Βασιλική Μιλλούση: 5 tips για γυμναστική μέσα στο σπίτι

Η σπουδαία γυμνάστρια, Βασιλική Μιλλούση, σας δίνει 5 tips για να συνεχίσετε τη γυμναστική μέσα στο σπίτι στην περιόδο της καραντίνας. (VIDEOS)

Γνωρίζω πολύ καλα πώς είναι να είσαι κλεισμένος μέσα στο σπίτι, καθως είμαι μαμά σχεδον 5 μήνες τώρα, οπότε ώς πρώην αθλήτρια και λάτρης της υγιεινής ζωής, που συνεπάγεται με την άσκηση και τη σωστη διατροφη,αναγκάστηκα να κάνω γυμναστική στο σπιτι.

Κάποιες φορές δεν ήταν και τόσο εύκολο, χρειάζεσαι πειθαρχία για να κάνεις καθημερινά προπόνηση μόνος στο σπιτι.

Για αυτό το λόγο θα σας γράψω πέντε πραγματα που με βοήθησαν να μη ξεφευγω απο το στοχο μου

1) Φορέστε ρούχα προπόνησης

Είναι σημαντικό να αλλάζεις και να φοράς τα ρούχα με τα οποία κάνεις συνήθως προπόνηση. Σε βάζει σε μία διαφορετική ψυχολογική διαδικασία και σε προετοιμάζει για να ακολουθήσεις το πρόγραμμα εκγύμνασής σου.

2) Βαλτε την αγαπημενη σας μουσικη (δεν πειραζει να ειναι ιδια καθε μερα)

Ο ρυθμός και η μουσική είναι απαραίτητα συστατικά της καθημερινότητάς μας. Ειδικά στην γυμναστική από το σπίτι παίζει σημαντικό ρόλο το να έχουμε την κατάλληλη μουσική η οποία θα μας δώσει έξτρα ώθηση για να βγάλουμε το πρόγραμμα μας.

3) Γυμναστείτε την ίδια ώρα κάθε φορά (σαν να έχετε μάθημα στο γυμναστήριο)

Ακόμα και σε περιόδους όπως αυτή που βιώνουμε είναι σημαντικό να βάζεις τον εγκέφαλο σου σε μία συγκεκριμένη ρουτίνα. Το να ξέρεις πχ ότι κάθε μέρα στις 4 θα κάνεις γυμναστική σε βάζει σε ένα πρόγραμμα που σε βοηθά να μην τεμπελιάζεις.

4) Το πρόγραμμα παίζει μεγάλο ρόλο

Ετοιμάστε το πρόγραμμα που θα κάνετε από την προηγούμενη ήμερα ή και από την Κυριακή για όλη την εβδομάδα!

5) Βάλτε στο κόλπο και τα υπόλοιπα μέλη του σπιτιού.

Τέλος, είναι πολυ δημιουργικό και διασκεδαστικο για τα παιδια σας ή το σύντροφο σας να κανετε μια ωρα την ημερα μαζι γυμναστικη,θα βρειτε τροπους συνεργασιας εχει πολυ ενδιαφερον

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

    HIGHLIGHTS