ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αυτό το ηλεκτρικό της Peugeot επιταχύνει σε 4,3 δευτερόλεπτα

Αυτό το ηλεκτρικό της Peugeot επιταχύνει σε 4,3 δευτερόλεπτα

Πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για το νέο plug-in hybrid μοντέλο.

Τον Οκτώβριο, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Peugeot ανακοίνωσε ότι θα αναπτύξει μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων παραγωγής, με κορυφαίες επιδόσεις. Τώρα, ήρθε η στιγμή να το πράξει και ως πρελούδιο αυτής της νέας σειράς προϊόντων, η PEUGEOT θα παρουσιάσει σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, - το ηλεκτρικό Concept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED.

#UNBORING THE FUTURE: με αυτή τη διαβεβαίωση, ότι το μέλλον δεν θα είναι παρά βαρετό σε ένα PEUGEOT, οι μηχανικοί της PEUGEOT SPORT ανέλαβαν να αναπτύξουν το Concept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, ένα παράγωγο του ριζοσπαστικού sedan PEUGEOT 508 HYBRID.

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία από τα 908 και 3008 DKR, τα οποία θριάμβευσαν στον 24ωρο αγώνα του Le Mans και στο ράλι Ντακάρ, από τα 208 R2, 308 Racing-Cup και 308 TCR, αλλά και από τα RCZ-R (2013), 208 GTi 30η (2014) και 308 GTi (2015), η PEUGEOT SPORT βασίστηκε σε δύο προηγούμενα, πρωτότυπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:

Αυτό το ηλεκτρικό της Peugeot επιταχύνει σε 4,3 δευτερόλεπτα

• Το εξαιρετικά αποδοτικό 208 HYbrid FE (2013) με επιδόσεις GTi (8 δευτ. επιτάχυνση), εκπομπές και κατανάλωση καυσίμου που ήταν οι χαμηλότερες τη δεδομένη στιγμή (46 γρ./χλμ. CO2).

• Το 308 R HYbrid Concept (2015) με συνολική ισχύ 500 hp, ροπή 730 Nm και επιτάχυνση σε μόλις 4 δευτερόλεπτα.

Το αποτέλεσμα είναι το Concept 508 PEUGEOT SPORT ENGINEERED, που αξιοποιεί αυτά τα επιτεύγματα αλλά διαθέτει επίσης τις τελευταίες εξελίξεις στην τεχνολογία.

Οι μηχανικοί της PEUGEOT SPORT ένωσαν την ισχύ των τριών κινητήρων (ενός PureTech 200, ενός ηλεκτρικού κινητήρα 110 hp μπροστά και ενός κινητήρα 200 hp πίσω), με δύο πηγές τροφοδοσίας και κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Η μέγιστη ροπή στρέψης αγγίζει τα 500 Nm και η συνολική ισχύς τους 400 ίππους. Ετσι, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτ., αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, εκπέμπει μόνο 49 γρ./χλμ. CO2, φορτίζεται από πρίζα (plug-in υβριδικό), έχει μπαταρία 11,8kWh και μπορεί να κινηθεί μόνο ηλεκτρικά για έως 50 χλμ.

Μάλιστα, σε λειτουργία Sport, οι θερμικές και ηλεκτρικές πηγές ενέργειας μπορούν να συγκεντρωθούν μέχρι τα 190 χλμ./ώρα, παρέχοντας εντυπωσιακή επιτάχυνση σε όλες τις συνθήκες!

Στα φρένα φέρει 380 χιλιοστών αεριζόμενους δίσκους μπροστά, σε 20άρες ζάντες, ενώ το νέο εξαιρετικό πλαίσιο του PEUGEOT 508 έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μειώσει το ύψος του αμαξώματος του αυτοκινήτου.

Σχειδαστικά ο προσανατολισμός ήταν στην καλύτερη αεροδυναμική, με αλλαγές στον μπροστινό προφυλακτήρα, ενώ τα υποπλαίσια είναι εφοδιασμένα με πτερύγια για τη μείωση της αεροδυναμικής έλξης, δεν υπάρχει πίσω αεροτομή και προστέθηκε νέος διαχύτης

Αλλαγές και στην καμπίνα, με το PEUGEOT i-Cockpit προσαρμοσμένο στον οδηγό: συμπαγές τιμόνι, πίνακας οργάνων που επιτρέπει στον οδηγό να είναι συγκεντρωμένος στον δρόμο, νέα καθίσματα "άνετης προσαρμογής" με δερμάτινη επένδυση και ταπετσαρία Alcantara και βέβαια λεπτομέρειες κρυπτονίτη…

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ