ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ένα Tucson που έγινε… αγροτικό

Ένα Tucson που έγινε… αγροτικό

Η Hyundai Αμερικής λανσάρει το Santa Cruz, με ισχυρό μοτέρ 2.5lt σε δύο ιπποδυνάμεις και με δυνατότητα τετρακίνησης.

Εδώ που τα λέμε δεν χρειάζονται πολλά για να μετατρέψεις ένα SUVσε Pick-up ελαφρύ επαγγελματικό. Κρατάς την καμπίνα, προσθέτεις καρότσα, αναθεωρείς την ανάρτηση και βάζεις ένανισχυρό κινητήρα.

Κι αυτό, επειδή τα σύγχρονα Pick-up, τα οποία στην Ελλάδα συνηθίζουμε να τα αποκαλούμε αγροτικά, λόγω της φύσης τους, είναι αυτοκίνητα πολλαπλών χρήσεων, για ελεύθερους επαγγελματίες και ανθρώπους με δραστηριότητες αναψυχής.

Η Hyundai Αμερικής, πήρε λοιπόν το ολοκαίνουργιο Tucson,και δημιούργησε στο εργοστάσιο της Αλαμπάμαστο Μοντγκόμερι, το Sports Adventure SantaCruz.

Ένα Tucson που έγινε… αγροτικό

Το αυτοκίνητο θα διατίθεται από φέτος το καλοκαίρι στις ΗΠΑ και δεν αποκλείεται η ιδέα αυτή να μεταφερθεί και στη γηραιά ήπειρο, στην Ευρώπη, καθώς υπάρχουν χώρες (όπως η Ελλάδα) με πολύ μεγάλη ζήτηση σε τέτοια αμαξώματα.

Σχεδιαστικά, όλο το μπροστινό τμήμα είναι Tucson (με παραλλαγές στο κάτωμέρος), ενώ στο πλάι αποφεύχθηκαν οι ακμές του Tucson και προτιμήθηκαν οι επίπεδες επιφάνειες.Το κόκπιτ, επίσης είναι σχεδόν αυτούσιο του Tucson.

Ένα Tucson που έγινε… αγροτικό

Τετράθυροκαι τετραθέσιο, με κοντούς προβόλους και κοντόμεταξόνιο, κάτι που το περιορίζει στην καρότσα έναντι των κλασικών διπλοκάμπινων, τετράθυρων, φέρει φώτα ημέρας, ζάντες αλουμινίου 18 ή 20 ιντσών,οθόνη αφής 10 ιντσών, προαιρετικά ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, και προσφέρεται με δύο εκδόσεις του κινητήρα 2.5 lt. Η τετρακύλινδρη μονάδα άμεσου ψεκασμού αποδίδει 180 ίππους με 244 Nmροπής και συνδυάζεται με ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ η έκδοση turbo αποδίδει 275 ίππους, με 420 Nm ροπής και συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο, αλλά διπλού συμπλέκτη, που φέρει και μανέτες (paddles) στο τιμόνι, για χειροκίνητες αλλαγές.

Και τα δύο μοτέρ, προσφέρονται με σύστημα τετρακίνησης, που μεταφέρει ηλεκτρονικά τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα. Ειδικά στη ρύθμιση Sport, μεταφέρεται περισσότερη ροπή πίσω, για καλύτερη οδηγική εμπειρία.

Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού, διαθέτει και συστήματα υποβοήθησης οδηγού και συνδεσιμότητας, από την πλούσια σουίτα της κορεατικής μάρκας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ