ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Χάμιλτον 2021: Συμβόλαιο ενάντια στις διακρίσεις

Χάμιλτον 2021: Συμβόλαιο ενάντια στις διακρίσεις

Η σημερινή (8/2) επίσημη ανακοίνωση της μονοετούς επέκτασης του συμβολαίου του Άγγλου με τη Mercedes για το 2021 έκρυβε μια παράμετρο πολύ σημαντικότερη από τη διεύρυνση των αγωνιστικών του ρεκόρ.

Ο Λιούις Χάμιλτον, από τις ΗΠΑ όπου πέρασε το χειμώνα, βρισκόταν σε συνεχή επικοινωνία με τον Τοτο Βολφ της Mercedes για την επέκταση του συμβολαίου του -τουλάχιστον- για το 2021, η οποία είχε καθυστερήσει πρώτα λόγω της περσινής αφοσίωσής του στη μάχη του τίτλου, και έπειτα από την περιπέτειά του με τον κορωνοϊό.

Η καθυστέρηση της υπογραφής φούντωνε τις φήμες περί αναλγησίας του Άγγλου να χαμηλώσει τις οικονομικές του απαιτήσεις των 40 εκατομμυρίων Ευρώ το χρόνο, σε μια εποχή βαρύτατων οικονομικών πληγμάτων από το ασταμάτητο σφυροκόπημα της πανδημίας.

Η αμοιβή του πρωταθλητή για την προσεχή σεζόν δεν αποκαλύφθηκε μεν, όμως έγινε γνωστό ότι ένας από τους όρους του συμβολαίου που καθυστέρησε τη συμφωνία ήταν η επιδίωξη του Λιούις να περιλάβει νέες πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη νέων δράσεων υπέρ της πολυπολιτισμικότητας στους αγώνες.

Έτσι σήμερα, μαζί με τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις στα GP του 2021, αποκαλύφθηκε ότι το συμβόλαιο του Χάμιλτον και της Mercedes περιλαμβάνει και την από κοινού θέσπιση ενός ιδρύματος προώθησης της πολυπολιτισμικότητας, ενάντια στα φυλετικές διακρίσεις, στο motorsport.

«Είμαι αποφασισμένος να συνεχίσουμε το ταξίδι που ξεκινήσαμε για να κάνουμε το motorsport πιο πολυπολιτισμικό για τις μελλοντικές γενιές και είμαι ευγνώμων στη Mercedes για την αμέριστη υποστήριξή της στις πρωτοβουλίες μου για την επίλυση αυτού του θέματος», είπε ο Λιούις, ηχηρότατος υποστηρικτής του κινήματος «Black Lives Matter» στα περσινά Grand Prix.

«Είμαι περήφανος για το γεγονός ότι κάνουμε ένα περαιτέρω βήμα φέτος για αυτήν την προσπάθεια, θεσπίζοντας ένα ίδρυμα αφιερωμένο στην δυνατότητα ένταξης κάθε ανθρώπου στο σπορ. Με εμπνέουν όλα όσα μπορούμε να χτίσουμε μαζί και ανυπομονώ να επιστρέψω στην πίστα τον Μάρτιο», κατέληξε ο Άγγλος.

Ο Βολφ είπε, από την πλευρά του: «Αποφασίσαμε από κοινού να επεκτείνουμε την αγωνιστική μας συνεργασία για άλλον ένα χρόνο, καθώς και να ξεκινήσουμε ένα μακροχρόνιο πλάνο που θα αποτελέσει το επόμενο βήμα μας στην κοινή μας επιδίωξη για μεγαλύτερη πολυπολιτισμικότητα στο σπορ μας».

Με αυτόν τον τρόπο, το βέβαιο είναι ότι ο Χάμιλτον υπερβαίνει σε σπουδαιότητα τα «απλά» επιτεύγματά του στην πίστα -το ρεκόρ 95 νικών, το ρεκόρ 7 πρωταθλημάτων που μοιράζεται με τον Μίκαελ Σουμάχερ- και γράφει στο δικό του κεφάλαιο της Ιστορίας της Formula 1 την προσωπική του, σημαντικότερη παράγραφο ενός μεγάλου πρωταθλητή: την κοινωνική.

Πίσω στα αγωνιστικά, η μονοετής επέκταση του συμβολαίου ίσως μπορεί να ερμηνευτεί ως παράθυρο συζήτησης επί νέας οικονομικής βάσης για το 2022, ή, από κάποιους, και ως προάγγελος της προετοιμασίας του μετά-Χάμιλτον μέλλοντος της Mercedes στη Formula 1.

Καθώς πληθαίνουν οι φήμες ότι ο Τζορτζ Ράσελ θα βρίσκεται σε ένα από τα δύο κόκπιτ της πρωταθλήτριας το 2022, οι οδηγοί της φετινής σεζόν -Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας- θα παρουσιάσουν το νέο, φετινό μονοθέσιο της ομάδας στις 2 Μαρτίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ