ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ηρθε και το Suzuki Across με τιμή 56.280 ευρώ

Ηρθε και το Suzuki Across με τιμή 56.280 ευρώ

Το πρώτο plug-in hybrid μοντέλο της Suzuki, σε συνεργασία με την Toyota.

Δεν είναι η πρώτη φορά που Suzuki και Toyota συνεργάζονται, προκειμένου να παρουσιάσουν στην αγορά ένα νέο μοντέλο, καθώς η μείωση του κόστους, περνά μέσα από την ανταλλαγή τεχνογνωσίας και τεχνολογίας.

Μετά την αποκάλυψη του Toyota RAV4 plug-in hybrid, ήρθε και το λανσάρισμα του Suzuki Across, το οποίο αποτελεί το αδελφάκι του έτερου ιαπωνικού μοντέλου.

Ουσιαστικά, πρόκειται για δύο ίδια αυτοκίνητα, με ορισμένες μικρές αλλαγές στην εμφάνιση.

Το νέο Across αποτελεί για τη Suzuki το πρώτο plug-in μοντέλο στη γκάμα της και είναι τετρακίνητο, ένας τομέας στον οποίο έχει μεγάλη παράδοση η μάρκα.

Στα 4,64 μέτρα μήκος, το εξωτερικό στυλ διαθέτει πολυγωνικά μοτίβα με μπροστινή όψη που συνδυάζει το στυλ του Swift Sport με τη δύναμη τόσο του Jimny όσο και του Vitara.

Φέρει προβολείς Bi-Led, που διαθέτουν διπλή λειτουργία (συνδυασμός μικρής και μεγάλης σκάλας), φώτα ημέρας LED, φωτισμό εξωτερικά στο αυτοκίνητο, που προέρχεται από το κάτω μέρος των καθρεπτών, δίχρωμες 19’’ ζάντες αλουμινίου και πίσω LED φώτα.

Στην καμπίνα, η οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει Bluetooth, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone, αλλά και Android Auto και MirrorLink για συμβατά smartphones.

Περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία της κάμερας οπισθοπορείας καθώς και την οθόνη ενέργειας του υβριδικού συστήματος.

Ηρθε και το Suzuki Across με τιμή 56.280 ευρώ

Επίσης, ο πίνακας οργάνων έχει οθόνη 7 ιντσών, ενώ εξοπλίζεται με θερμαινόμενο τιμόνι και θερμαινόμενα καθίσματα, ακόμα και για τους πίσω επιβάτες και διαθέτει αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με τεχνολογία S-FLOW.

Ανετο για 5 ενήλικες επιβάτες και με χώρο αποσκευών 490 λίτρων, που με το αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα (60:40) αυξάνει τη χωρητικότητα έως 1168 λίτρα. Στον χώρο αποσκευών, υπάρχει πρίζα 12V καθώς και πρίζα σούκο 220V – 150W.

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε λειτουργίες ECO και SPORT, ενώ πατώντας το κουμπί Push NORMAL, επανέρχεται η λειτουργία NORMAL.

Κάθε φορά που ενεργοποιείται η λειτουργία ECO, το γκάζι έχει πιο ομαλή αίσθηση και η λειτουργία του συστήματος κλιματισμού ελαχιστοποιείται, βελτιώνοντας την κατανάλωση ενέργειας.

Η λειτουργία SPORT από την άλλη πλευρά, ελέγχει τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος και του συστήματος διεύθυνσης, για σπορ οδήγηση. Κατάλληλη όταν απαιτείται απότομος χειρισμός και γρήγορες επιταχύνσεις, όπως οδήγηση σε ορεινούς δρόμους ή κατά την προσπέραση.

Επίσης, τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι ενισχύουν την σπορ αίσθηση, στο αυτόματο κιβώτιο e-CVT.

Το νέο Suzuki Across, εξοπλίζεται με νέο κινητήρα 2.5 lt, έμμεσου και άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 185 hp στις 6.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 227 Νm στις 3.600 σ.α.λ.. Παράλληλα, διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες εμπρός και πίσω, οι οποίοι αποδίδουν 182 ίππους με ροπή 270 Nm και 54 ίππους με ροπή 121 Nm αντίστοιχα.

Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 306 hp στις 6.000 σ.α.λ. με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση από 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα.

Κατά συνέπεια, το μοντέλο διαθέτει ηλεκτρονικό σύστημα 4x4 E-Four, που προσφέρει βελτιωμένη σταθερότητα κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες.

Η ροπή κατανέμεται στον εμπρός και τον πίσω άξονα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και μπορεί να φθάσει από 100% εμπρός - 0% πίσω, στο 20% εμπρός - 80% πίσω.

Επίσης, διαθέτει και Trail mode, ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση και έλεγχο σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης.

Οσον αφορά στις διευκολύνσεις, η πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει τοποθετώντας απλά το πόδι κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, αρκεί ο οδηγός να έχει πάνω του το κλειδί, ενώ με το σύστημα Smart Entry & Start πλησιάζοντας το όχημα με το ηλεκτρονικό κλειδί, το αυτοκίνητο θα ξεκλειδώσει αυτόματα ακουμπώντας το εσωτερικό της χειρολαβής. Αντίθετα, οι πόρτες θα κλειδώσουν ακουμπώντας τον αισθητήρα αφής που βρίσκεται πάνω στην χειρολαβή.

Η μπαταρία, χωρητικότητας 19,1 KWh, προσφέρει αθόρυβη εκκίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα και τη διατηρεί σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ το όχημα εξακολουθεί να κινείται με τον ηλεκτροκινητήρα και εφόσον χρειαστεί να χρησιμοποιηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για επιπρόσθετη ισχύ.

Ηρθε και το Suzuki Across με τιμή 56.280 ευρώ

Το plug-In Hybrid σύστημα του Across περιλαμβάνει 4 λειτουργίες οδήγησης: λειτουργία Ηλεκτροκίνησης (EV), λειτουργία αυτόματης εναλλαγής από Ηλεκτροκίνηση σε Υβριδική Κίνηση (AUTO EV / HV), υβριδική κίνηση (HV) και λειτουργία φόρτισης Υβριδικής Μπαταρίας από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (CHG).

Η μέση κατανάλωση, ανέρχεται στο 1 λίτρο ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα μόλις 22 γραμ./χλμ.

Το Suzuki Across περιλαμβάνει μια πλούσια γκάμα προηγμένων τεχνολογιών ασφάλειας, όπως το σύστημα αυτόματης πέδησης (Pre-Collision System, PCS), το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας (Road Sign Assist, RSA), το Adaptive Cruise Control - Dynamic Radar Cruise Control, το σύστημα αποφυγής ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Trace Assist, LTA), η αυτόματη λειτουργία μεγάλης σκάλας φώτων (Automatic High Beam, AHB), το σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind spot monitor, BSM), το σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Rear Crossing Traffic Alert, RCTA) και το σύστημα αυτόματης πέδησης κατά τη διαδικασία στάθμευσης. Φέρει και σύστημα αυτόματης κλήσης έκτακτης ανάγκης eCall.

Το μοντέλο βρίσκεται στην Ελλάδα με τιμή 56.280 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ