MOTOGP

"Ψήνεται" η επιστροφή του Stoner στη Ducati!

"Ψήνεται" η επιστροφή του Stoner στη Ducati!

Ο Casey Stoner αποτελεί... Τοτέμ για την Ducati και τους φίλους της και δεν πρέπει να αποκλειστεί η επιστροφή του στην ιταλική εταιρία όπως επιβεβαιώνουν κορυφαία στελέχη της.

Πολλοί είναι εκείνοι στη Ducati που αναπολούν την εποχή που στην ομάδα δέσποζε η φυσιογνωμία του Casey Stoner. Και όχι άδικα...

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Επί εποχής του, η ιταλική εταιρεία γνώρισε τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ιστορίας της στα MotoGP με αποκορύφωμα το νταμπλ του 2007 με τον Αυστραλό να κατακτά τον τίτλο.

Στη Ducati έμεινε μέχρι και το 2010. Αποτέλεσε προσωπική επιλογή του Livio Suppo, ο οποίος στα τέλη του 2009 αποχώρησε αποδεχόμενος την πρόταση της Repsol Honda.

Το ίδιο έπραξε και ο Stoner ένα χρόνο αργότερα, το 2011. Αγωνίστηκε για δύο χρόνια με την ιαπωνική ομάδα φτάνοντας στην κατάκτηση του δεύτερου προσωπικού του τίτλου το 2011.

Στις 17 Μαϊου του 2012 κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ενόψει του γαλλικού GP αιφνιδίασε τους πάντες ανακοινώνοντας την απόφασή του να αποχωρήσει από τη δράση στο τέλος της χρονιάς. Όπως και συνέβη.

Mόλις στα 27 του αποφάσισε να βγει σε... σύνταξη και να αφοσιωθεί στην οικογένειά μου, έχοντας κουραστεί από την ατμόσφαιρα που επικρατούσε στο σπορ. Ωστόσο, πάντα υπήρχε μέσα του να σιγοκαίει η φλόγα των MotoGP.

Παρέμεινε στo HRC εκτελώντας χρέη δοκιμαστή και βοηθώντας στην εξέλιξη των αγωνιστικών RC2013V και RC213V-RS.

Το 2014, μάλιστα, έλαβε μέρος και στις 8 ώρες της Suzuka αλλά ο αγώνας του ολοκληρώθηκε πρόωρα λόγω σοβαρού ατυχήματος που προκλήθηκε από πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη ντίζα γκαζιού . Το αποτέλεσμα ήταν να τραυματιστεί σοβαρά σε χέρια και πόδια.

Παρά την επιθυμία του να αγωνιστεί ως wild card σε κάποιους αγώνες του Πρωταθλήματος, αντικαθιστώντας τον Dani Pedrosa που απουσίαζε λόγω του arm-pump, το HRC προτίμησε να εμπιστευθεί τη μοτοσυκλέτα του Ισπανού στον Hiroshi Aoyama.

To γεγονός αυτό ενόχλησε τον Stoner που δεν δίστασε να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του. Αυτός λέγεται πως είναι και ο σημαντικότερος λόγος για τον οποίο ο 30χρονος Αυστραλός ετοιμάζεται στο τέλος του έτους, όταν και λήγει το συμβόλαιό του με το HRC, να αποχωρήσει από το ιαπωνικό εργοστάσιο και να επιστρέψει στην Ducati.

"Ψήνεται" η επιστροφή του Stoner στη Ducati!

Στην ιταλική ομάδα, ο Stoner θα αναλάβει ρόλο δοκιμαστή βοηθώντας στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας που έχει κατασκευάσει ο Gigi dall' Igna, ενώ αναμένεται να λάβει μέρος και σε κάποιους αγώνες του Πρωταθλήματος ως wild card, με το GP Αυστραλίας να βρίσκεται στην κορυφή των επιλογών του.

« Η αλήθεια που μπορώ να πω είναι πως ο Casey είναι ήρωας στα μάτια των φίλων της Ducati. Χάρισε πολλές νίκες και ένα φανταστικό Πρωτάθλημα στην εταιρεία το 2007 - το μοναδικό μέχρι σήμερα. Μετά από αυτό προφανώς και ήθελε να δείξει ότι μπορεί να τα καταφέρει και με διαφορετική εταιρεία, όπως και έγινε με την Honda.

Απ' ότι γνωρίζουμε δεσμεύεται με συμβόλαιο με τη Honda μέχρι το τέλος της χρονιάς. Προφανώς και θα ήταν τιμή μας να συνεργαστούμε ξανά με τον Casey. Τον έχουμε προσεγγίσει ώστε να μάθουμε ποιες είναι οι σκέψεις του και οι προθέσεις του για το μέλλον. Θα δούμε πως θα πάει. Όπως είπα, για τη Ducati θα είναι εξαιρετικό να μπορέσει να δουλέψει και πάλι με τον Casey και ως πρέσβης της εταιρείας αλλά και ως ένας πολύ ξεχωριστός δοκιμαστής», δήλωσε ο διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος της Ducati, Paolo Ciabatti, σε σχετική ερώτηση που του τέθηκε στη Valencia, στο περιθώριο των δοκιμών εξέλιξης.

Ο Casey Stoner αποτελεί... Τοτέμ για την ιταλική εταιρεία και τους φίλους της, χάρη στα κατορθώματά του: συγκεκριμένα, σε 67 αγώνες που οδήγησε μια από τις -κατά γενική ομολογία- δύστροπες D16, σημείωσε 23 νίκες, είχε συνολικά 42 παρουσίες στο βάθρο και ξεκίνησε 21 φορές από την pole position. Το αποκορύφωμα φυσικά ήταν ο τίτλος που κατέκτησε το 2007 - την πρώτη χρονιά των 800cc.

Σημειώστε, επίσης, ότι ο Stoner είναι ο τελευταίος αναβάτης που νίκησε με Ducati, πίσω, στο μακρινό 2010 και συγκεκριμένα στις 17 Οκτωβρίου εκείνης της χρονιάς, στο αγαπημένο του Phillip Island.

Έκτοτε η "νίκη" αποτελεί άγνωστη λέξη για την μπολονέζικη φίρμα που ψάχνει εναγωνίως τρόπους να γίνει ξανά ανταγωνιστική και να μάχεται σε σταθερή βάση για νίκες και παρουσίες στο βάθρο.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ