ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Μόνο ηλεκτρικά η Volvo και μόνο online πωλήσεις

Μόνο ηλεκτρικά η Volvo και μόνο online πωλήσεις

Σταματά, σταδιακά την παραγωγή μοντέλων με κινητήρες εσωτερική καύσης και έως το 2030, θα κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά.

Ο ένας μετά τον άλλο, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, μπαίνουν σε μια νέα εποχή.

Έχοντας θέσει ως μεσοδιάστημα το έτος 2030, προχωρούν σε εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, είτε μερικώς είτε πλήρως, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Volvo.

Με την οικονομική ευρωστία, όντας μέλος του κινεζικού ομίλου Geely, έχει τη δυνατότητα να προχωρά σε πιο άμεσες κινήσεις και σύμφωνα με τον σχεδιασμό της, αυτές οι κινήσεις είναι καταιγιστικές.

Η εταιρεία, διαθέτει, βέβαια και την ευελιξία να το κάνει, καθώς ο όγκος παραγωγής δεν είναι πολύ μεγάλος, ούτε και η γκάμα των μοντέλων της, η οποία επικεντρώνεται σε SUV εκδόσεις.

Ηδη η Volvo, έχει παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το XC40 Recharge, το οποίο αναμένεται στις αγορές (και της Ελλάδας), εντός του 2021, ενώ σήμερα (Τρίτη 2 Μαρτίου), το απόγευμα, θα αποκαλύψει το νέο της ηλεκτρικό, της Σειράς 40.

Όλα αυτά εντάσσονται στο πλάνο μετασχηματισμού της μάρκας σε μια εταιρεία που θα κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030, καταργώντας, σταδιακά, τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά και τις υβριδικές εκδόσεις (mild hybrid και plug-in hybrid). Εν τω μεταξύ, έως το 2025, σκοπεύει το 50% των πωλήσεών της, να είναι μόνο ηλεκτρικά και τα υπόλοιπα υβριδικά.

Μόνο ηλεκτρικά η Volvo και μόνο online πωλήσεις

Ένα ακόμα αξιοσημείωτο στοιχεία, για να καταλάβουμε σε ποιες εποχές εμπορίου θα ζήσουμε στο άμεσο μέλλον, είναι το γεγονός ότι η Volvo, θα πουλά από τώρα, όλα τα ηλεκτρικά της μοντέλα, μόνο online, δηλαδή μόνο μέσω του διαδικτύου, χρησιμοποιώντας την «ομπρέλα» Care by Volvo.

Πλέον, το Care by Volvo, που αφορούσε τη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo, στοχεύει σε μια συνολική εξυπηρέτηση, παρέχοντας με την online αγορά ενός ηλεκτρικού Volvo, με σταθερές τιμές τιμολόγησης, ένα πακέτο παροχών, όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση.

Επίσης, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών μοντέλων, που θα είναι έτοιμα για απλή και εύκολη παραγγελία και γρήγορη παράδοση.

Η Volvo δεν στοχεύει να καταργήσει τους εμπόρους της, δηλαδή τα καταστήματα πωλήσεων. Απλώς, θα περιορίσει το ρόλο τους στην, προετοιμασία, στη παράδοση και στη συντήρηση των αυτοκινήτων, στο σέρβις δηλαδή.

Τούτων δοθέντων, αναμένεται να χαθούν θέσεις εργασίας, όπως οι πωλητές αυτοκινήτων στα καταστήματα, καθώς ούτως ή άλλως υπήρχαν διαφορετικά άτομα για όλη τη διαδικασία, μέχρι και το σέρβις. Εκτός, κι αν ανοίξει θέσεις εργασίας, σε άλλους τομείς.

Ένα ακόμα κατάλοιπο, από το φαινόμενο των online πωλήσεων, γενικώς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ