10 εκατ. Toyota με κορυφαία συστήματα ασφάλειας

Το Toyota Safety Sense είναι διαθέσιμο σε 68 χώρες και περιοχές, που θα γίνουν 100 έως το 2020.

Η ασφάλεια είναι η μέγιστη προτεραιότητα στους κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων και η Toyota Motor Corporation, ως ένας από αυτούς, διαθέτει ένα σύνολο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας με την κωδική ονομασία Toyota Safety Sense, που έχουν σχεδιαστεί για να προλαμβάνουν ή να μετριάζουν τις συγκρούσεις σε ένα ευρύ φάσμα κυκλοφοριακών καταστάσεων.

Ακριβώς μόλις μετά από τριάμιση χρόνια, το Toyota Safety Sense εξοπλίζει επί του παρόντος το 90% περίπου των επιβατικών οχημάτων της Toyota στις αγορές της Ιαπωνίας, της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης. Προς το παρόν, έχει εισαχθεί σε συνολικά 68 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, άλλων επιλεγμένων χωρών της Ασίας, της Μέσης Ανατολής και της Αυστραλίας.

Αναμένεται δε, ότι μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους 3 εκατομμύρια οχήματα στην Ιαπωνία, 5 εκατομμύρια αυτοκίνητα στη Βόρεια Αμερική και 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Ευρώπη θα εξοπλιστούν με το Toyota Safety Sense.

Σε πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας, η μείωση των συγκρούσεων στο πίσω μέρος μπορεί να αγγίξει το 70%.

Η Toyota πιστεύει ότι είναι σημαντικό να προωθηθεί μια προσέγγιση που θα περιλαμβάνει τους ανθρώπους, τα οχήματα και το περιβάλλον κυκλοφορίας, καθώς και την επιδίωξη της «πραγματικής ασφάλειας» με τη γνώση από τα ατυχήματα και την ενσωμάτωση αυτών των γνώσεων στο όχημα.

 

Νωρίτερα φέτος, η Toyota ξεκίνησε τη δεύτερη γενιά του Toyota Safety Sense, κάνοντας ένα βήμα πιο κοντά στον τελικό στόχο της για μηδενικά ατυχήματα.

Το Toyota Safety Sense περιλαμβάνει τώρα αναβαθμισμένες εκδόσεις:

- Σύστημα προ-σύγκρουσης (PCS) για την πρόληψη και μετριασμό συγκρούσεων με οχήματα μπροστά και πιθανές συγκρούσεις με πεζούς τόσο κατά τη διάρκεια της ημέρας όσο και τη νύχτα και τους ποδηλάτες κατά τη διάρκεια της ημέρας.

- Adaptive Cruise Control (ACC) για να βοηθήσει τον οδηγό να κρατήσει μια ασφαλή απόσταση από το αυτοκίνητο μπροστά.

- Προειδοποίηση αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας (LDA) για την πρόληψη ατυχημάτων και πρόσκρουσης που προκαλούνται από την αλλαγή λωρίδων χωρίς τη χρήση φλας.

- Αυτόματη υψηλή δέσμη προβολέων (AHB) για την εξασφάλιση εξαιρετικής ορατότητας κατά τη διάρκεια της νυχτερινής οδήγησης.

- Υποβοήθηση των οδικών σημάτων (RSA) για την υποστήριξη των οδηγών εξασφαλίζοντας ότι έχουν πάντοτε τις καλύτερες δυνατές πληροφορίες, ακόμη και αν έχουν ενδεχομένως παραβλέψει ένα οδικό σήμα.

Επίσης, διατίθεται και το “έξυπνο” Adaptive Cruise Control (iACC), συ συνδυασμό με ACC με RSA. Όταν το όχημα κινείται με σταθερή ταχύτητα που έχει προκαθορίσει ο οδηγός και η RSA αναγνωρίζει ένα όριο ταχύτητας, ο οδηγός μπορεί να επαναφέρει εύκολα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με το νέο όριο ταχύτητας, χρησιμοποιώντας τους διακόπτες στο τιμόνι.

Επιπλέον, η προηγμένη υποστήριξη οδήγησης είναι τώρα διαθέσιμη μέσω του Lane Trace Assist (LTA). Σε συνδυασμό με το ACC, το νέο σύστημα LTA βοηθάει τον οδηγό στο σύστημα διεύθυνσης με απαλές εισόδους για να κρατήσει το όχημα στο κέντρο της λωρίδας, ακόμα και σε απαλές καμπύλες αυτοκινητοδρόμων...

www.driveandtravel.gr

 

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Γιατί γράφουμε στο Facebook αυτών που έχουν πεθάνει

Μία ανάλυση για το φαινόμενο του διαδικτυακού πένθους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ