Αργεντινή: Παράσταση για ένα ρόλο

Αργεντινή: Παράσταση για ένα ρόλο

Σε διαφορά ασφαλείας (42 δευτ.) το προβάδισμα του Τάνακ από τον Νεβίλ στην κορυφή του Ράλι Αργεντινής. Πολλά ατυχήματα και ομίχλη στα βουνά της Κόρδοβα.

Ο Οττ Τάνακ και η Toyota έχουν μετατρέψει σε παράσταση για έναν ρόλο το Ράλι Αργεντινής, καθώς διπλασίασαν τη διαφορά της Παρασκευής, ξεπέρασαν δύο μικρά μηχανικά προβλήματα το απόγευμα του Σαββάτου και οδεύουν προς την πρώτη φετινή τους νίκη, στον 5ο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι 2018.

Ο Εσθονός συνέχισε την κυριαρχία του και στις περισσότερες από τις επτά Ειδικές - εκτός από την τελευταία, τη μεγάλη από την Cuchilla Nevada στο Ρίο Πίντος. Εκεί ανάγκασε να μειώσει το ρυθμό του, γιατί αρχικά έχασε την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, και έπειτα όλο το λάδι ενός από τα αμορτισέρ.



Παρόλα αυτά, ο Τάνακ αντιμετώπισε άρτια τις φθινοπωρινές (για το νότιο ημισφαίριο) συνθήκες της Κόρδοβα: κυρίως την παχιά ομίχλη, η οποία σε ορισμένα σημεία δεν επέτρεπε ορατότητα πέραν των 20 μέτρων, και είναι γνωστό ότι στο παρελθόν έχει κοστίσει σε οδηγούς ακόμα και ολόκληρα λεπτά.

Η αύξηση της διαφοράς του πρωτοπόρου ήρθε στο πρωινό loop των τριών επαναλαμβανόμενων Ειδικών, αλλά αυτή τη φορά στη δεύτερη θέση, και σε ρόλο διώκτη του Εσθονού, ανέβηκε ο Τιερί Νεβίλ περνώντας επί ίσοις όροις τον Κρις Μικ. Σύντομα κατάφερε να την αυξήσει στα 10 δευτερόλεπτα, ενώ πια ο Ιρλανδός έγινε και πάλι ευάλωτος, στον Ντάνι Σόρδο αυτή τη φορά, που ήταν 18 δευτ. πίσω του.



Εντέλει, το απόγευμα ο οδηγός της Citroen έχασε πάνω από τρία λεπτά προσπαθώντας να αλλάξει, μέσα στην Ειδική, έναν τροχό που έσπασε λίγο νωρίτερα προσκρούοντας σ’ έναν βράχο. Έτσι, ο Μικ βγήκε από το κάδρο του βάθρου, που δείχνει να ξεκαθαρίζει -στις πλευρικές θέσεις του- υπέρ του Νεβίλ και του Σόρδο.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ, 4ος στη γενική, δεν μπορεί, με ίσους όρους, να τους απειλήσει -καθώς βρίσκεται 42’’ πίσω τους- και τήρησε πολύ μετριοπαθή στάση σχετικά με τις επιπτώσεις της πρώτης θέσης εκκίνησής του την Παρασκευή στις Ειδικές.



Ο Κρεγκ Μπριν, ωστόσο, είχε λιγότερη τύχη στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, καθώς με μια έξοδο κι έπειτα με μια ιδιαίτερα ισχυρή πρόσκρουση εγκατέλειψε οριστικά τον αγώνα - μιας και οι μηχανικοί της Citroen στο Σέρβις Παρκ διαπίστωσαν ότι είχε υποστεί ζημιά και το σασί. Πάντως, το ατύχημα του Μπριν αξιοποίησε ο Αντρέας Μίκελσεν, που ανέβηκε στην 6η θέση, ενώ σφοδρό ατύχημα είχε και ο Εσαπέκα Λάπι εξαιτίας μια λανθασμένης σημείωσης.

WRC - ΡΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ 2018

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά το 2ο σκέλος)

 

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

10 απολαυστικές χαμένες ευκαιρίες προ κενής εστίας

Μια ποδοσφαιρική ανθολογία των φάσεων που απλά δεν χάνονται.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24