ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το νέο Audi μαRSάρει με 400 ίππους

Το νέο Audi RSάρει με 400 ίππους
Το νέο Audi RSάρει με 400 ίππους AUDI

Η νέα έκδοση εφοδιάζεται με πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 TFSI με ροπή 500 Nm, φέρει κατανεμητή ροπής RS Torque Splitter και νέα προφίλ οδήγησης RS 3, για ακόμα μεγαλύτερη ευχαρίστηση.

Αυτοκίνητο για λίγους, για εκείνους που θέλουν ένα εργοστασιακά καλοστημένο αυτοκίνητο, πανίσχυρο και πολυδύναμο, είναι το νέο Audi RS 3, του οποίου το κύριο χαρακτηριστικό είναι ο τρομερός, πεντάλιτρος κινητήρας 2.5 TFSI, οποίος αποδίδει ούτε λίγο ούτε πολύ, 400 ίππους με 500 Nm ροπής. Με αυτά τα νούμερα ισχύος, είναι λογικό να επιταχύνει με… 3,8 δευτ. στα 0-100 χλμ./ώρα, αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 250 χλμ./ώρα. Ωστόσο, μπορεί να πιάσει τα 280 χλμ./ώρα με προαιρετική αναβάθμιση, ενώ με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, αγγίζει τα 290 χλμ./ώρα

Εμφανισιακά, το νέο RS 3 διαθέτει φαρδύτερο αμάξωμα, σπορ σύστημα εξάτμισης RS και οθόνες πιλοτηρίου, σαν αυτές των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Το εσωτερικό του Audi RS2
Το εσωτερικό του Audi RS2

Ο μεγάλος προφυλακτήρας RS έχει επανασχεδιασμένο Singleframe με την εντυπωσιακή μάσκα της κηρήθρας και μεγάλους αεραγωγούς, φέρει σφηνοειδείς προβολείς LED και πίσω φώτα LED, συμπεριλαμβανομένων δυναμικών φλας και προβολείς LED Matrix, προαιρετικά, με σκούρα περιγράμματα γύρω από τα ψηφιακά φώτα ημέρας.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν και τα semi-slick ελαστικά επιδόσεων Pirelli P Zero "Trofeo R".

Στο πίσω μέρος, οι πινελιές φινιρίσματος εμπνευσμένες από το Motorsport περιλαμβάνουν τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ειδικά για RS, με ενσωματωμένο διαχύτη και το σύστημα εξάτμισης RS με δύο μεγάλες οβάλ απολήξεις.

Το Audi RS2
Το Audi RS2

Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα αυτόματο επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με μικρούς χρόνους αλλαγής και σπορ λόγο μετάδοσης, ενώ το σύστημα εξάτμισης διαθέτει ένα πλήρως μεταβλητό σύστημα ελέγχου πτερυγίων που υποστηρίζει ενδιάμεσες θέσεις, διευρύνοντας έτσι τα χαρακτηριστικά του ήχου ακόμη περισσότερο.

Οι μηχανικοί της Audi, τοποθέτησαν στο νέο RS 3 (το πρώτο μοντέλο της μάρκας που το διαθέτει) το RS Torque Splitter, ένα νέο κατανεμητή ροπής που διαμοιράζει τη ροπή κίνησης μεταξύ των πίσω τροχών με πλήρως μεταβλητό τρόπο. Σε αντίθεση με το διαφορικό του πίσω άξονα και το προηγούμενο πακέτο πολύδισκου συμπλέκτη, ο κατανεμητής ροπής χρησιμοποιεί από έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη, σε κάθε ημιαξόνιο. Η Audi ανέπτυξε μία ακόμα λειτουργία οδήγησης ειδικά για το RS 3, την RS Torque Rear - ως λειτουργία drift με τη δική της χαρακτηριστική καμπύλη για τον κατανεμητή ροπής. Η λειτουργία RS Performance, που δημιουργήθηκε ειδικά για την πίστα, είναι μια ακόμη πρωτοποριακή καινοτομία.

Η βασική σπορ ανάρτηση RS, φέρει ειδικά εξελιγμένα αμορτισέρ και σύστημα βαλβίδων, για το RS 3, με την ανάρτηση να ανταποκρίνεται στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης ακόμα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά. Η σπορ ανάρτηση RS plus με ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες διατίθεται προαιρετικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ