Ο Λάτβαλα νικητής στη Σουηδία

Ο Τιερί Νεβίλ έχασε το έλεγχο του i20 και άνοιξε το δρόμο για την πρώτη νίκη, έπειτα από 18 χρόνια στην Τoyota με οδηγό τον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.

Τα πάνω κάτω στο ράλλυ Σουηδίας έφερε η έξοδος του Τιερί Νεβίλ στην υπερειδική και τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, όταν από οδηγικό λάθος έχασε τον τροχό του Hyundai i20 και ενώ είχε χτίσει μια διαφορά ασφαλείας πάνω από 40 sec από τους αντιπάλους του κατέχοντας εκείνη τη στιγμή την πρώτη θέση και όντας αδιαφιλονίκητο φαβορί για την νίκη.

Κάτι ανάλογο του είχε συμβεί και στον πρώτο αγώνα στο Μόντε Κάρλο!

Έτσι το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε σε τρεις βασικούς διεκδικητές για την πρώτη θέση, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα (Toyota), Οτ Τάνακ (Ford) και Σεμπαστιάν Οζιέ (Ford), που ήταν και η τελική κατάταξη του αγώνα για τις τρεις πρώτες θέσεις του αγώνα.

Να σημειώσουμε ότι αυτή ήταν η πρώτη νίκη της Toyota έπειτα από 18 χρόνια απραξίας. Ήταν στο μακρυνό 1999 όταν ο Ντιτιέ Οριόλ έφερε την Corolla WRC στην πρώτη θέση της κατάταξης του ράλι Κίνας.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Α/Α

ΝΟ

Οδηγός

Χρόνος

Διαφορά από τον προηγούμενο

Διαφορά από τον πρώτο

1.

10

J. LATVALA

2:36:03.6

 

 

2.

2

O. TANAK

2:36:32.8

+29.2

+29.2

3.

1

S. OGIER

2:37:03.1

+30.3

+59.5

4.

6

D. SORDO

2:38:15.1

+1:12.0

+2:11.5

5.

8

C. BREEN

2:38:54.8

+39.7

+2:51.2

6.

3

E. EVANS

2:41:30.2

+2:35.4

+5:26.6

7.

4

H. PADDON

2:41:34.8

+4.6

+5:31.2

8.

15

S. LEFEBVRE

2:43:18.3

+1:43.5

+7:14.7

9.

32

P. TIDEMAND

2:45:14.7

+1:56.4

+9:11.1

10.

31

T. SUNINEN

2:46:06.5

+51.8

+10:02.9

11.

34

O. VEIBY

2:46:22.1

+15.6

+10:18.5

12.

7

K. MEEKE

2:46:32.3

+10.2

+10:28.7

13.

5

T. NEUVILLE

2:47:35.1

+1:02.8

+11:31.5

14.

40

E. CAMILLI

2:48:27.1

+52.0

+12:23.5

15.

14

M. OSTBERG

2:49:58.3

+1:31.2

+13:54.7

16.

45

G. GREENSMITH

2:50:25.5

+27.2

+14:21.9

17.

39

E. BERGKVIST

2:51:20.5

+55.0

+15:16.9

18.

81

J. KETOMÄKI

2:51:58.3

+37.8

+15:54.7

19.

44

H. ARAI

2:52:01.6

+3.3

+15:58.0

20.

16

V. GORBAN

2:53:14.1

+1:12.5

+17:10.5

21.

36

E. BRYNILDSEN

2:58:19.4

+5:05.3

+22:15.8

22.

43

T. KATSUTA

2:58:42.1

+22.7

+22:38.5

23.

11

J. HÄNNINEN

2:59:09.2

+27.1

+23:05.6

24.

38

J. KOLTUN

3:06:32.8

+7:23.6

+30:29.2

25.

94

D. RÖJSEL

3:07:34.4

+1:01.6

+31:30.8

26.

87

J. ROMAN

3:16:09.1

+8:34.7

+40:05.5

27.

96

A. ÅBERG

3:17:01.3

+52.2

+40:57.7

28.

93

O. SOLBERG

3:20:31.5

+3:30.2

+44:27.9

29.

42

A. LUKYANUK

3:27:42.2

+7:10.7

+51:38.6

30.

85

R. BLOMBERG

3:37:07.4

+9:25.2

+1:01:03.8

31.

17

H. SOLBERG

3:44:56.9

+7:49.5

+1:08:53.3

32.

92

T. LARIO

3:54:17.7

+9:20.8

+1:18:14.1



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

Προετοιμάζοντας ένα WRCar για το Ράλι Σουηδίας
Δείτε τι αλλάζει στα WRCars του 2017
Τραγωδία στο Ράλι Monte Carlo!
 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Το Λαύριο χρωστάει κάτι στον πατέρα μου

Το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι στην ιστορία της ομάδας, είχε τη δική του ξεχωριστή σημασία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ SPORT24