FORMULA 1

Υπό πίεση ο Palmer στη Renault

Jolyon Palmer (GBR) Renault Sport F1 Team.
Chinese Grand Prix, Friday 7th April 2017. Shanghai, China.
Jolyon Palmer (GBR) Renault Sport F1 Team. Chinese Grand Prix, Friday 7th April 2017. Shanghai, China. RENAULT SPORT FORMULA ONE TEAM

Η ασυλία του Jolyon Palmer στη Renault φαίνεται πως φτάνει στο τέλος της καθώς οι δικαιολογίες έχουν στερέψει.

Στην πρώτη του σεζόν στη Formula 1 κατάφερε να κερδίσει μόλις ένα βαθμό. Είχε όμως τη… δικαιολογία του χαμηλού επιπέδου ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου της Renault.

Όμως φέτος οι δικαιολογίες για τον Jolyon Palmer έχουν στερέψει. Η R.S.17 είναι ένα αξιόμαχο μονοθέσιο που σε κάθε αγώνα διεκδικεί βαθμούς. Ωστόσο το κάνει μόνο με τον teammate του Βρετανού, τον Nico Hulkenberg.

Μετά τα πρώτα επτά Grand Prix της σεζόν, η γαλλική ομάδα έχει συγκεντρώσει συνολικά 18 πόντους και όλοι έχουν έρθει από τον Γερμανό που ήταν έκτος στην Ισπανία, όγδοος σε Ρωσία και Καναδά και ένατος στο Μπαχρέιν.

Στον αντίποδα ο Palmer είναι στο μηδέν, με καλύτερο πλασάρισμα την ενδέκατη θέση σε Μονακό και Καναδά. Εύλογα λοιπόν έχει αυξηθεί η πίεση στους ώμους του, καθώς πρέπει να αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα για να μπορέσει να κρατήσει τη θέση του. Πράγμα που επιβεβαίωσε ο διευθυντής της Renault F1, Cyril Abiteboul.

«Κανενός η θέση δεν είναι ασφαλής στην F1. Ουδείς μπορεί να φωνάξει με αυτοπεποίθηση: ‘η θέση μου είναι εξασφαλισμένη’. Έχουμε τον Jo και έχουμε και τον δεύτερο οδηγό μας. Αυτή τη στιγμή, η προσοχή μας είναι στραμμένη στον Jo. Πρέπει να φέρει αποτελέσματα. Δεν θα αναλύσω τώρα τι θα συμβεί αν δεν τα καταφέρει, ποιος μπορεί να πάρει τη θέση του, αυτά δεν υπάρχει λόγος να τα συζητάμε τώρα.

Το θέμα είναι πως έχει στη διάθεσή του ένα μονοθέσιο ικανό να του χαρίσει βαθμούς, άρα πρέπει να τερματίζει στους βαθμούς. Τελεία. Αυτή τη στιγμή νιώθω πως αδικούμε τον Nico, που πρέπει να κάνει όλη τη δουλειά μόνος του. Η ομάδα βασίζεται πάνω του. Όταν αυτός είναι εκτός παιχνιδιού, όπως στο Μονακό που είχε πρόβλημα με το κιβώτιο, δεν μπορούμε να πάρουμε βαθμούς», είπε με νόημα ο Abiteboul στο βρετανικό Autosport.

Το ερώτημα είναι αν θα υπάρξει αντικατάσταση στο βραχυπρόθεσμο μέλλον, ενδεχομένως με τον τρίτο οδηγό της Renault, Sergey Sirotkin.

Αν και για το 2018, μάλλον θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο πως οι Γάλλοι έχουν αντιληφθεί πως δεν μπορούν να κάνουν το βήμα παραπάνω με έναν οδηγό τόσο περιορισμένων δυνατοτήτων.

PHOTO CREDITS: Renault F1 Team

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ