WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο (ΕΔ5): Ο Νεβίλ πέρασε στην κορυφή

Thierry Neuville (BEL) Nicolas Gilsoul (BEL) of team Hyundai Shell Mobis WRT is seen racing at shakedown during the World Rally Championship Monte-Carlo in Gap, France on January 24, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1Y7RCG7SS1W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Thierry Neuville (BEL) Nicolas Gilsoul (BEL) of team Hyundai Shell Mobis WRT is seen racing at shakedown during the World Rally Championship Monte-Carlo in Gap, France on January 24, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1Y7RCG7SS1W11 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL

Με τη σωστή επιλογή ελαστικών ο Βέλγος, Τιερί Νεβίλ, της Hyundai ηγείται μετά το πρωινό loop. Σε απόσταση αναπνοής ο Οζιέ, ο Τάνακ έμεινε 17 δευτ. μακριά.

Ο Τιερί Νεβίλ της Hyundai ανέβηκε στην κορυφή της γενικής κατάταξης του Ράλι Μόντε Κάρλο μετά το πρώτο πρωινό loop της Παρασκευής (25/1), με διαφορά 3,4 δευτερολέπτων από τον Σεμπαστιάν Οζιέ της Citroen - ενώ ο χθεσινός πρωτοπόρος Οττ Τάνακ της Toyota έχασε σχεδόν μισό λεπτό, στην τριπλή μάχη της νίκης του εναρκτήριου αγώνα του WRC 2019.

Η μέρα ξεκίνησε με την ακύρωση της πρώτης από τις τρεις πρωινές Ειδικές, εξαιτίας αμφιβολιών ασφαλείας που προέκυψαν από το μεγάλο πλήθος των θεατών. Αυτό δούλεψε σε υπερθετικό βαθμό υπέρ των οδηγών της Hyundai, που είχαν επιλέξει κατά βάση ελαστικά για στεγνή άσφαλτο, καθώς η πρωινή Ειδική αναμενόταν να είχε το περισσότερο χιόνι και πάγο.

Έτσι, ο Σεμπαστιάν Λεμπ κέρδισε την πρώτη του Ειδική στο μπάκετ του Hyundai i20 WRC, καθώς ο δεύτερος Νεβίλ πήρε 10,6 δευτ. από τον Οζιέ και 19,2 δευτ. από τον Τάνακ και ανέβηκε στην κορυφή της γενικής.

Στην επόμενη, 5η Ειδική, ο Οζιέ απάντησε με τον πρώτο χρόνο, παίρνοντας δύο δευτερόλεπτα από τον -ξανά δεύτερο- Νεβίλ, όμως ο Τάνακ έχασε ακόμα 14 δευτ. από τον Γάλλο και 12 δευτ. από τον Βέλγο καθώς τελείωσε την Ειδική και το πρωινό loop με εντελώς φθαρμένα ελαστικά.

Πάντως και ο Νεβίλ τελείωσε το loop με ιδιαίτερη φθορά στα πίσω ελαστικά του, και ο Λεμπ προσπάθησε να δώσει μια εξήγηση: «Όπως και στην προηγούμενη Ειδική, είχε χώμα παντού. Τα μπροστινά αυτοκίνητα ‘έκοβαν’ τις στροφές παντού. Έχω καλή αίσθηση του αυτοκινήτου, η επιλογή ελαστικών μας το πρωί ήταν καλή, αλλά η Ειδική ήταν πολύ βρώμικη.»

Ο Λεμπ πήρε μια καλή διαφορά από τους Μίκελσεν και Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα στην 4η θέση, καθώς ο Νορβηγός της Hyundai πέτυχε δύο τέταρτους χρόνους και ο Φινλανδός της Toyota έκανε τον τρίτο χρόνο στην ΕΔ5 έχοντας χάσει πάνω από μισό λεπτό στην προηγούμενη. «Επιτέλους είχα μια καλή επίδοση, καθώς διέθετα τα σωστά ελαστικά. Είναι η πρώτη φορά που ένιωσα άνετα με το αυτοκίνητο και οι σημειώσεις [του πληρώματος αναγνώρισης] ήταν πολύ καλές.»

Πάντως, από την 5η μέχρι την 9η θέση οι διαφορές είναι πολύ μικρές, καθώς τους ακολουθe;i ο Εσαπέκα Λάπι (Citroen), o Έλφυν Έβανς (M-Sport) και o Κρις Μικ (Toyota) - ο οποίος είπε: «Η Ειδική είχε πολλές παγίδες. Ήταν υγρή, όλα ήταν παγωμένα, και η θέση που ξεκινούσα δεν ήταν και τόσο σπουδαία.»

WRC - ΡΑΛΙ ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 5η Ειδική)

Ράλι Μόντε Κάρλο (ΕΔ5): Ο Νεβίλ πέρασε στην κορυφή
TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ