ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

500 Giulia GTA με 540 άλογα έκαστη

500 Giulia GTA με 540 άλογα έκαστη
ALFA ROMEO GIULIA GTAM

Με τον V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρα της Alfa Romeo, με κορυφαία αναλογία κιλών/ίππο και ισχύ 187 ίππων/λίτρο.

Η πρώτη GTA, με τα αρχικά να σημαίνουν "Gran Turismo Alleggerita", παρουσιάστηκε το 1965 και ήταν η Giulia Sprint GTA, η οποία δημιουργήθηκε για την έγκριση τύπου στους αγώνες και παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Άμστερνταμ.

Έκτοτε, οι εκδόσεις GTA είναι συνώνυμες τις σπιρτάδας, την ταχύτητας, της ισχύος και των σπορτίφ χαρακτηριστικών.

Η νέα Giulia GTA, στην έκδοση παραγωγής, θα προσφέρεται και στην πιο "ακραία" εκδοχή της, την Giulia GTAm, σε μόλις 500 μονάδες. Από την Ελλάδα, ήδη τρία άτομα έχουν δείξει ενδιαφέρον, όμως σε λίγες ημέρες θα ανακοινωθούν οι τιμές, αλλά και η διαθεσιμότητα.

500 Giulia GTA με 540 άλογα έκαστη

Σχεδιαστικά, χαρακτηρίζεται από νέες, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, τριγωνική μάσκα, ταμπλό, επενδύσεις θυρών και κολονών από Alcantara. Επίσης, στην GTAm, αντί για πίσω καθίσματα, υπάρχει ειδικά διαμορφωμένος χώρος για τα κράνη του οδηγού και του συνοδηγού, αλλά και τον πυροσβεστήρα, ενώ η έκδοση αυτή διαθέτει και αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας 6 σημείων και ιμάντα για άνοιγμα των θυρών, αντί για χειρολαβές.

Σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, η νέα Giulia GTA χάρη στην ευρεία χρήση υπερ-ελαφρών υλικών, ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο, ενώ ο αναβαθμισμένος V6 Bi-Turbo κινητήρας βενζίνης 2.9 lt των 540 ίππων, έχει αναλογία που φτάνει τους 187 ίππους/λίτρο, επιταχύνοντας σε 3,6 δευτερόλεπτα στα 0-100 χλμ./ώρα, με τη λειτουργία του Launch Mode.

500 Giulia GTA με 540 άλογα έκαστη

Οι μηχανικοί της Alfa Romeo χρησιμοποίησαν ανθρακονήματα και άλλα συνθετικά υλικά, ενώ πήραν τη βοήθεια της Sauber Engineering, με την οποία συνεργάζονται στη Formula 1, για τις αεροδυναμικές αναβαθμίσεις της πίσω αεροτομής (ρυθμιζόμενη σε 4 θέσεις στην GTAm), καθώς και το εμπρός ενεργό σπόιλερ (μπορεί να επεκταθεί κατά 40 χλστ. στην GTAm), ώστε να επιτευχθεί καλύτερη αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Χρησιμοποίησαν και σύστημα εξαγωγής της Akrapovič από τιτάνιο, το οποίο έχει ενσωματωθεί στον πίσω διαχύτη από ανθρακονήματα, έβαλαν τροχούς 20 ιντσών με το κεντρικό μπουλόνι ασφάλισης, ενώ το πλήρως καλυμμένο πάτωμα, το οποίο προσφέρει στις GTA και GTAm τα πολλαπλά οφέλη του φαινομένου ground effect. Μάλιστα, στην Giulia GTA η αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη είναι τρεις φορές μεγαλύτερη σε σχέση με την Giulia Quadrifoglio, μοντέλο το οποίο αποτελούσε μέχρι σήμερα το σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Επίσης, φέρει φαρδύτερα μετατρόχια κατά 25 χλστ. εμπρός και κατά 50 χλστ. πίσω και νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω) και βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ