Αυτό το DS9 είναι πραγματικό salοon

Μπορεί αυτή η κατηγορία, των μεγάλων και πολυτελών saloon, να φθίνει εμπορικά, ωστόσο υπάρχει κοινό που τα προτιμά.

H DS, η μάρκα πολυτελών μοντέλων του γαλλικού ομίλου PSA Peugeot Citroen, δημιούργησε το DS 9, ένα ολοκαίνουριο saloon, το οποίο σχεδίασε στη Γαλλία και θα κατασκευάζει στην Κίνα. Μάλιστα, εμφορείται από υβριδική τεχνολογία Plug-in.

Με το DS 9, η DS Automobiles δίνει έμφαση στην τεχνογνωσία, το σχεδιασμό και την τεχνολογία της, σε παγκόσμιο επίπεδο.

Με μήκος 4,93 μέτρα, πλάτος 1,85 μέτρα και μεγάλους τροχούς / ελαστικά διαμέτρου 690 χιλιοστών, το DS 9 είναι το πιο εντυπωσιακό από τα άλλα saloon στην κατηγορία του. Χρησιμοποιεί μια νέα έκδοση της αρχιτεκτονικής EMP2 (Efficient Modular Platform 2) με μεγαλύτερο μεταξόνιο που δεν χρησιμοποιήθηκε πριν από άλλο αυτοκίνητο saloon, πράγμα που ωφελεί σημαντικά τον χώρο των επιβατών στις πίσω θέσεις. Η σχεδίασή του αναδεικνύει μια κομψή σιλουέτα, στυλ fastback, θυμίζοντας κάπως το αρχικό 1955 DS.

Αρχικά, το DS 9 θα προσφέρεται με ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης E-TENSE, που περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα PureTech και έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνδυασμένη ισχύς φθάνει τους 225hp και είναι ικανό να μετακινηθεί έως 50 χιλιόμετρα, με τη χρήση μιας μπαταρίας 11,9kWh, δηλαδή αμιγώς ηλεκτρικά.

 

Ο ηλεκτρικός κινητήρας, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων, μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ισχύ 80 kW (110 ίππων) και 320 Nm. Χρησιμοποιείται για να αυξήσει την επιτάχυνση σε οποιαδήποτε ταχύτητα και για οδήγηση σε μηδενικές εκπομπές ρύπων έως και 135 χλμ./ώρα). Η ηλεκτρική λειτουργία επιλέγεται πάντα αυτόματα κατά την εκκίνηση για μεγιστοποίηση της απόδοσης. Ο υβριδικός τρόπος οδήγησης, μπορεί να έχει λειτουργία 100% ηλεκτρική, 100% μόνο με τον βενζινοκινητήρα ή συνδυάζοντας και τα δύο, αν το απαιτεί η κατάσταση.

Το DS 9 χρησιμοποιεί ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας που επαναφορτίζει την μπαταρία σε φάσεις επιβράδυνσης ή φρεναρίσματος, ενισχυμένες με βελτιωμένη λειτουργία πέδησης που επιλέγεται τραβώντας πίσω το επιλογέα ταχυτήτων και εμφανίζεται ως «Β». Επιπλέον, η λειτουργία E-Save εγγυάται ότι υπάρχουν πάντα επιλεγμένα επίπεδα ενέργειας που αποθηκεύεται στην μπαταρία, για ηλεκτρική κίνηση στις πόλεις.

Ο ενσωματωμένος φορτιστής 7.4kW, επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας σε 1 ώρα 30 λεπτά από το σπίτι ή από τα δημόσια σημεία φόρτισης χρησιμοποιώντας το καλώδιο που παρέχεται ως στάνταρ.

Επίσης, σύντομα θα προστεθούν δύο ακόμη μονάδες ισχύος E-TENSE, η πρώτη σε δικίνητη έκδοση 250hp και η δεύτερη με 360hp και τετρακίνηση. Ολες οι εκδόσεις θα συνδυάζονται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οσον αφορά στην πολυτέλεια, ούτε που να γίνεται λόγος, με ταμπλό εντελώς επενδυμένο από δέρμα Nappa, κρυστάλλινα κουμπιά που είναι ευαίσθητα στην αφή, Alcantara στην οροφή και παντού τριγύρω.

 

Με το μακρύ μεταξόνιο του 2,90 μέτρων, προσφέρει τεράστιο χώρο στα πίσω καθίσματα. Τα καθίσματα θερμαίνονται, ψύχονται και μαζεύουν, ένα πρώτο στην κατηγορία, ενώ το κεντρικό υποβραχιόνιο παίζει ρόλο στη συνολική άνεση, διαθέτοντας δερμάτινη ταπετσαρία, αποθηκευτικούς χώρους με ενσωματωμένες θύρες USB, χειριστήρια για μασάζ καθισμάτων και πολύχρωμο καλωδιωμένο φωτισμό.

Οδηγώντας, η DS ACTIVE SCAN SUSPENSION, σαρώνει τον δρόμο, καταγράφει κάθε κίνηση και προετοιμάζει την απόσβεση κάθε τροχού για οδικές ατέλειες για να βελτιώσει την ασφάλεια, την ηρεμία και την άνεση.

Πέραν αυτού, το DS 9 διαθέτει συστήματα αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2, που λειτουργούν σε ταχύτητες μέχρι 180 χλμ./ώρα, για να παραμένει στη λωρίδα κυκλοφορίας του, να ελέγχει την ταχύτητα και την κατεύθυνση, την οδήγηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση, να ανιχνεύει χώρο στάθμευσης (DS PARK PILOT), να παρακολουθεί τα τυφλά σημεία, να αναγνωρίζει σήματα κυκλοφορίας και να επεμβαίνει με αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης. Φέρει και DS SMART ACCESS, ανοίγοντας και με το smartphone, αν έχεις ξεχάσει το κλειδί! Το μοντέλο θα λανσαριστεί το δεύτερο εξάμηνο του 2020…

www.driveandtravel.gr

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

HIGHLIGHTS

PODCAST ΣΤΟ SPORT24.GR

Κάνε και το Podcast άνω κάτω

Ο Γρηγόρης Γεωργάτος μιλάει σπάνια, αλλά όταν το κάνει, τα λέει όλα χύμα και τσουβαλάτα. Ο Παντελής Διαμαντόπουλος στο τρίτο Show must go on φιλοξενεί το -πιθανότατα- καλύτερο αριστερό μπακ που έβγαλε η Ελλάδα και το αποτέλεσμα είναι εκρηκτικό.