϊνές ενισχύσεις, κάθισμα συνοδηγού με ρυθμιζόμενο ύψος, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός και βοηθητική θέρμανση, ηλεκτρική πίσω πόρτα και ένας κοτσαδόρος.

Αναβάθμιση και στον ψηφιακό τομέα, με Audi connect, Audi virtual cockpit με διαγώνιο έως 12,3 ίντσες ή πίνακας οργάνων με αναλογικά όργανα, MMI navigation plus με οθόνη 8,3 ιντσών, Audi phone box χωρίς λειτουργία φόρτισης και το Bang & Olufsen Premium Sound System, με 14 μεγάφωνα και ισχύ 705 watt, μοναδικό στα compact SUV.

Σε επίπεδο κινητήρων, τρία μοτέρ κινητήρες TFSI και δύο TDI, με αιχμή του δόρατος τον 1.5 TFSI των 150 ίππων με ροπή 250 Nm και τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων (COD). Επιπλέον δύο TDI και τρεις TFSI θα προστεθούν στην πορεία. Όλοι οι κινητήρες συμμορφώνονται με το νέο πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6 AP και η τεχνολογία διπλής δόσης AdBlue των κινητήρων ντίζελ ελαχιστοποιεί τις εκπομπές NOx.

Ο 1.5 TFSI συνδυάζεται με χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο και προαιρετικά με το 7-τάχυτο S tronic, ενώ τετρακίνηση Quattro διατίθεται για ορισμένες εκδόσεις κινητήρα, με τον πολύδισκο συμπλέκτη που μεταφέρει μέρος ή όλη τη ροπή του κινητήρα στους πίσω τροχούς, να είναι περίπου ένα κιλό ελαφρύτερος σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Interior
Interior AUDI AG

Το νέο Q2 διαθέτει προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, με το τιμόνι να γίνεται πιο άμεσο καθώς αυξάνεται η γωνία στροφής, ενώ προαιρετικά υπάρχει σπορ ανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά δέκα χιλιοστά. Εναλλακτικά, η ανάρτηση διαθέτει έλεγχο απόσβεσης, που αυξάνει περαιτέρω το εύρος μεταξύ άνεσης και δυναμισμού και προαιρετικά περιλαμβάνει το Audi drive select.

Αλλά και σε συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, υπάρχει πληθώρα, από το στάνταρ Audi pre sense με ραντάρ για να "διαβάζει" την περιοχή μπροστά από το αυτοκίνητο, προκειμένου να αποφευχθούν ατυχήματα ή να μειωθεί η σοβαρότητά τους και την επίσης στάνταρ προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας έως τα προαιρετικά συστήματα που ανήκουν στα ειδικά πακέτα "Drive", "Safety" και "Park".

Ειδικά το Drive, περιλαμβάνει ένα νέο high-end σύστημα, το adaptive cruise assist, το οποίο διατίθεται σε συνδυασμό με το MMI navigation plus, το Audi virtual cockpit και το S tronic και το οποίο λειτουργεί σε ολόκληρο το εύρος ταχυτήτων. Σε πολλές περιπτώσεις, ο οδηγός έχει την επιλογή να αφήσει το σύστημα να αναλάβει σε μεγάλο βαθμό την επιτάχυνση, επιβράδυνση και διεύθυνση εντός της λωρίδας, προσδίδοντας στο νέο Q2 χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, αρκεί ο οδηγός να αγγίζει απαλά το τιμόνι, δείχνοντας ότι συμμετέχει ενεργά στην οδήγηση και δεν είναι αφηρημένος.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ