ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πλήρη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών λανσάρει η Volvo Trucks

Volvo Trucks Electromobiity 2020
Volvo Trucks Electromobiity 2020 VOLVO TRUCKS ELECTROMOBIITY 2020

Εχοντας ξεκινήσει την παραγωγή των Volvo FL Electric και Volvo FE Electric το 2019, των ηλεκτρικών φορτηγών που προορίζονται για αστικές διανομές και συλλογή απορριμμάτων, κυρίως στην Ευρώπη, η Volvo Trucks προχωρά στο επόμενο βήμα.

Το 2021, οι μεταφορείς στην Ευρώπη θα μπορούν να παραγγέλνουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις των βαρέων φορτηγών της Volvo, σηματοδοτώντας μια σημαντική κίνηση, στο δρόμο προς μεταφορές χωρίς ορυκτά καύσιμα. Κι είναι αλήθεια, ότι οι μεταφορές –ειδικά των βαρέων οχημάτων- παίζουν μεγάλο ρόλο στην ατμοσφαιρική ρύπανση.

Προς το παρόν, η Volvo Trucks εκτελεί δοκιμές των ηλεκτρικών βαρέων φορτηγών Volvo FH, Volvo FM και Volvo FMX, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στην Ευρώπη για εθνικές μεταφορές και σε αστικά εργοτάξια.

Πλήρη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών λανσάρει η Volvo Trucks
Πλήρη γκάμα ηλεκτρικών φορτηγών λανσάρει η Volvo Trucks

Αυτά τα φορτηγά θα έχουν μικτό συνολικό βάρος έως 44 τόνους. Ανάλογα με τη διαμόρφωση της μπαταρίας, η αυτονομία τους μπορεί να φτάσει και τα 300 χλμ. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν το 2021 και η μαζική παραγωγή τους, το 2022

Αυτό σημαίνει ότι από το 2021 και μετά, η Volvo Trucks θα διαθέτει στην αγορά μια πλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών φορτηγών στην Ευρώπη για δραστηριότητες διανομών, συλλογής απορριμμάτων, εθνικές μεταφορές και σε αστικά εργοτάξια.

Τα ηλεκτρικά οχήματα για απαιτητικές και βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, είναι το επόμενο βήμα, εντός της δεκαετίας. Αυτά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά φορτηγά καθώς και φορτηγά κυψελών καυσίμου υδρογόνου, με μεγαλύτερη αυτονομία, από τα μέσα αυτής της δεκαετίας. Ο στόχος της Volvo Trucks είναι ολόκληρη η γκάμα προϊόντων της να κινείται χωρίς ορυκτά καύσιμα μέχρι το 2040.

Volvo Trucks Electromobiity 2020
Volvo Trucks Electromobiity 2020 VOLVO TRUCKS ELECTROMOBIITY 2020

Ωστόσο, όλοι επισημαίνουν ότι η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, προϋποθέτει οικονομικά κίνητρα και καλύτερη πρόσβαση σε υποδομές φόρτισης, γι αυτό και στη μεταβατική περίοδο πολλές μεταφορικές εταιρείες θα διαθέτουν μικτό στόλο φορτηγών που θα κινούνται με διαφορετικά καύσιμα.

Κατά συνέπεια, τα πλαίσια των οχημάτων είναι έτσι σχεδιασμένα, που να μπορούν να φιλοξενήσουν είτε κινητήρες εσωτερική καύσης, είτε ηλεκτρικά σύνολα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ