ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

BMW: Ερχονται οι plug-in υβριδικές X1 xDrive25e και BMW X2 xDrive25e

BMW: Ερχονται οι plug-in υβριδικές X1 xDrive25e και BMW X2 xDrive25e
WILFRIED WULFF

Το χαρτοφυλάκιο των ηλεκτροκίνητων μοντέλων του ομίλου της BMW διευρύνεται σημαντικά, με την προσθήκη των plug-in υβριδικών εκδόσεων X1 xDrive25e και BMW X2 xDrive25e, που θα συνοδεύουν τις αντίστοιχες αμιγώς βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Η τρέχουσα γκάμα ηλεκτροκίνητων μοντέλων του ομίλου, περιλαμβάνει το plug-in hybrid MINI Cooper SE Countryman (μέση κατανάλωση καυσίμου: 2,1 – 1,9 λίτρα/100 χλμ., συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 13,9 – 13,5 kWh/100 χλμ., εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 47 – 43 γρ./χλμ.), την επίσης plug-in hybrid BMW 225xe Active Tourer (αντίστοιχα 1,9 λίτρα/100 χλμ., 13,5 kWh/100 χλμ., 42 γρ./χλμ.), τα μοντέλα BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 5 και τα plug-in υβριδικά πολυτελή sedan της BMW Σειράς 7. Στο μέλλον, θα διατίθενται επίσης τέσσερα μοντέλα BMW X με plug-in υβριδική κίνηση.

Ο όμιλος, στοχεύει να έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στους δρόμους μέχρι τα τέλη του 2021, ενώ μέχρι τότε, το 25% των οχημάτων που θα πωλούνται από το BMW Group στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα. Μέχρι το 2025, το ποσοστό αυτό προβλέπεται να φτάσει το 33% και μέχρι το 2030, το 50%. Το BMW Group σχεδιάζει να διευρύνει τη γκάμα του με 25 επιπλέον ηλεκτροκίνητα μοντέλα μέχρι το 2023.

BMW: Ερχονται οι plug-in υβριδικές X1 xDrive25e και BMW X2 xDrive25e
WILFRIED WULFF

Τώρα, το plug-in υβριδικό σύστημα των νέων BMW X1 xDrive 25e και BMW X2 xDrive25e αποτελείται από έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5lt με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ειδικά σχεδιασμένο ηλεκτροκινητήρα. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 92 kW/125 hp και μέγιστη ροπή 220 Nm. Η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται μέσω του 6-τάχυτου κιβωτίου Steptronic στους εμπρός τροχούς. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 70 kW/95 hp και αποδίδει ροπή 165 Nm που μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μονοτάχυτου κιβωτίου. Έτσι δημιουργείται ένα σύστημα AWD προσαρμοσμένο για υβριδικό μοντέλο. Η άμεση απόκριση του ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει όλη τη ροπή του από την πρώτη στιγμή, επιτρέπει στον οδηγό να αντιδρά ταχύτατα στις αλλαγές των οδηγικών συνθηκών. Επιπλέον, η θέση του ηλεκτροκινητήρα πάνω από τον πίσω άξονα συμβάλλει στη βέλτιστη κατανομή φορτίου ανά άξονα, παρέχοντας μέγιστη ευστάθεια στο δρόμο.

Οι δύο κινητήρες, αποδίδουν συνολική ισχύ 162 kW/220 hp και μέγιστη συνολική ροπή 385 Nm. Η BMW X1 xDrive25e επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτ. και η BMW X2 xDrive25e σε 6,8 δευτ., με τελική ταχύτητα 193 χλμ./ώρα και 195 χλμ./ώρα, αντίστοιχα.

Με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών, παρέχεται ηλεκτρική αυτονομία από 54 έως 57 χλμ. Μία άδεια μπαταρία μπορεί να φορτίζεται πλήρως σε περίπου πέντε ώρες και από επιτοίχιο φορτιστή BMW i Wallbox, σε λιγότερο από 3,2 ώρες (το 80% της συνολικής χωρητικότητας επιτυγχάνεται μετά από 2,4 ώρες).

BMW: Ερχονται οι plug-in υβριδικές X1 xDrive25e και BMW X2 xDrive25e
WILFRIED WULFF

Ο οδηγός, μέσω του διακόπτη eDrive στην κεντρική κονσόλα, μπορεί να παραμετροποιεί τις λειτουργίες του συστήματος κίνησης. Στη στάνταρ ρύθμιση AUTO eDRIVE, το ευφυές σύστημα κίνησης διασφαλίζει βέλτιστη συνεργασία μεταξύ των δύο κινητήρων σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Το MAX eDrive mode ενεργοποιεί τη μέγιστη χρήση της ηλεκτροκίνησης. Στο πρόγραμμα αυτό, τα μοντέλα αναπτύσσουν τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα. Επίσης, το SAVE BATTERY mode, προορίζεται είτε για τη διατήρηση της φόρτισης της μπαταρίας, κατά τη διάρκεια της οδήγησης ή για την αύξησή της μέσω της ανάκτησης ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, η ενέργεια της μπαταρίας μπορεί να αποθηκεύεται για μετέπειτα χρήση, όπως αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη.

Επίσης, ο διακόπτης οδηγικής εμπειρίας μπορεί να χρησιμοποιείται ανεξάρτητα από το πρόγραμμα οδήγησης, με επιλογές COMFORT, SPORT και ECO PRO ώστε να παραμετροποιεί τα συστήματα κίνησης και ανάρτησης ή να θέτει σε λειτουργία τα ηλεκτρικά συστήματα άνεσης.

Εξάλλου, οι νέες BMW X1 xDrive25e και BMW X2 xDrive25e διαθέτουν ακουστική προστασία πεζών, στάνταρ. Σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα με ηλεκτροκίνηση, παράγεται ένας αναγνωρίσιμος ήχος σχεδιασμένος για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW, προειδοποιώντας τους άλλους χρήστες των δρόμων για όχημα που πλησιάζει χωρίς να επηρεάζει την άνεση των επιβατών...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ