Ανοικτή πρόκληση του BMW i8 Roadster

Ανοικτή πρόκληση του BMW i8 Roadster

Το BMW i8 το γνωρίζουμε ως ένα υπεραυτοκίνητο υβριδικής τεχνολογίας, plug-in, δηλαδή που φορτίζεται αλλά διαθέτει και κινητήρα εσωτερικής καύσης για μεγαλύτερη αυτονομία, πέραν της ηλεκτρικής.

Τώρα, η BMW αποκάλυψε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες την ανοιχτή του έκδοση, που δημιουργεί περισσότερους πονοκεφάλους.

Όπως και η κλειστή έκδοση, έτσι και η ανοικτή του supercar της BMW, βασίζεται στην αρχιτεκτονική LifeDrive και διαθέτει μια πλατφόρμα με μεταξόνιο 2.800 χιλιοστών χωρισμένη σε δυο τμήματα.

Η πρώτη, κατασκευασμένη από αλουμίνιο πάνω στην οποία χτίζεται το i8, αναλαμβάνει τα μηχανικά μέρη, την ανάρτηση, τους κινητήρες, τα κιβώτια ταχυτήτων και τις μπαταρίες, ενώ το μικρού βάρους μονοκοκ αμάξωμα από ανθρακονήματα (CFRP) φέρει τον ρόλο του κέλυφους που έχει η αποκλειστικά διθέσια καμπίνα. Τα εξωτικά υλικά έχουν καταφέρει εκτός από το να περιορίσουν το συνολικό βάρος (+60 κιλά σε σχέση με την κουπέ), να προσφέρουν ακόμα πιο ενισχυμένη ακαμψία.

Η υφασμάτινη οροφή χρησιμοποιεί έναν έξυπνο μηχανισμό που της επιτρέπει να καταλαμβάνει πολύ λίγο χώρο, ενώ η διαδικασία ανοίγματος/κλεισίματος ολοκληρώνεται μέσα σε 15”, με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα.

Το νέο i8 Roadster χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση της μπαταρίας ιόντων λιθίου, με αυξημένη χωρητικότητα  κυψελών, γεγονός που ο ηλεκτροκινητήρας έχει πλέον περισσότερη  διαθέσιμη ενέργεια  με την ισχύ του έχει φτάνει πλέον τους 143 ίππους, που συνδυαστικά μαζί με τον τρικύλινδρο TwinPower Turbo των 1.5 lt αγγίζει τους 374 ίππους.

Τώρα, επειδή και η φόρτιση παίζει ρόλο, πλέον χρειάζονται λιγότερο από 4,5 ώρες με τροφοδοσία από οικιακή πρίζα και κάτω από 3 ώρες με τον ταχυφορτιστή BMW i Wallbox...

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

To Ράλλυ Ακρόπολις στις 1-3 Ιουνίου 2018

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ

Νέο Opel Insignia GSi

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24