MOTOGP

O Μarquez νίκησε, ο Lorenzo έπεσε, ο Rossi χαμογέλασε...

13 San Marino 10, 11, 12 y 13 de agosto de 2015; circuito de Misano. MotoGP; mgp; motogp
13 San Marino 10, 11, 12 y 13 de agosto de 2015; circuito de Misano. MotoGP; mgp; motogp PROHIBIDA LA REPRODUCCION EN CUALQUIER MEDIO QUE NO SEA PRENSA ESCRITA O WEB. PROHIBIDO EL USO PARA PUBLICIDAD SIN CONSENTIMIENTO ESCRITO DEL AUTOR Y PROPIETARIO. PARA CUALQUIER USO CONTACTAR: REPSOL-MEDIA [email protected] JAIME OLIVARES GGPP 2015

Μετά από έναν συναρπαστικό αγώνα ο Marquez πήρε τη νίκη στο GP του San Marino με τη βροχή να φέρνει τα πάνω κάτω.

Ήταν ένας από τους συναρπαστικότερους αγώνες στην ιστορία του σπορ. Και καθοριστικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν οι καιρικές συνθήκες που έκαναν άνω-κάτω τις ομάδες. Δύο φορές χρειάστηκε να μπουν στα pits για να αλλάξουν μοτοσυκλέτες οι αναβάτες για να φτάσουμε σε αυτό το κατά γενική ομολογία αλλόκοτο βάθρο, καθώς πέραν του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, ανέβηκαν σε αυτό ο Bradley Smith και ο Scott Redding, ο οποίος στον 6ο γύρο είχε έξοδο και πτώση στην αμμοπαγίδα!!!

Μεγάλες χαμένες οι εργοστασιακές Yamaha και βασικά ο Jorge Lorenzo που έκανε το πρώτο του μεγάλο λάθος φέτος με αποτέλεσμα να πέσει και να εγκαταλείψει, δίνοντας τη δυνατότητα στον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου, Valentino Rossi να αυξήσει τη διαφορά τους στους 23 βαθμούς.

Oι ψιχάλες που έπεσαν μετά το τέλος του αγώνα της Moto2, έδωσαν μια πρώτη γεύση για το τι θα επακολουθήσει. O αγώνας της μεγάλης κατηγορίας χαρακτηρίστηκε στεγνός, πριν συμπληρωθεί ο 1ος γύρος όμως έκαναν την εμφάνισή τους οι λευκές σημαίες που υποδήλωναν ότι περνάμε σε φάση flag to flag, λόγω βροχής.

Αυτό σήμαινε ότι ανά πάσα στιγμή οι αναβάτες μπορούσαν να επισκεφθούν τα pits για να πάρουν την εφεδρική τους μοτοσυκλέτα με set-up και λάστιχα για βρεγμένο.

Lorenzo, Marquez και Rossi έχουν, στο μεταξύ, αποσπαστεί από τους υπόλοιπους και βρίσκονται σε δικό τους αγώνα. Η ψιχάλα μετατρέπεται σε βροχή και η νέα άσφαλτος που τοποθετήθηκε φέτος στην πίστα αρχίζει να κρατάει υγρασία. Στον 7ο γύρο και οι τρεις μπαίνουν στα pits για να αλλάξουν μοτοσυκλέτα.

Κερδισμένοι είναι οι Lorenzo - Marquez που βγαίνουν γρηγορότερα από τον Rossi στην πίστα, με τον τελευταίο να έχει μπροστά του στην pitlane τον Pirro με τη Ducati.

Μέσα σε ένα γύρο ο Doctor έχει χάσει περί τα 3,5 δευτερόλεπτα από το δίδυμο των Lorenzo - Marquez που οδηγεί την κούρσα. Κάπου εκεί ο αναβάτης της Repsol Honda επιτίθεται και περνάει τον “Por Fuera”, αλλά δεν κρατάει για πολύ την πρωτοπορία καθώς στον επόμενο γύρο κάνει το λάθος, βγαίνει εκτός πίστας και ο Lorenzo παίρνει ξανά τα ηνία.

Το ψιλόβροχο έχει γίνει κανονική βροχή και ο Rossi που λίγους γύρους πριν ήταν 3,5” πίσω, αρχίζει να ξεδιπλώνει τις αρετές του στο βρεγμένο. Ανεβάζει ρυθμό και μέχρι τον 11ο γύρο έχει “πιάσει” τους Lorenzo - Marquez.

Η ένταση της βροχής μειώνεται σιγά σιγά και η αγωνιστική γραμμή αρχίζει να στεγνώνει. Στον 13ο γύρο ο Rossi περνάει τον Marquez και αρχίζει να πιέζει τον ομόσταβλό του. Η πρωτοπορία είναι θέμα χρόνου για τον Ιταλό. Στον 16ο γύρο έρχεται εν μέσω έξαλλων πανηγυρισμών η στιγμή που περίμεναν καρτερικά οι περισσότεροι από τους 93 χιλιάδες θεατές που βρέθηκαν στις εξέδρες της πίστας; ο Rossi επιτίθεται και περνάει τον Lorenzo μέσα σε αποθέωση.

Στο μεταξύ ο Loris Baz που ήταν ο πρώτος που μπήκε ξανά στα pits για να αλλάξει μοτοσυκλέτα και να πάρει αυτή με slicks και ρυθμίσεις για στεγνό κινείται 8 με 9 δευτερόλεπτα ταχύτερα απ' ότι οι πρωτοπόροι, γεγονός που δείχνει ότι η αγωνιστική γραμμή έχει στεγνώσει και είναι η ώρα για slicks.

O Rossi προσπαθεί να ανοίξει διαφορά από τον Lorenzo τον οποίο ενημερώνουν από το pitwall να μπει για αλλαγή μοτοσυκλέτας. Ο Ισπανός, όμως συνεχίζει, έχοντας παρασυρθεί προφανώς από το παιχνίδι του Rossi.

Ο Marquez, στο μεταξύ, έχει αρχίσει και χάνει έδαφος και βλέποντας ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό των Yamaha, αποφασίζει να μπει στα pits στο 18ο γύρο.

Μια κίνηση που αποδείχθηκε καθοριστική για την έκβαση του αγώνα.

Rossi και Lorenzo συνεχίζουν στο στεγνό με λάστιχα βροχής. Ο Ιταλός χτίζει διαφορά 2,2” από τον Ισπανό, αλλά ο αγώνας έχει ψωμί ακόμα καθώς απομένουν 8 γύροι.

Ο Lorenzo παίρνει τελικά την απόφαση και μπαίνει για αλλαγή μοτοσυκλέτας στον 20ο γύρο, τη στιγμή που ο Rossi παραμένει για άλλον έναν γύρο έξω.

Ο πολυπρωταθλητής μπαίνει στον επόμενο, την ώρα που ο Lorenzo κάνει το λάθος, χάνει τον έλεγχο της M1 στη στροφή 15 και πέφτει άσχημα! H πρώτη εγκατάλειψη της χρονιάς για τον Ισπανό έρχεται τη χειρότερη στιγμή, την ώρα που η μάχη του Πρωταθλήματος έχει φουντώσει. Και το χειρότερο είναι ότι υπάρχει πιθανότητα να έχει τραυματίσει το δεξί του χέρι γι' αυτό και μεταφέρθηκε στην clinica mobile για εξετάσεις.

Ο Marquez έχει περάσει πια επικεφαλής και μάλιστα με τεράστια διαφορά από τους Bradley Smith - Scott Redding που έχοντας ακολουθήσει πιο συνετή στρατηγική και χωρίς να έχουν τίποτα να χάσουν, βρέθηκαν σε τροχιά βάθρου.

Ο Redding, μάλιστα, έχει κάνει τρομερά πράγματα αν αναλογιστεί κανείς ότι μόλις στον 6ο γύρο βγήκε στα χώματα, έχασε την ισορροπία του και έπεσε, χωρίς ωστόσο να το βάλει κάτω. Επέστρεψε στην πίστα, συνέχισε την προσπάθειά του και με τη βοήθεια της τύχης κατάφερε να πανηγυρίσει το καλύτερο αποτέλεσμα έως τώρα στην καριέρα του στη μεγάλη κατηγορία.

Τρομερή εμφάνιση και από τον Loris Baz που τερμάτισε στην τέταρτη θέση, μπροστά από τον Valentino Rossi που για πρώτη φορά φέτος έμεινε εκτός βάθρου. Μικρό το κακό βέβαια για τον Ιταλό καθώς είδε τη διαφορά του από τον Lorenzo να αυξάνεται στους 23 βαθμούς πέντε αγώνες πριν την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος. Τα πράγματα, βέβαια, ίσως ήταν διαφορετικά αν ο Lorenzo είχε αποφύγει την...κακοτοπιά. Με τα αν και τα εφόσον, όμως, ιστορία δεν γράφεται.

Εδώ βέβαια είναι και η ειδοποιός διαφορά των MotoGP από τη Formula 1. Εδώ δεν υπάρχει ασύρματος, ούτε μηνύματα και εντολές. Δεν θα ακούσεις ποτέ κανέναν να φωνάζει “box, box, box”. Οι αναβάτες είναι αυτοί που αποφασίζουν αν και πότε θα μπουν στα pits για να αλλάξουν μοτοσυκλέτα. Αυτοί κρίνουν αν η κατάσταση του οδοστρώματος απαιτεί slicks ή βρόχινα. Αυτοί έχουν το καρπούζι, αυτοί και το μαχαίρι. Γι' αυτό και στο συγκεκριμένο σπορ, ο παράγοντας οδηγός εξακολουθεί να είναι σημαντικότερος…

Ο Danilo Petrucci μετά την εντυπωσιακή εμφάνιση στο Silverstone, πρόσθεσε άλλο ένα καλό αποτέλεσμα στο ενεργητικό του τερματίζοντας πέμπτος, μπροστά από τους εργοστασιακούς Ducatisti, Iannone - Dovizioso. Tην δεκάδα συμπλήρωσαν οι Dani Pedrosa - Aleix Espargaro.

To Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 27 του μηνός με τον αγώνα του Aragon.

Διαβάστε ακόμα στο Car and driver:

GP San Marino - QP: Σούπερ Lorenzo στην pole

Με Αυστρία το προσωρινό πρόγραμμα του 2016!

Oι τραγικές συμπτώσεις του Misano

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ