ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Εφθασε και το νέο CUPRA Leon e-Hybrid 245 ίππων

To νέο CUPRA Leon, εφοδιάζεται με μεγάλη γκάμα ισχυρών κινητήρων από 245 έως 310 ίππους, αποκλειστικά διαθέσιμα με τεχνολογία DSG και shift-by-wire.
To νέο CUPRA Leon, εφοδιάζεται με μεγάλη γκάμα ισχυρών κινητήρων από 245 έως 310 ίππους, αποκλειστικά διαθέσιμα με τεχνολογία DSG και shift-by-wire. CUPRA LEON E-HYBRID

To νέο CUPRA Leon, εφοδιάζεται με μεγάλη γκάμα ισχυρών κινητήρων από 245 έως 310 ίππους, αποκλειστικά διαθέσιμα με τεχνολογία DSG και shift-by-wire.

Κι ενώ το Leon Plug-in hybrid με τους 204 ίππους είναι ήδη στην Ελλάδα, έφθασε και η έκδοση CUPRA Leon e-Hybrid με 245 ίππους, με 38.990 ευρώ σε 5θυρο αμάξωμα (διατίθεται με παραγγελία και Sportwagon).

Το πρώτο Leon που φέρει το σήμα της CUPRA, είναι το πιο ριζοσπαστικό μοντέλο που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής και έπεται των CUPRA Ateca και CUPRA Formentor.

Το νέο CUPRA Leon φέρει επιπλέον χαρακτηριστικά εμφάνισης και τεχνολογίας. Στην καρδιά του plug-in υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.4 TSI ισχύος 150 ίππων (110kW), ένας ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων (85kW) και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh. Συνδυαστικά αποδίδουν 245 ίππους (180kW), με 400Nm ροπής. Το plug-in υβριδικό σύστημα επιταχύνει το CUPRA Leon σ6 6,7 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, με τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα, ενώ μπορεί να κινηθεί με ηλεκτρική αυτονομία σε έως 60χλμ.

Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε μόλις 3,5 ώρες χρησιμοποιώντας ένα Wallbox (ή έξι ώρες από 230V οικιακή πρίζα). Χάρη στην αποδοτικότητα της τεχνολογίας κινητήρα plug-in hybrid, οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες από 35γρ./100χλμ. (5-θυρο: 28,9-32,4 γρ./χλμ. και Sportstourer: 29,7-33,5 γρ./χλμ.). Το CUPRA Leon e-Hybrid ξεκινά πάντα σε ηλεκτρική λειτουργία (όταν η μπαταρία είναι επαρκώς φορτισμένη) και το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλάζει σε υβριδική λειτουργία εάν η ενεργειακή δυνατότητα της μπαταρίας πέσει κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο ή εάν η ταχύτητα αυξηθεί πάνω από 130 χλμ./ώρα.

Στην υβριδική λειτουργία, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει την κατάσταση φόρτισης, να την αυξήσει ή να τη μειώσει σε ένα ορισμένο επίπεδο, μέσω ειδικού διακόπτη. Αυτό καθιστά δυνατή την οδήγηση σε αστική περιοχή, πάντοτε με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικές εκπομπές.

Σύντομα, θα είναι διαθέσιμη και η βασική PHEV έκδοση του CUPRA Leon με απόδοση 204hp, εφοδιασμένη με το σύστημα που ήδη προσφέρεται στο SEAT Leon e-hybrid.

Επίσης, το νέο CUPRA Leon θα είναι διαθέσιμο σύντομα με μια επιλογή τριών υπερτροφοδοτούμενων μονάδων βενζίνης άμεσου ψεκασμού. Η γκάμα περιλαμβάνει μια τετρακύλινδρη μονάδα 20lt - 245PS (180kW) και 370Nm. Στη συνέχεια υπάρχει ένας τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού 2.0lt κινητήρας που αποδίδει μέγιστη ισχύ 300PS (221kW) και 400Nm ροπή. Αυτές οι δύο παραλλαγές έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, είναι διαθέσιμες σε hatchback και Sportstourer αμάξωμα και ενσωματώνουν ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να προσφέρουν μεγαλύτερο έλεγχο και δυναμική στην απόδοση του οχήματος.

Υπάρχει όμως και μια ακόμη ξεχωριστή επιλογή. Ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 2.0lt TSI, άμεσου ψεκασμού με 310PS (228kW) / 400Nm, αποκλειστικά στην Sportstourer έκδοση που συνδυάζεται με 4Drive. Όλοι οι συνδυασμοί κινητήρων επωφελούνται από την τεχνολογία αυτόματης μετάδοσης διπλού συμπλέκτη DSG. Η τεχνολογία shift-by-wire έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε ο επιλογέας ταχυτήτων να μη συνδέεται μηχανικά στο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά σήματα για την αλλαγή.

Χάρη στο DCC Dynamic Chassis Control του SEAT Leon, η οδήγηση και ο χειρισμός του οχήματος μπορούν να αλλάξουν ανάλογα με τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του οδηγού, κάνοντας το όχημα πιο άνετο ή πιο στιβαρό.

Κι ακόμη, τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ: Comfort, Sport, CUPRA και Individual, αλλάζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του οχήματος που προσαρμόζεται στις προτιμήσεις και τις ανάγκες του οδηγού. Το CUPRA Leon είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό ενισχυτή φρένων που παρέχει ταχύτερη απόκριση από ένα συμβατικό σύστημα, τη δυνατότητα ανάκτησης της ενέργειας πέδησης μέσω της λειτουργίας recuperation (ειδικά για την plugin hybrid CUPRA Leon) και καλύτερη ενεργητική ασφάλεια.

Στο CUPRA Leon υπάρχουν αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου CUPRA 18” και 19", full LED προβολείς, ειδικές εξατμίσεις, διαχύτης, μεγάλη αεροτομή, bucket κάθισμα, δερμάτινο τιμόνι CUPRA, το οποίο ενσωματώνει το κουμπί εκκίνησης κινητήρα και λειτουργίας οδήγησης, Digital Cockpit, σύστημα infotainment 10’’ με οθόνη αφής και πολλά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ