ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Peugeot e-Partner: Αμιγώς ηλεκτρικό

Peugeot e-Partner: Αμιγώς ηλεκτρικό

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε το ελαφρύ επαγγελματικό (LCV) της σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση, με αυτονομία που φτάνει τα 275 χιλιόμετρα.

Καθώς η ηλεκτροκίνηση συνεχίζει τη ραγδαία επέκτασή της και στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, η Peugeot παρουσίασε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-Partner της νέας γενιάς του δικού της LCV, με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, μπαταρία ιόντων-λιθίου 50 kWh και αυτονομία μέχρι 275 χιλιομέτρων (σύμφωνα με τις μετρήσεις του κύκλου WLTP).

Το e-Partner, όπως και το επίσης ηλεκτρικό van e-Expert που προηγήθηκε, εντάσσονται στη στρατηγική της γαλλικής εταιρείας να «εξ-ηλεκτρίσει» όλη τη γκάμα της μέχρι το 2023, καθώς και να προσφέρει ηλεκτρικές εκδόσεις όλων των vans της μέχρι το τέλος του φετινού έτους.

Φέροντας την επιγραφή "e-Partner" στην ουρά του, θα διατίθεται με την επιλογή ανάμεσα σε δύο ενσωματωμένους φορτιστές (μονοφασικό 7.4 kW ή προαιρετικά τριφασικό 11 kW). Η πλήρης φόρτισή του, σε Wallbox των 11 kW, χρειάζεται πέντε ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή 100 kW επιτυγχάνει φόρτιση σε επίπεδο 80% σε μόλις 30 λεπτά.

Peugeot e-Partner: Αμιγώς ηλεκτρικό


Βασισμένο στην προηγμένη πλατφόρμα EMP2, το Peugeot e-Partner αποδίδει από το μηδέν ροπή που αγγίζει τα 260 Nm. Όχι πως έχει ιδιαίτερη σημασία, αλλά έτσι σημειώνει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δευτερόλεπτα, και φτάνει τελική ταχύτητα 129 χλμ./ώρα.

Αναλόγως των αναγκών, προσφέρει τρία διαφορετικά οδηγικά προφίλ: το Eco (περιορισμός στα 60 kW, 190 Nm) αυξάνει την αυτονομία, το Normal (80 kW, 210 Nm) είναι ταιριαστό με τις καθημερινές ανάγκες, ενώ το Power (100 kW, 260 Nm) προσφέρει τη μέγιστη ισχύ, κυρίως για τη μεταφορά μεγάλου βάρους.

Ακόμη, προσφέρει δύο διαφορετικές ρυθμίσεις αναγεννητικής πέδησης (φόρτισης της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος), τις ‘Moderate’ και ‘Augmented’, που καθορίζουν σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό το φρενάρισμα του αυτοκινήτου όταν ο οδηγός σηκώνει το δεξί πόδι από το γκάζι.

Το e-Partner θα διατίθεται σε δύο διαφορετικά μήκη αμαξώματος, 4,40 ή 4,75 μέτρων. Η χωρητικότητα των 4,4 κυβικών μέτρων παραμένει αναλλοίωτη σε σχέση με την diesel εκδοχή του Partner, διότι η μπαταρία έχει τοποθετηθεί στο δάπεδο. Το ωφέλιμο φορτίο φτάνει τα 800 κιλά, με δυνατότητα έλξης 750 κιλών. Επίσης, το σύστημα αναδίπλωσης Multi-flex του εμπρός καθίσματος μπορεί να προσφέρει επιπλέον 500 λίτρα χώρου.

Peugeot e-Partner: Αμιγώς ηλεκτρικό

Το εσωτερικό φυσικά ακολουθεί το σχεδιασμό και την τεχνολογία του i-Cockpit της Peugeot, ενώ η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών παρέχει τρισδιάστατη απεικόνιση των πληροφοριών της ηλεκτροκίνησης - όπως τη ροή και κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας και την αυτονομία.

Πέραν της κλασικής του κλειστής εκδοχής, η Peugeot θα διαθέτει και μια έκδοση με την ονομασία Crew Van που θα επιτρέπει τη μεταφορά ως και πέντε επιβατών. Η διάθεση του νέου Peugeot e-Partner στην Ευρώπη εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει προς το τέλος του έτους.

Photo credits: Peugeot

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ