ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Pirelli Cinturato P7

Το Cinturato αποτελεί ένα πολύ δυνατό brand name για την Pirelli.
Το Cinturato αποτελεί ένα πολύ δυνατό brand name για την Pirelli.

Το θερινό ελαστικό υψηλών επιδόσεων προσφέρει αυξημένη ασφάλεια σε βρεγμένο δρόμο, υδρολίσθηση και φρενάρισμα.

Με 70 χρόνια παράδοσης και εξέλιξης, το Cinturato αποτελεί ένα πολύ δυνατό brand name για την Pirelli.

Με την ασφάλεια στο επίκεντρο, η νέα γενιά του ελαστικού, φέρει νέες τεχνολογίες που βελτιώνουν τις επιδόσεις στο βρεγμένο δρόμο, προσφέροντας ταυτόχρονα και χαμηλή αντίσταση κύλισης (-12%), με μικρότερο θόρυβο.

Η νέα γόμα, που διαθέτει ένα είδος «μηχανικής νοημοσύνης» και μεταβάλλεται ανάλογα με τις θερμοκρασίες του περιβάλλοντος, σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρέχει καλύτερο κράτημα στην υδρολίσθηση και το φρενάρισμα, με την απόσταση φρεναρίσματος από τα 100 χλμ./ώρα νε είναι τέσσερα μέτρα μικρότερη.

Επίσης, η συνολική διάρκεια ζωής του ελαστικού αυξάνεται κατά 6%, που σημαίνει ότι η συχνότητα αλλαγής των ελαστικών μειώνεται, ενώ συνεισφέρει στη μείωση κατανάλωσης καυσίμου κατά 4%, λόγω και μειωμένου βάρους.

Ως προς τη νέα γόμα, το σχέδιο πέλματος που δημιουργήθηκε ειδικά για το Cinturato P7 είναι εμπλουτισμένο με πυρίτιο (silica) και ειδικές ρητίνες που βοηθούν στην αύξηση της πρόσφυσης και βελτιώνουν τη λειτουργία των πολυμερών.

Αυτά είναι συνθετικά ελαστικά υλικά των οποίων η χημική δομή μεταβάλλεται για βελτίωση της αλληλεπίδρασης με το πυρίτιο – και αυτά τα πολυμερή μπορούν να μεταβάλλονται ανάλογα με τη θερμοκρασία λειτουργίας του ελαστικού, προσφέροντας ένα ιδιαίτερα μεγάλο βέλτιστο εύρος λειτουργίας.

Αξίζει να σημειώσω ότι το πέλμα δημιουργήθηκε εικονικά σε υπολογιστή και δοκιμάστηκε σε πραγματικές συνθήκες.

Το νέο Cinturato είναι προϊόν συνεργασίας με παγκοσμίως κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, μέσω εικονικών μοντέλων ελαστικών. Με αυτόν τον τρόπο, τα ελαστικά μπορούν να εναρμονίζονται με τα χαρακτηριστικά των συστημάτων υποβοήθησης. Ένα καλό παράδειγμα είναι τα συστήματα lane control.

Εάν συνδεθούν με ένα άγνωστο ελαστικό, τα συστήματα αυτά ενδέχεται να κάνουν συνεχείς διορθώσεις, καθώς δεν είναι εξοικειωμένα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ελαστικού. Εάν το ίδιο αυτοκίνητο φορά ελαστικά Cinturato P7, και φέρει σήμανση προϊόντος το οποίο προορίζεται για το συγκεκριμένο κατασκευαστή, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας (lane departure system), δεν θα ζητά αυτές τις συνεχείς διορθώσεις, καθώς το ελαστικό θα του είναι οικείο.

Το νέο Cinturato P7 με του Pirelli Elect, θα προσφέρεται για ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ υιοθετεί επίσης τεχνολογίες Run Flat και Seal Inside, που επιτρέπουν στους οδηγούς να συνεχίζουν το ταξίδι και μετά από κλατάρισμα του ελαστικού. Το πρώτο σύστημα χρησιμοποιεί ενισχυμένα πλευρικά τοιχώματα για την υποστήριξη του βάρους του αυτοκινήτου. Το δεύτερο, χρησιμοποιεί έναν ειδικό αφρό που μπορεί άμεσα να στεγανοποιεί οπές πλάτους μέχρι τεσσάρων χιλιοστών.

Το νέο P7 έρχεται με περισσότερες από 70 εγκρίσεις τύπου και μέχρι το τέλος του 2020, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 100, για αυτοκίνητα με ζάντες 17 ιντσών ή μεγαλύτερες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

NEWSFEED

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ