Ράλι Αυστραλίας (Ημέρα 2): Στο χέρι του Οζιέ

Ο Τάνακ πέρασε πρώτος στον αγώνα, όμως ο Οζιέ με την 6η θέση του -εμπρός από τον Νεβίλ- έχει τον πρώτο λόγο για τον τίτλο αύριο.

Το τέλος της δεύτερης μέρας του Ράλι Αυστραλίας βρήκε μεν τον Οττ Τάνακ στην κορυφή του αγώνα, όμως ο Σεμπαστιάν Οζιέ με την 6 θέση του, μπροστά από τον 8 Τιερί Νεβίλ, κρατά τον έλεγχο του φετινού πρωταθλήματος - όπως και η Toyota του τίτλου κατασκευαστών.

Καθώς απομένουν οι τελευταίες 6 Ειδικές Διαδρομές της χρονιάς αύριο Κυριακή (18/11), στον 13 και τελευταίο γύρο του φετινού WRC, όπως είναι η κατάταξη μέχρι στιγμής ο Γάλλος έχει το πάνω χέρι από τους Τάνακ-Νεβίλ ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της τελευταίας, βαθμολογούμενης, Ειδικής του αγώνα.

«Δεν είμαστε στο ίδιο επίπεδο επίθεσης όπως χθες», είπε ο Οζιέ. «Το πρωί οι Ειδικές έκρυβαν κάποιες παγίδες, όμως το απόγευμα ήταν πιο εύκολο. Είχα καθαρά περάσματα. Θα είναι δύσκολο να κερδίσουμε κάποιες θέσεις, αλλά το βασικό είναι να παραμείνουμε μπροστά από τον Τιερί».

Ο Νεβίλ πλήρωσε ακριβά το μειονέκτημα να καθαρίζει το δρόμο, σήμερα, καθώς η βροχή στην οποία ήλπιζε -για να εξαφανίσει το μειονέκτημα αυτό- δεν ήρθε ποτέ. Το σαθρό έδαφος ίσως και ήταν και η αιτία ενός ακόμα μικρού ατυχήματος του Βέλγου, στην τρίτη Ειδική της ημέρας, όταν γλιστρώντας στην έξοδο μιας γρήγορης στροφής χτύπησε στο ανάχωμα χτύπησε το πίσω δεξί μέρος του Hyundai i20 WRC.Έτσι, ο Βέλγος έπεσε σχεδόν ένα λεπτό πίσω από τον Οζιέ - διαφορά αρκετά μεγάλη για να του δώσει ελπίδες για την Κυριακή. «Δεν υπάρχει κάτι που να μπορούμε να κάνουμε. Είναι πολύ εκνευριστικό, αλλά έτσι είναι. Προσπαθώ όσο πιο πολύ μπορώ, αλλά δεν υπάρχει καμία γραμμή. Δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά χωρίς τη βροχή. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, ελπίζοντας ότι υπάρχει ο θεός των ράλι», είπε ο Νεβίλ.

Ο Τάνακ, στο μεταξύ, ανελίχθηκε με χαρακτηριστική άνεση στην κορυφή του αγώνα, κερδίζοντας διαδοχικά τρεις Ειδικές το πρωί, και μάλιστα έχοντας να χάσει πολλά: τους βαθμούς που χρειάζεται η Toyota για τον τίτλο κατασκευαστών. Με επιλογή δύο σκληρών και τριών medium ελαστικών (ένα medium εφεδρικό) τα Toyota είχαν με διαφορά ανώτερη ταχύτητα από κάθε άλλον σήμερα - και ειδικά από τον Μαντς Όστμπεργκ της Citroen, που αδυνατούσε να εξηγήσει την πτώση του ρυθμού του, πέρασαν της επιστροφής σκληρότερων ελαστικών.

Πλησιάζοντας σε απόσταση αναπνοής τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα το πρωί, ο Τάνακ πέρασε το απόγευμα τον Φινλανδό ομόλογό του και έμεινε στην κορυφή μέχρι τη διανυκτέρευση. «Το πρωτάθλημα, χωρίς καμία αμφιβολία, δεν είναι στο χέρι μας και δεν έχει νόημα να το σκεφτόμαστε, αλλά κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε», είπε ο Εσθονός. «Δίνω ό,τι καλύτερο έχω. Δεν είναι εύκολες οι συνθήκες, αλλά τουλάχιστον δεν εναλλάσσονται. Το διασκεδάζω, αλλά την ίδια στιγμή οδηγώ όσο καλύτερα μπορώ. Ο τίτλος των κατασκευαστών είναι η προτεραιότητα, οπότε πρέπει να τον εξασφαλίσουμε».

Ο Όστμπεργκ κατέληξε στην 4 θέση, χάνοντας πια τις ελπίδες του για τη νίκη, λέγοντας: «Η ισορροπία δεν ήταν και τόσο καλή, προσπαθούσαμε να ‘επιβιώσουμε’. Οι συνθήκες κρύβουν πολλές παγίδες. Δεν μπορώ καν να καταλάβω τι περάσαμε, δεν ξέρω τι να πω».

Ατυχέστερος, ακόμα, ήταν ο Κρεγκ Μπριν της Citroen, που επίσης ήταν σε θέση βάθρου την Παρασκευή. Ο Ιρλανδός, αφότου ξεκίνησε με κολλημένο γκάζι, στη συνέχεια είχε ένα τετ-α-κε που κατέληξε σε πρόσκρουση σε ανάχωμα, και άφησε το C3 WRC με σπασμένο πίσω αριστερό τροχό και ανάρτηση. Στο δρόμο έχασε σχεδόν δύο λεπτά, και έπειτα δέχθηκε «καπέλο» άλλα τέσσερα για τις καθυστερήσεις του.

ΡΑΛΙ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά τη 2 ημέρα)

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Όταν ο Βασίλειος Κωστέτσος, η Claudia Schiffer και ο Axl Rose τα πίνανε στο La Mamunia

Οργασμός 90s καλτίλας στο βίντεο που δεν πρέπει να λείπει από κανένα ελληνικό σπίτι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ