ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

Η Ζωή Ανδρικοπούλου σου δείχνει το δρόμο για τον Μαραθώνιο της Θεσσαλονίκης

Η Ζωή Ανδρικοπούλου σου δείχνει το δρόμο για τον Μαραθώνιο της Θεσσαλονίκης

Λίγες μέρες μετά την επιτυχία της στον Ημιμαραθώνιο της Θεσσαλονίκης η Ζωή Ανδρικοπούλου σε προετοιμάζει για τον Stoiximan.gr 13ο Διεθνή Μαραθώνιο Θεσσαλονίκης "Μέγας Αλέξανδρος"

Η δρομέας μεγάλων αποστάσεων και μέλος της Stoiximan Running Team, Ζωή Ανδρικοπούλου, θα δώσει το "παρών" στον Stoiximan.gr 13ο Διεθνή Μαραθώνιο Θεσσαλονίκης "Μέγας Αλέξανδρος" και σου δίνει μερικές απλές αλλά σημαντικές συμβουλές για να ζήσεις την εμπειρία του αγώνα με τον καλύτερο τρόπο!

Οι αγώνες του Μαραθωνίου, είναι μια τεράστια πρόκληση και ταυτόχρονα προσφέρουν σπουδαία ηθική ικανοποίηση, καθώς πολύ απλά, μόλις τερματίσεις ξέρεις ότι έχεις καταφέρει έναν υψηλό στόχο. Ξέρεις ότι έχεις ξεπεράσει τον εαυτό σου!

Χρειάζεται όμως να είμαστε και προσεκτικοί, τόσο κατά την προετοιμασία, όσο και κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ένα από τα βασικά πράγματα που πρέπει να προσέξει κανείς είναι τα ρούχα και τα παπούτσια του τόσο κατά τη διάρκεια του αγώνα όσο και στην προπόνηση. Τι σας συμβουλεύει η Ζωή Ανδρικοπούλου να φοράτε; "Τα ρούχα στην προπόνηση τα επιλέγω με βάση τον καιρό την συγκεκριμένη ημέρα. Εάν έχει καλό καιρό προτιμώ το σορτσάκι στην προπόνηση ενώ εάν κάνει κρύο φοράω μακρύ κολάν αντιανεμικό και μακρυμανικες τεχνικές μπλούζες. Τα παπούτσια τα επιλέγω με βάση το είδος της προπόνησης που έχω να κάνω.

Για παράδειγμα εάν έχω να κάνω διαλειμματική προπόνηση επιλέγω κάποιο ελαφρύ σχετικά παπούτσι ενώ αντίθετα εάν έχω να κάνω long run επιλέγω κάποιο πιο βαρύ παπούτσι που να έχει καλύτερη απορρόφηση κραδασμών και όταν έχω να κάνω μέσα στον στίβο παρά πολύ γρήγορη προπόνηση φοράω τα καθαρά στιβικά παπούτσια, τα spikes. Τα ρούχα στον αγώνα πρέπει να είναι ελαφριά και τεχνικά ρούχα τρεξίματος. Συνήθως επιλέγω κάποιο σορτσάκι και μια πολύ λεπτή τεχνική μπλούζα και αγωνιστικά παπούτσια τα οποία είναι παρά πολύ ελαφριά".

Φυσικά, μεγάλο ρόλο παίζει και η διατροφή μας. Τι θα πρέπει να φάτε ώστε να τα βγάλετε πέρα με τη σκληρή προπόνηση κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας; "Για εμάς τους δρομείς αντοχής είναι απαραίτητο να προσλαμβάνουμε καθημερινά μια επαρκή ποσότητα υδατανθράκων και στη συνέχεια μια ποσότητα πρωτεΐνης και φρούτων -λαχανικών. Πριν από προπόνηση με πολλά χιλιόμετρα προτιμώ τα μακαρόνια με λίγη σάλτσα ή με κιμά που είναι άμεση ενέργεια για την προπόνηση μου. Μετά από μια προπόνηση συνήθως προτιμώ μια σαλάτα και λίγη πρωτεΐνη για παράδειγμα κοτόπουλο η αυγά. Και το πρωί αυτό που μου  δίνει απίστευτη ενέργεια είναι το ψωμί με φυστικοβουτυρο και μέλι".

Την 1 Απριλίου περισσότεροι από 21.000 δρομείς αναμένεται να τρέξουν στη Θεσσαλονίκη και όλοι πρέπει να έχουν κατεβάσει την ειδική εφαρμογή που υπάρχει για τη διοργάνωση. Το Stoiximan Running Team App είναι εκείνο που θα σε κρατά ενήμερο για όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τον αγώνα, αλλά παράλληλα θα σου δώσει την ευκαιρία να προσφέρεις σε συνανθρώπους μας που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Αν είσαι από αυτούς που θα τρέξουν για πρώτη φορά στον Μαραθώνιο, η Ζωή Ανδρικοπούλου, έχει να σου δώσει τις κατάλληλες συμβουλές: "Το παν είναι να έχει κάνει σωστή προετοιμασία και να προσέξει την διατροφή του, την ξεκούραση του πριν από τον αγώνα και κατά την διάρκεια της προετοιμασίας του. Πάνω στον αγώνα θα του πρότεινα να ξεκινήσει συντηρητικά στην αρχή και στην συνέχεια εάν νιώσει καλά μπορεί να ανεβάσει λίγο τον ρυθμό του. Πάντα όμως πρέπει να ακούει το σώμα του, να ενυδατώνεται, να προσπαθήσει να κρατήσει το ρυθμό του και φυσικά να σκέφτεται τον στόχο του!".

Η Ζωή Ανδρικοπούλου και οι υπόλοιποι σπουδαίοι αθλητές της Stoiximan Running Team θα σε περιμένουν την 1η Απριλίου στον Μαραθώνιο της Θεσσαλονίκης.

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24