ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα 700 άλογα έφθασε η νέα Porsche Panamera

Τα 700 άλογα έφθασε η νέα Porsche Panamera

Η ηλεκτροκίνηση κάνει το θαύμα της, καθώς χαρίζει, αφενός, περισσότερη ισχύ, και, αφετέρου, επιτυγχάνει μειωμένη κατανάλωση.

Η Porsche έχει μπει εδώ και καιρό στην εποχή της υβριδικής τεχνολογίας και το αποδεικνύει με εμφατικό τρόπο στη νέα Panamera, η οποία παρουσιάστηκε ακόμα πιο ισχυρή με την έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid.

Ο συνδυασμός, ενός biturbo V8 κινητήρα 4.0 lt, βενζίνης, ισχύος 420 kW (571 ίπποι), με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 100 kW (136 ίπποι), φθάνει σε απόδοση τα 514 kW ή αν προτιμάτε τους 700 ίππους, με την τεράστια ροπή των 870 Nm. Η προηγούμενη έκδοση είχε ισχύ 404 kW (550 ίπποι).

Μάλιστα, η ηλεκτρική αυτονομία της plug-in hybrid έκδοσης, έχει αυξηθεί έως και 30%, χάρη στη νέα μπαταρία 17,9 kWh (14,1 kWh η προηγούμενη) και τις βελτιστοποιημένες λειτουργίες οδήγησης.

Τα 700 άλογα έφθασε η νέα Porsche Panamera

Το ίδιο ισχύει και για την νέα Panamera 4e hybrid, όπου ο ηλεκτρικός κινητήρας συνδυάζεται με έναν biturbo V6 2.9 lt κινητήρα βενζίνης 243 kW (330 ίπποι), με αποτέλεσμα συνολικής ισχύος συστήματος τα 340 kW ή 462 ίππους.

Το χαρτοφυλάκιο της Panamera, ολοκληρώνεται από την έκδοση 4S, που αποδίδει 324 kW (440 ίπποι) και επίσης επωφελείται από όλες τις βελτιώσεις του μοντέλου από πλευράς πλαισίου, σχεδιασμού, εξοπλισμού και ψυχαγωγίας.

Η Porsche, προσφέρει τα τρία υβριδικά μοντέλα Panamera plug-in, για πρώτη φορά, το καθένα στις τρεις παραλλαγές αμαξώματος: sports saloon, Executive και Sport Turismo.

Στην καρδιά της αρχιτεκτονικής, βρίσκεται ο ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος ενσωματώνεται στο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) και εξακολουθεί να παράγει ισχύ εξόδου 100 kW (136 ίπποι) και μέγιστη ροπή 400 Nm.

Σε συνδυασμό με το τυπικό πακέτο Sport Chrono, η νέα Panamera Turbo S E-Hybrid επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα (0,2 δευτ. γρηγορότερα από την προηγούμενη), αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 315 χλμ./ώρα (+5 χλμ./ώρα). Την ίδια στιγμή, η Panamera 4e hybrid, επιταχύνει ακόμα καλύτερα από πριν, σε μόλις 4,4 δευτ., με τελική ταχύτητα έως και 280 χλμ./ώρα (+2 χλμ./ώρα).

Ως προς την ηλεκτρική αυτονομία, η νέα Panamera Turbo S E-Hybrid μπορεί να διανύσει έως και 50 χλμ., και η Panamera 4e hybrid έως και 56 χλμ.

Τα 700 άλογα έφθασε η νέα Porsche Panamera

Οσον αφορά τις βελτιώσεις, παρατηρούνται στις εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα, στα μεγάλα πλευρικά ανοίγματα, καθώς και στη διάταξη του εμπρόσθιου φωτισμού μονής γραμμής. Ανανεωμένη και η φωτεινή μπάρα στο πίσω μέρος, ενώ προσφέρονται και τρεις νέες ζάντες 20 και 21 ιντσών.

Επίσης, το σύστημα Porsche Communication Management (PCM), διαθέτει υψηλότερη ανάλυση οθόνης και περιλαμβάνει πρόσθετες ψηφιακές λειτουργίες και υπηρεσίες όπως το βελτιωμένο φωνητικό έλεγχο, το Risk Radar για πληροφορίες οδικής σήμανσης και κινδύνου, το ασύρματο Apple CarPlay και πολλές άλλες υπηρεσίες Connect.

Αλλαγές στις ρυθμίσεις έγιναν στο πλαίσιο και στα συστήματα ελέγχου, όπως το σύστημα σταθεροποίησης Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), το οποίο περιλαμβάνει το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), πίσω άξονα διεύθυνσης με το Power Steering Plus καθώς και το σύστημα Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).

Στη Γερμανία, οι τιμές για την Panamera 4e hybrid ξεκινούν από 110.369 ευρώ, για την Panamera 4S από 115.241 ευρώ και για την Panamera Turbo S E-Hybrid, από 185.537 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ