ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

Αναβάθμιση της Honda Africa Twin για το 2022

22YM CRF1100L AFRICA TWIN
22YM CRF1100L AFRICA TWIN HONDA MOTOR EUROPE

Η γενιά του 2022 της ιαπωνικής Adventure έρχεται με βελτιώσεις κυρίως στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT και με νέα γραφικά, τόσο στην CRF1100L Africa Twin όσο και στην πιο «περιπετειώδη» της εκδοχή Adventure Sports.

Η Africa εξακολουθεί με καταιγιστικό ρυθμό να δέχεται αναβαθμίσεις κάθε χρόνο, ώστε να διατηρήσει μια από τις ηγετικές θέσεις στα Adventure του ενός λίτρου. Όσο κι αν ο μύθος των 33 ετών της ιστορίας της και των νικών στο Ράλι Ντακάρ θα την κυκλώνουν εις το διηνεκές, η διαρκής τεχνολογική πρόοδος προφανώς μοιάζει αναγκαία στους Ιάπωνες, στο άκρως ανταγωνιστικό σημερινό σκηνικό της κατηγορίας.

Η δημοφιλία του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT (Dual Clutch Transmission) στην Ευρώπη, με περισσότερες από 200 χιλιάδες πωλήσεις αρχής γενομένης από τη VFR1200F του 2009, είναι μια από τις βασικές αιτίες βελτιώσεων σε αυτόν τον τομέα στη γενιά του '22 της Africa.

22YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
22YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS HONDA MOTOR EUROPE


Οι βελτιώσεις επικεντρώνονται στην ομαλότητα των δύο πρώτων σχέσεων του κιβωτίου κατά τις εκκινήσεις από στάση, αλλά και στις χαμηλές ταχύτητες.

22YM CRF1100L AFRICA TWIN
22YM CRF1100L AFRICA TWIN HONDA MOTOR EUROPE


Πέραν αυτού, η νέα CRF1100L Africa Twin προσθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό της και αλουμινένια πίσω σχάρα, ενώ η έκδοση Adventure Sports διαθέτει τώρα νέα, χαμηλότερη ζελατίνα, ρυθμιζόμενη σε 5 θέσεις και σε 10 εκατοστά, με στόχο τη βελτίωση της ορατότητας μαζί με την καλύτερη προστασία από τον αέρα.

Τέλος, και οι δύο εκδοχές της Africa αποκτούν νέα χρώματα και γραφικά: η CRF1100L Africa Twin υιοθετεί τη νέα σχεδίαση «Big Logo» με νέα, μαύρα αλουμινένια πλαϊνά καλύμματα και κόκκινο υποπλαίσιο, ενώ η Adventure Sports έχει νέα γραφικά με την ονομασία «Cracked Terrain».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ