Ράλι Φινλανδίας (ΕΔ19): Τάνακ από άλλο πλανήτη

Ο Οττ Τάνακ ήταν «σε δικό του ρυθμό» τη δεύτερη μέρα και απέκτησε διαφορά ασφαλείας στην κορυφή από τον Μαντς Όστμπεργκ, ο οποίος τώρα δέχεται και την επίθεση του Λάτβαλα.

Βρίσκοντας πια καθαρό δρόμο την δεύτερη μέρα του Ράλι Φινλανδίας, σε αντίθεση με την Παρασκευή που εκκινούσε μόλις τρίτος, ο Οττ Τάνακ της Toyota «κατέστρεψε» το συναγωνισμό και απέκτησε διαφορά ασφαλείας -άνω του μισού λεπτού- από τον Μαντς Όστμπεργκ της Citroen στην κορυφή του 8ου γύρου του φετινού WRC.

Ο Εσθονός, εκκινώντας 11ος σήμερα και φυσικά σε πολύ καθαρότερο δρόμο λόγω των περασμάτων των πρώτων δέκα, ξεκίνησε την ημέρα κερδίζοντας όλες τις (τέσσερις) πρωινές Ειδικές. Έτσι, έφτασε στο μεσημβρινό Σέρβις με διαφορά 23,7 δευτ. από τον Όστμπεργκ, λέγοντας μάλιστα ότι «οδηγώ στον δικό μου ρυθμό».

«Έχουμε την προσοχή μας κυρίως στον Λάτβαλα πίσω. Φαίνεται να έχουμε τον έλεγχο της απόστασης που μας χωρίζει, αλλά και ο Οττ φαίνεται να έχει τα πράγματα υπό έλεγχο», είπε, στο μεταξύ, ο Όστμπεργκ, ο οποίος παραδέχθηκε ότι έκανε ορισμένα μικρά λάθη το πρωί, που του κόστισαν.

Μετά το Σέρβις, ο Τάνακ επέστρεψε σημειώνοντας και πάλι έναν πρώτο χρόνο - όμως αμέσως μετά το σερί του διέκοψε ο Εσαπέκα Λάπι, με το τρίτο Yaris WRC, σε μια Ειδική που ο Εσθονός αντιμετώπισε ένα μικρό πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

Όμως η διαφορά με τον Όστμπεργκ μεγάλωσε, διότι ο Νορβηγός πήρε την -λανθασμένη, όπως αποδείχθηκε- απόφαση να φέρει μαζί του δύο εφεδρικούς τροχούς αντί για έναν, διαταράσσοντας έτσι λίγο την ισορροπία του C3 WRC. Μάλιστα, είπε πως «το αυτοκίνητο έγινε αρκετά δύσκολο και μάχομαι αντί να το οδηγώ».

Με τα προβλήματα του Όστμπεργκ ο Λάτβαλα, που καρπώθηκε ορισμένες καλές του αλλαγές στις ρυθμίσεις του Yaris WRC, έκλεισε τη διαφορά από το Citroen στα 5,4 δευτερόλεπτα.

Όσο για τη μονομαχία μεταξύ των δύο διεκδικητών του τίτλου, ο Σεμπαστιάν Οζιέ είναι τρεις θέσεις μπροστά από τον Τιερί Νεβίλ -ο Γάλλος στην 7η και ο Βέλγος στη 10η- αλλά μάλλον ο οδηγός της Hyundai είναι ο περισσότερο ικανοποιημένος.

Αυτό συμβαίνει διότι την Παρασκευή εκκινούσε πρώτος, γεγονός που τον έριξε στην 10η θέση, το οποίο που με τη σειρά του τον ανάγκασε να ξεκινά σήμερα τις Ειδικές δεύτερος - καθώς ο μπροστινός του, Καλίντ Αλ Κασίμι της Citroen, βγήκε από το δρόμο! Αυτό σημαίνει ότι σ’ όλο τον αγώνα ο Νεβίλ οδηγεί στις πιο ολισθηρές συνθήκες μακράν από όλους τους αντιπάλους του.

«Ξέραμε ότι έπρεπε να ζήσουμε με αυτό, αλλά θα είμαστε χαρούμενοι αν ο Οζιέ δεν πάρει πολλούς βαθμούς», είπε ο Νέβιλ, βλέποντας με ικανοποίηση τον Γάλλο να πασχίζει -με συνεχείς αλλαγές ρυθμίσεων- να φέρει στα μέτρα του το Fiesta με το δαιδαλώδες καινούριο πίσω αεροδυναμικό πακέτο που εισήγαγε η M-Sport στη Φινλανδία.

Πολύ ενδιαφέρουσα, στο μεταξύ, είναι και η μάχη του Εσαπέκα Λαπι με τον Χέιντεν Πάντον και τον Τίμο Σούνινεν για την εξάδα. Ο περσινός νικητής του αγώνα, Λάπι, ανέβηκε στην 4η θέση με τους κορυφαίους του χρόνους σ’ όλες σχεδόν τις σημερινές Ειδικές, αλλά και εκμεταλλευόμενος κάποια προβλήματα στα φρένα του Hyundai i20 WRC του Πάντον.

ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά το 2ο σκέλος)

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΤΑΝΑΚ ΚΑΙ ΟΣΤΜΠΕΡΓΚ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ 5,8''

Ράλι Φινλανδίας (ΕΔ11): Τάνακ στο φτερό!

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Daily Stormer: Τι διάβασα στο Νο1 νεοναζιστικό site του κόσμου

Μια βουτιά στον μεγαλύτερο οχετό μίσους (*Ακολουθούν αναγκαστικά σκληροί χαρακτηρισμοί και εικονες).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24