ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το MG MAZE είναι ακόμα ένα όραμα για τη μελλοντική αστική κινητικότητα

Το MG MAZE είναι ακόμα ένα όραμα για τη μελλοντική αστική κινητικότητα

Η SAIC Design Advanced London αποκαλύπτει νέα μελέτη, ενός συμπαγούς, διθέσιου μοντέλου για αστικά περιβάλλοντα.

Μπορεί η MG στην Ελλάδα να μην αντιπροσωπεύεται εδώ και πολλά χρόνια, εντούτοις στη Μ. Βρετανία υφίσταται και μάλιστα ανθηρά. Τώρα, η SAIC Design έρχεται να παρουσιάσει μια νέα ιδέα MG και να διερευνήσει ένα όραμα για τη μελλοντική αστική κινητικότητα.

Το MG MAZE απευθύνεται στην επόμενη γενιά χρηστών αυτοκινήτων και εξερευνά το μέλλον των αστικών μετακινήσεων, φέρνοντας το διασκεδαστικό πνεύμα που καθόριζε πάντα τη MG, στον 21ο αιώνα.

Χτισμένο γύρω από το σκεπτικό του "Get Out & Play", η ιδέα συνδυάζει την κινητικότητα και το παιχνίδι, με οδηγό την καταναλωτική όρεξη για κάτι φρέσκο, τολμηρό, γενναίο και συναρπαστικό.

Το MG MAZE είναι ακόμα ένα όραμα για τη μελλοντική αστική κινητικότητα

"Η μετάβαση στο ψηφιακό κόσμο είναι ασταμάτητη, οπότε θέλαμε να δημιουργήσουμε μια ιδέα που να συνδέει αυτήν την ψηφιακή σφαίρα, με τη φυσική που μας δίνει την πραγματική χαρά στην οδήγηση", δηλώνουν στελέχη της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι με την πανδημία και τους περιορισμούς στην κινητικότητα, το MAZE αποτελεί μια πλατφόρμα για τους ανθρώπους να βγουν και να ανακαλύψουν ξανά το περιβάλλον τους, ανακαλύπτοντας νέες εμπειρίες με την πόλη τους.

Το MG MAZE είναι ένα συμπαγές αστικό, διθέσιο μοντέλο, με μέγιστη ευελιξία και λειτουργικότητα στην πόλη και βασίζεται στην υψηλή τεχνολογία και τον συναισθηματικό σχεδιασμό.

Το MG MAZE είναι ακόμα ένα όραμα για τη μελλοντική αστική κινητικότητα

Το εξωτερικό διαθέτει ένα διαφανές κέλυφος, που προσομοιώνει υπολογιστές παιχνιδιών υψηλής ποιότητας. Η εξωτερική του επιφάνεια είναι ρευστή και δυναμική, εκθέτοντας πτυχές του πλαισίου και του εσωτερικού σχεδιασμού.

Στο εσωτερικό, έχουν αναπτυχθεί πλωτά καθίσματα και τεχνολογία UX/UI, ενισχύοντας την πτυχή του παιχνιδιού δίνοντας μια διασκεδαστική και απολαυστική οδηγική εμπειρία, ενώ το σύστημα διεύθυνσης ελέγχεται όχι από το… τιμόνι, αλλά από το smartphone του οδηγού.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ