FORMULA 1

GP Ισπανίας: Ο Αλόνσο στα 2 δέκατα από τον Φερστάπεν στις δεύτερες δοκιμές

GP Ισπανίας: Ο Αλόνσο στα 2 δέκατα από τον Φερστάπεν στις δεύτερες δοκιμές
AP IMAGES

Ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB19 παρέμεινε στην κορυφή των ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας και στη δεύτερη περίοδο, αλλά αυτή τη φορά ο Φερνάντο Αλόνσο τον πλησίασε με την Aston Martin AMR23 στα 0,17 δευτ.

Σε αντίθεση με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας, 7ου φετινού αγώνα της Formula 1 στην πίστα της Βαρκελώνης, η δεύτερη είχε αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον: στην προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης, οι 17 από τους 20 οδηγούς βρέθηκαν μέσα στο ίδιο δευτερόλεπτο.

Παρόλα αυτά, ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε στην κορυφή -με μια Red Bull RB19 που ταιριάζει στα αεροδυναμικά δεδομένα της πίστας του Μονμελό- στη δεύτερη περίοδο, η οποία παρά τα απειλητικά σύννεφα στον ουρανό πάνω από την Καταλονία έμεινε στεγνή. Ο Ολλανδός έδειξε να έχει βρει από τις πρώτη στιγμή τις ρυθμίσεις για να φέρει το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς στα μέτρα του αυτό το τριήμερο.

Στα πρώτα λεπτά πολλοί οδηγοί χρησιμοποίησαν και πάλι τα πειραματικά νέα ελαστικά της Pirelli, που θα εισαχθούν στο σπορ από το GP Βρετανίας. Ο Φερστάπεν ήταν και πάλι ταχύτερος αρχικά με τη νέα σκληρή C1, πριν βγουν οι δύο Ferrari SF-23 -με όλες τις σχεδιαστικές τροποποιήσεις τους, που έχουν αυτό το τριήμερο- ασυνήθιστα νωρίς με τη μαλακή γόμα.

Ο Κάρλος Σάινθ ήταν, εμπρός στους συμπατριώτες του, αρχικά 6 δέκατα και έπειτα -στη δεύτερη προσπάθεια των δύο οδηγών της Scuderia- 2 δέκατα ταχύτερος από τον ομόλογό του στη Scuderia, Σαρλ Λεκλέρ. Το χρόνο του Σάινθ σύντομα κατέρριψε από την κορυφή ο Φερστάπεν, και μάλιστα με τη μέση γόμα, αλλά ο Ισπανός της Ferrari απάντησε με έναν νέο γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:14.274 και τον επανέφερε στην κορυφή.

Πολύ γρήγορα ο Λεκλέρ πήρε την πρωτοπορία με διαφορά 28 χιλιοστών του δευτερολέπτου, ώσπου ο Φερστάπεν με τον πρώτο του γρήγορο γύρο με αυτή τη γόμα έριξε τον ταχύτερο γύρο στο 1:13.907. Με το χρόνο αυτό -τον μοναδικό κάτω από το 1:14- ο Ολλανδός παρέμεινε μέχρι τέλους στην κορυφή.

Οι δεύτερες δοκιμές στο GP Ισπανίας
Οι δεύτερες δοκιμές στο GP Ισπανίας

Εν συνεχεία ήρθε η έκπληξη του Νίκο Χούλκενμπεργκ της Haas, που έκανε το ταχύτερο πέρασμα της ημέρας από το πρώτο τμήμα της πίστας με τη Haas VF-23, για να πλησιάσει τον Φερστάπεν στα 0,27''. Και στο τέλος ο Αλόνσο μπήκε ανάμεσα στον Ολλανδό και στον Γερμανό, με το ταχύτερο πέρασμα στο τρίτο τμήμα της πίστας.

Ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19 και ο Εστεμπάν Οκόν με την Alpine A523 έριξαν, προς το τέλος, τις δύο Ferrari στην 6η και 7η θέση, πριν όλοι οι οδηγοί τοποθετήσουν τις δύο σκληρότερες γόμες για να συγκεντρώσουν δεδομένα για τις συστοιχίες γύρων. Ως αποτέλεσμα, τίποτα δεν άλλαξε στην κατάταξη μέχρι την καρό σημαία.

Η Mercedes περιορίστηκε στην 8η θέση με τον Τζορτζ Ράσελ -που είχε νωρίς έξοδο στη στροφή 10, όταν συνάντησε τη McLaren του Όσκαρ Πιάστρι που κινούνταν αργά- και στην 11η με τον Λιούις Χάμιλτον. Οι δύο Άγγλοι βρέθηκαν στα 0,48 και 0,64 δευτ. πίσω από τον Φερστάπεν, με τη W14 που έχει περαιτέρω προσθήκες νέων εξαρτημάτων αυτό το τριήμερο - μετά από εκείνες του Μονακό.

Το μονοθέσιο του Μπράκλεϊ παρουσίασε και πάλι αναπηδήσεις του δαπέδου στις δύο τελευταίες γρήγορες στροφές, στη νέα χάραξη του σιρκουί του Μονμελό που έκοψε -για πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια- το τελευταίο σικέιν.

Παρότι στην κορυφή ο Αλόνσο δείχνει να μην έχει ακριβώς όση ταχύτητα χρειάζεται από την Aston Martin AMR23 για να απειλήσει τον Φερστάπεν, και ίσως και τις Ferrari που είναι αρκετά ταχείς στον έναν γύρο των δοκιμών κατάταξης, πιο πίσω -με τόσο μικρές διαφορές- αναμένεται μια απρόβλεπτη μάχη στις αυριανές (3/06, 17:00) δοκιμές κατάταξης του GP Ισπανίας.

Πάντως, ο αρκετά απειλητικός ουρανός μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα αυτό το τριήμερο: πέραν του ότι η συννεφιά μειώνει τη θερμοκρασία της ασφάλτου -με ό,τι συνέπειες έχει αυτό στη διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα-, υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο βροχής τόσο στις αυριανές δοκιμές κατάταξης όσο και στο GP της Κυριακής.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ