MOTORSPORTS

Λασκαράτος: "Στόχος το Λε Μαν"

The Toyota TS050 Hybrid No8 of the Toyota Gazoo Racing Team driven by Sebastien Buemi of Switzerland, Kazuki Nakajima of Japan and Fernando Alonso of Spain in action during the last lap of the 87th 24-hour Le Mans endurance race, in Le Mans, western France, Sunday, June 16, 2019. (AP Photo/David Vincent)
The Toyota TS050 Hybrid No8 of the Toyota Gazoo Racing Team driven by Sebastien Buemi of Switzerland, Kazuki Nakajima of Japan and Fernando Alonso of Spain in action during the last lap of the 87th 24-hour Le Mans endurance race, in Le Mans, western France, Sunday, June 16, 2019. (AP Photo/David Vincent) AP

Ο οδηγός αγώνων, Ανδρέας Λασκαράτος, φιλοξενήθηκε στον Sport24 Radio 103,3 και την εκπομπή "Matchcenter" για την παρουσία του στο European Le Mans Series και τον μεγάλο του στόχο.

Ο οδηγός αγώνων Ανδρέας Λασκαράτος φιλοξενήθηκε στον Sport24 Radio 103,3 και την εκπομπή «Matchcenter», με τους Αντρέα Παλομπαρίνι και Γιώργο Οικονόμου και μίλησε για τη συμμετοχή του στο European Le Mans Series και το τρομακτικό ατύχημα που είχε αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά.

Τα κυριότερα σημεία της συνέντευξής του:

« Έχουμε ήδη κάνει δοκιμές. Ο στόχος είναι να είμαι παρών του χρόνου στον 24ωρο αγώνα του Λε Μαν. Μέχρι στιγμής τα έχουμε πάει πολύ καλά. Μάλιστα σε κάποια σημεία ήμουν ταχύτερος από κάποιους άλλους οδηγούς.

Ξεκίνησα το καρτ σε ηλικία 18 ετών, πρώτα σε εγχώριο και μετά σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Έπειτα κάναμε δοκιμές σε πίστα με άλλα μονοθέσια και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Το 2010 διέκοψα την ενασχόλησή μου, λόγω σπουδών και άρχισα ξανά το 2017, κερδίζοντας μάλιστα τον πρώτο μου αγώνα. Τώρα συμμετέχω στο European Le Mans series, με στόχο τον 24ωρο αγώνα του Λε Μαν του χρόνου.

Με δοκίμασαν στην ομάδα της 360 Racing, με έδρα το Σιλβερστόουν. Για πολλούς λόγους δεν έχουν βρεθεί άλλοι Έλληνες οδηγοί σε αυτό το επίπεδο. Στο πρωτάθλημα το επίπεδο είναι πολύ υψηλό και μπορούν να δουν την ποιότητά μου, ούτως ώστε να μου ανοίξουν κι άλλες πόρτες, όπως το να βοηθάω στο στήσιμο αυτοκινήτων

Περισσότεροι με ρωτούν αν έχω υποστήριξη από τη χώρα μου. Αυτό είναι μία πικρή ιστορία, καθώς δεν έχω κανέναν Έλληνα χορηγό, έχω μόνη ξένη υποστήριξη. Το βασικότερο για έναν αθλητή σε αυτό το σπορ είναι η οικονομική υποστήριξη, καθώς οι μεγάλοι οδηγοί δουλεύουν από τα επτά τους με σοβαρότητα και προσήλωση.

Όταν βάζω το κράνος κι είμαι έτοιμος να μπω στο αυτοκίνητο υπάρχει αδρεναλίνη, αλλά μέσα στον αγώνα οι παλμοί μου πέφτουν. Το έχω μετρήσει με παλμογράφο. Το πριν και το μετά δεν έχει καμία σχέση με τον αγώνα.

Χθες στη Βαρκελώνη ξεκίνησα 11ος. Κάναμε καθαρή εκκίνηση και καθαρούς γύρους, έφτασα έβδομος και στα πιτ είχαμε ένα ατύχημα. Βράχηκα με καύσιμο κι εγώ και το αυτοκίνητο, αφού η αντλία δεν είχε κουμπώσει καλά. Πήραμε φωτιά, αλλά ήταν ακαριαία η αντίδραση όλων και δεν έγινε τίποτα σημαντικό.

Υπήρχαν εγκαύματα, πήγα στο νοσοκομείο, αλλά ζήτησα άδεια γύρισα στην πίστα, πήρα άδεια κι από τον γιατρό του αγώνα και ξαναμπήκα στο αυτοκίνητο για να τελειώσω τον αγώνα».

Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ