ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Από 46.300 ευρώ το Plug-in υβριδικό DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225

Από 46.300 ευρώ το Plug-in υβριδικό DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225
Από 46.300 ευρώ το Plug-in υβριδικό DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 DS

Μετά την τετρακίνητη έκδοση με τους 300 ίππους, ήρθε στην Ελλάδα και η λιγότερο ισχυρή, αλλά πολύ δυναμική, έκδοση των 225 ίππων.

Οι επιλογές στις Plug-in υβριδικές εκδόσεις, διευρύνονται συνεχώς. Η εισαγωγική εταιρεία (Συγγελίδης) των αυτοκινήτων της DS Automobiles, μετά την τετρακίνητη επαναφορτιζόμενη έκδοση του μεγάλου SUV, DS7 CROSSBACK E-TENSE 4x4 300HP, έφερε και την αντίστοιχη έκδοση E-TENSE 225.

Σε αντίθεση με την πιο ισχυρή, η οποία διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον πίσω άξονα και έναν ενσωματωμένο στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, η λιγότερο ισχυρή έκδοση φέρει το ίδιο μοτέρ ισχύος 110kW, που βρίσκεται στο κιβώτιο.

Ο συνδυασμός αυτού του μοτέρ με τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1.6 lt (180 hp – 300 Nm ροπής), αποδίδει 225 ίππους και 360 Nm ροπής, η οποία μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα.

Παράλληλα, η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2kW, που φορτίζεται από πρίζα, χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 55χλμ., κάτι που σημαίνει ότι δεν εκπέμπει ρύπους, ενώ η συνδυαζόμενη λειτουργία και με το μοτέρ βενζίνης, φέρνει τη μέση κατανάλωση καυσίμου στα 1.4 λίτρα / 100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 31γρ./χλμ.

Από επιτοίχιο ταχυφορτιστή 7,4kW, έχοντας ενσωματωμένο φορτιστή (On-Board Charger) ισχύος 7,4 kW, μπορεί να φορτιστεί σε 1 ώρα και 45 λεπτά.

Το μοντέλο προσφέρεται με υπηρεσίες τηλεματικής, χωρίς καμία απολύτως χρέωση εφ’ όρου ζωής, οι οποίες δίνουν τη δυνατότητα στους πελάτες να ελέγχουν και να διαχειρίζονται από απόσταση τις λειτουργίες του αυτοκινήτου τους. Πιο συγκεκριμένα με την υπηρεσία E-TENSE Remote Control, η οποία προσφέρεται μέσω της εφαρμογής My DS, κάθε ιδιοκτήτης έχει πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία φόρτισης του αυτοκινήτου του, όπως το επίπεδο φόρτισης, την αυτονομία και ο χρόνος που χρειάζεται να φορτιστεί πλήρως.

Επίσης, μπορεί να ρυθμίσει την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας κατά τη διάρκεια της φόρτισης, μια διαδικασία που ολοκληρώνεται παίρνοντας ενέργεια από την πηγή της φόρτισης και όχι από την μπαταρία, ώστε να μην επηρεάζεται η αυτονομία ή να προγραμματίσει τη φόρτιση στην οικία του, για να επωφεληθεί από τα χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας.

Στην Ελλάδα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού, So Chic & Performance Line, με τιμές από 46.300 ευρώ, με το όφελος του προγράμματος Eco-Bonus, ενώ υπάρχουν και εξατομικευμένα χρηματοδοτικά προγράμματα με χαμηλό επιτόκιο.

TAGS ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ