MOTORSPORTS

Peterhansel - Despres έκαναν το 1-2 στο China Silk Road Rally

181 PETERHANSEL STEPHANE - - FRA - PEUGEOT 2008 DKR DESPRES CYRIL - FRA - PEUGEOT 2008 DKR during the 2015 China Silk Road rally, stage 13, final stage, from Dunhuang to Dunhuang on september 11th 2015, China. Photo Eric Vargiolu / DPPI
181 PETERHANSEL STEPHANE - - FRA - PEUGEOT 2008 DKR DESPRES CYRIL - FRA - PEUGEOT 2008 DKR during the 2015 China Silk Road rally, stage 13, final stage, from Dunhuang to Dunhuang on september 11th 2015, China. Photo Eric Vargiolu / DPPI ERIC VARGIOLU / DPPI

Oι Stéphane Peterhansel και Cyril Despres, ξεπέρασαν τις δύσκολες καταστάσεις που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια του αγώνα China Silk Road Rally, και κατάφεραν μετά από 5.442χλμ αγώνα, να φέρουν τα Peugeot 2008 DKR στις δύο πρώτες θέσεις, κάνοντας το 1-2.

Oι δύο οδηγοί της Peugeot Total, Stéphane Peterhansel και Cyril Despres, ξεπέρασαν τις εξαιρετικά ευμετάβλητες καταστάσεις που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια του άτυπου αγώνα China Silk Road Rally, και κατάφεραν μετά από 5.442χλμ αγώνα, να φέρουν τα Peugeot 2008 DKR στις δύο πρώτες θέσεις, κάνοντας το εκπληκτικό 1-2!

Η ομάδα της Peugeot Total διατηρεί ένα πολύ καλό ρεκόρ εμφανίσεων σε αγώνες στην Κίνα, με ξεχωριστή θέση τις νίκες του Peugeot 908 στον αγώνα της Zhuhai το 2010 και το 2011. Φέτος η μάρκα επέστρεψε στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου, για να λάβει μέρος – και να νικήσει – σε μία διαφορετική πρόκληση: τον αγώνα 'China Silk Road Rally'. Η συγκεκριμένη δοκιμασία cross-country, που ολοκληρώθηκε σήμερα Παρασκευή 11/9, θα γραφτεί στην αγωνιστική ιστορία της Peugeot όχι μόνο σαν η παρθενική νίκη του Peugeot 2008 DKR, αλλά και λόγω του εμφατικού 1-2 της ομάδας.

Στην πορεία προς τον τερματισμό στην Dunhuang, οι Stéphane Peterhansel/Jean-Paul Cottret (#181), και Cyril Despres/David Castera (#182), διένυσαν 2.000 χλμ ειδικών διαδρομών, και επιπλέον 3.479χλμ απλών διαδρομών, σε έναν αγώνα συνολικής διάρκειας 2 εβδομάδων.

Ο Stéphane Peterhansel σκαρφάλωσε στην κορυφή της κατάταξης την 2η ημέρα, και παρέμεινε εκεί κερδίζοντας 6 ακόμα ειδικές, έχοντας ήδη γράψει την 1η θέση στην SS2 στην αγωνιστική ιστορία της μάρκας, σαν την παρθενική νίκη του Peugeot 2008 DKR. Η συνέχεια έμελλε να οδηγήσει τον Stéphane στην 1η του κατάκτηση του συγκεκριμένου Ράλι, ένα μάλιστα μήνα μετά τα 50α του γενέθλια!

Το εμφατικό 1-2 των Peugeot 2008 DKR, συνέπεσε μάλιστα και με το πρώτο σημαντικό αποτέλεσμα του Cyril Despres, στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου. Πάντα τελειομανής και μελετηρός ο πρώην ποδηλάτης, εξελίσσεται μέρα με τη μέρα μαζί με το συνοδηγό του David Castera. Η αφοσίωση του πληρώματος επιβραβεύτηκε με την 1η τους νίκη σε ειδική διαδρομή (SS11), και συνεχίστηκε με το ίδιο καλό αποτέλεσμα στην SS13. Στο τέλος, μαζί με το άλλο πλήρωμα, έγραψαν συνολικά 5πέντε '1-2' σε όλη τη διάρκεια του 15ημέρου. Η σταθερότητα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν το στοιχείο που οδήγησε τελικά το πλήρωμα να σκαρφαλώσει στη 2η θέση μετά την 4η ημέρα, και να τη διατηρήσει μέχρι το τέλος του αγώνα.

Οι συνθήκες σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ήταν εξαιρετικά ευμετάβλητες, γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την ακύρωση της 3ης ειδικής, αλλά και από τις αλλαγές στα ωράρια του αγώνα, που αποφάσισαν οι οργανωτές ώστε να μπορέσουν να ελέγξουν την πρόσβαση σε μερικά κομμάτια μετά τις καταιγίδες που έπληξαν την περιοχή κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το μενού του φετινού China Silk Rally περιελάμβανε τη διάσχιση αχανών εκτάσεων με τεράστιους αμμόλοφους, γρήγορων και τεχνικών κομματιών, ποταμών, βράχων ακόμα και λασπόβαλτων. Τα δύο πληρώματα της ομάδας Peugeot Total ξεπέρασαν τις δυσκολίες κάθε είδους εδάφους και στέφθηκαν νικητές, φέρνοντας στον τερματισμό τα δύο Peugeot 2008 DKR. Το ότι ούτε ο Stéphane ούτε ο Cyril δεν είχαν κανένα τεχνικό πρόβλημα να αναφέρουν, αποτελεί ακόμα μία απόδειξη ότι όλες οι τροποποιήσεις στις τεχνικές προδιαγραφές των αυτοκινήτων, αποδείχθηκαν εξαιρετικά επιτυχημένες και κυρίως αξιόπιστες.

Το 2008 DKR επικράτησε ξεκάθαρα των αντιπάλων του τόσο στους αμμόλοφους όσο και στα γρήγορα τεχνικά κομμάτια. Ορισμένες από αυτές τις τροποποιήσεις θα περάσουν και στο νέο Peugeot 2008 DKR 16 που θα λάβει μέρος στο Ράλι Dakar το Γενάρη του 2016. Εντωμεταξύ η ομάδα της Peugeot Total δεν χάνει ευκαιρία να επαινεί και να υπερηφανεύεται για το εκπληκτικό
1-2 των πληρωμάτων της, στον αγώνα της Κίνας.

Δηλώσεις πρωταγωνιστών

Bruno Famin (επικεφαλής της Peugeot Sport): Ο στόχος της συμμετοχής μας εδώ ήταν να γράψουμε αγωνιστικά χιλιόμετρα και να πάρουμε εμπειρίες, επιστρέφουμε όμως πίσω με ένα πολύ όμορφο 1-2 στις αποσκευές μας. Είμαι πολύ περήφανος για τη δουλειά των δύο πληρωμάτων αλλά και για τις προσπάθειες των δύο ομάδων μηχανικών τόσο εδώ όσο και στην έδρα μας στοVélizy. Όλοι εργάστηκαν πολύ σκληρά σε αυτό το project για πάνω από ένα χρόνο και το σημερινό αποτέλεσμα αποτελεί μία σπουδαία επιβράβευση αυτής της συλλογικής προσπάθειας, αν και ο πρωταρχικός μας στόχος παραμένει φυσικά το Dakar. Υπάρχει ακόμα πολύ δουλειά μπροστά μας, καθότι η πρόκληση είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη, αλλά θεωρώ αναμφισβήτητα πολύ όμορφο να φεύγουμε από εδώ με ένα τέτοιο αποτέλεσμα στις βαλίτσες μας! Ο Stéphane [Peterhansel] και ο Jean-Paul [Cottret], πέτυχαν αξιοζήλευτες επιδόσεις από την εκκίνηση μέχρι και τον τερματισμό. Έλεγξαν το ρυθμό τους όπου χρειάστηκε και πίεσαν όταν αυτό ήταν απαραίτητο. Η επιτυχία τους σίγουρα δεν είναι τυχαία. Εντωμεταξύ, ο Cyril [Despres] και ο David [Castera] ήταν καταπληκτικοί. Παρότι ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν η πρώτη επίσημη συμμετοχή σαν πλήρωμα, δεν έχασαν ούτε δευτερόλεπτο προσπαθώντας να βρουν τα πατήματά τους, και τα πήγαν θαυμάσια. Δεν ακολούθησαν απλά τις οδηγίες, αλλά κατάφεραν να κερδίσουν και 2 ειδικές. Ένα μεγάλο «μπράβο» και στους τέσσερις!”.

Stéphane Peterhansel: Είμαστε περήφανοι και ενθουσιασμένοι που χαρίσαμε στο νέας γενιάς Peugeot 2008 DKR την πρώτη του νίκη σε αγώνα cross-country! Η μεγάλη ειδική αποδείχθηκε ιδιαίτερα αγχωτική, ειδικά προς το τέλος της. Είναι το σημείο όπου αρχίζεις να αφουγκράζεσαι και τον παραμικρό θόρυβο από το αυτοκίνητο. Ο Cyril και ο David μας έπιασαν μέσα στην ειδική και φτάσαμε μαζί στο Stop. Κοιτάζοντας πίσω, ο αγώνας συνολικά ήταν αρκετά μεγάλος, και όχι ιδιαίτερα δύσκολος όσον αφορά την απόσταση, αλλά πολύ διασκεδαστικός στην οδήγηση, με κάποια απίστευτα τοπία, συμπεριλαμβανομένης και μιας περιοχής με λίμνες και αμμόλοφους. Από τεχνικής πλευράς, ελπίζαμε σε ένα απροβλημάτιστο αγώνα και αυτό τελικά συνέβη. Κάθε πρωί, ξέραμε ότι θα μπορούσαμε να έχουμε εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό μας και στην καταπληκτική δουλειά που έχει γίνει από την ομάδα μετά από κάθε ειδική. Αυτό είναι πάντα καλό για το ηθικό. Στενοχωρήθηκα μόνο για την ακύρωση της SS3, γιατί νομίζω ότι θα ήταν φανταστικά πάνω στους αμμόλοφους. Καλύτερη στιγμή, χωρίς αμφιβολία είναι για μένα, το τέλος της τελευταίας ειδικής και οι ευτυχισμένες εκφράσεις στα πρόσωπα όλων στην ομάδα. Ένα υπέροχο θέαμα!”.

Cyril Despres:Δεν μπορούμε να είμαστε περισσότερο χαρούμενοι. Δεν περιμέναμε τέτοιο αποτέλεσμα. Ήταν πράγματι ένας μεγάλος αγώνας με πολλούς και διαφορετικούς τύπους εδαφών. Είχαμε επίσης επίγνωση του πού έπρεπε να βελτιωθούμε σαν πλήρωμα, και έχω την έντονη αίσθηση ότι ποτέ δεν ήμουν σε θέση να δώσω το 100% μέσα σε οποιαδήποτε ειδική. Κάθε μέρα αισθανόμουν ότι υπήρχε κάτι που μας εμπόδιζε να πιέσουμε τόσο πολύ όσο χρειαζόταν από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό κάθε ειδικής. Και ο David αλλά και εγώ κάναμε σημαντικές προόδους και οι αντιδράσεις μας βελτιώνονταν καθώς κάναμε ανάλυση μετά τον τερματισμό της κάθε ειδικής. Όπως και ο Stéphane, πιστεύω κι' εγώ ότι ήταν κρίμα που ακυρώθηκε η SS3. Είχαμε καλό ρυθμό στην SS2 και κατά πάσα πιθανότητα αυτή θα είναι η καλύτερη μου ανάμνηση από τον αγώνα, όσον αφορά τον ανταγωνιστικό τομέα. Ο ρυθμός του αγώνα μας επέτρεψε επίσης να δεθούμε καλύτερα με όλους και να λειτουργήσουμε σαν ομάδα για περισσότερο από δύο εβδομάδες”.

2015 China Silk Road Rally – τελική κατάταξη:

1. Stéphane Peterhansel (FRA)/Jean-Paul Cottret (FRA) Peugeot 2008 DKR

2. Cyril Despres (FRA)/David Castera (FRA) Peugeot 2008 DKR + 31mn27s

3. Han Wei (CHN)/Pan Hong Yu (CHN) Haval + 51mn14s

4. Christian Lavieille (FRA)/Jean-Pierre Garcin (FRA) Haval +56mn34

5. Lui Kun (CHN)/Liao (CHN) Mitsubishi Pajero MPR11 +1h47mn34

Διαβάστε ακόμα στο Car and driver:

Oι τραγικές συμπτώσεις του Misano

Με Αυστρία το προσωρινό πρόγραμμα του 2016!

To -άγριο- World Rally Car του 2017

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ