Χατ τρικ Φέτελ στη Σιγκαπούρη

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ κυριάρχησε στη Μαρίνα Μπέι και πήρε την πιο επιβλητική νίκη φέτος. Δεύτερος ο Φερνάντο Αλόνσο μετά από εκπληκτική εκκίνηση και τρίτος από 13ος ο Κίμι Ράικονεν.

Τα φώτα της Σιγκαπούρης ζαλίζουν με τον νικητή τα προηγούμενα δύο χρόνια, Σεμπάστιαν Φέτελ να ζαλίζει τους αντιπάλους του.

Ο οδηγός της Red Bull έτρεχε σε... άλλο αγώνα στη Μαρίνα Μπέι και κατέκτησε την πιο επιβλητική φετινή νίκη του. Η διαφορά του πλέον στη βαθμολογία είναι 60 βαθμοί από τον δεύτερο, Φερνάντο Αλόνσο.

Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari πήρε τη δεύτερη θέση στη Σιγκαπούρη, χτίζοντας πάνω στην εκπληκτική εκκίνηση του που τον έφερε τρίτο από την έβδομη θέση. Αυτό είναι το τρίτο σερί βάθρο του οδηγού της Scuderia.

Απολαύστε την εκκίνηση του Αλόνσο:

 

Το κείμενο ανανεώνεται

Στο τρίτο σκαλί ανέβηκε ο Κίμι Ράικονεν (Lotus). Ποιος το περίμενε πως ο Φινλανδός οδηγός που ταλαιπωρείται από έντονους πόνους στη μέση θα ανέβαινε τις σκάλες για το βάθρο από την 13η θέση που πήρε εκκίνηση. Ο Ράικονεν όπως και αρκετοί άλλοι ευνοήθηκε από την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 25ο γύρο μετά την έξοδο του Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso) και το πρόβλημα στον κινητήρα της RB9 του Μαρκ Γουέμπερ, το οποίο του στέρησε την ευκαιρία να διεκδικήσει την τρίτη θέση και τελικά να τερματίσει, εγκαταλείποντας στον τελευταίο γύρο. Ανέβηκε στη Ferrari του Αλόνσο και επέστρεψε στα πιτ.

Στην εκκίνηση ο Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) κατάφερε να στρίψει πρώτος, όμως δεν κράτησε την πρώτη θέση από τον Φέτελ. Ο Γερμανός πάτησε το γκάζι και εξαφανίστηκε από τους καθρέπτες των αντιπάλων. Ακόμα και όταν έχασε τη διαφορά του με την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, έχτισε και πάλι μια μεγάλη διαφορά μισού λεπτού.

Η εκκίνηση του Ρόσμπεργκ

Και στη Σιγκαπούρη βρέθηκαν άνθρωποι να τον αποδοκιμάσουν στο βάθρο. Ο Μάρτιν Μπραντλ που έκανε τις συνεντεύξεις τους ζήτησε να σταματήσουν γιατί δεν είναι σωστό με τον Φέτελ να προσθέτει "βρίσκονται σε περιοδεία, πηγαίνουν σε όλους τους αγώνες με ένα λεωφορείο!

"Στο τέλος προσπαθούσα να ελέγξω τη διαφορά. Ήταν σκληρή δουλειά, αλλά έτσι μας αρέσει γιατί είναι μια από τις πίστες που χαρίζει τις μεγαλύτερες προκλήσεις", κατέληξε. Αυτή είναι η έβδομη φετινή νίκη του και τρίτη συνεχόμενη.

Ο Αλόνσο μαζί με τις Lotus των Ράικονεν και Γκροζάν (σ.σ. εγκατέλειψε με πρόβλημα στον κινητήρα της Renault) μπήκαν στα πιτ με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βρίσκεται εντός πίστας. Η Ferrari πήρε το ρίσκο, πηγαίνοντας τον Αλόνσο μέχρι το τέλος δίχως pitstop.

"Η εκκίνηση είχε πλάκα. Γνωρίζαμε πως δεν είχαμε ρυθμό αγώνα, οπότε έπρεπε να ανακαλύψουμε κάτι που δεν είχαν οι άλλες ομάδες. Μια διαφορετική στρατηγική από τις άλλες ομάδες. Κερδίσαμε στο τέλος. Η δεύτερη θέση μοιάζει με νίκη", σχολίασε ο Αλόνσο.

Το βάθρο των νικητών

Την ίδια τακτική ακολούθησε και η McLaren, όμως τα ελαστικά δεν είχαν την ίδια αντοχή. Ο Τζένσον Μπάτον που αναζητεί το πρώτο του βάθρο φέτος, έπεσε από την τρίτη στην έβδομη θέση στους τελευταίους έξι γύρους. Εκτός βάθρου, στις θέσεις 4 και 5, έμειναν ο Ρόσμπεργκ και ο Λιούις Χάμιλτον της Mercedes. H oμάδα του Μπράκλεϊ επέλεξε να μην μπει στα πιτ την ώρα που το αυτοκίνητο ασφαλείας βρισκόταν στην πίστα.

Ο Ρος Μπρον ξεναγεί τον Ντέιβιντ Μπέκαμ στα άδυτα της Mercedes

Ο Φελίπε Μάσα ήταν 6ος για τη Ferrari μπροστά από τις δύο McLaren των Μπάτον και Σέρχιο Πέρες. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber) και ο Έιντριαν Σούτιλ (Force India) πήραν τους τελευταίους βαθμούς. Εκτός βαθμών έμεινε ο Πολ Ντι Ρέστα (Force India) που έκανε εκπληκτικό αγώνα, φτάνοντας στη δεύτερη θέση και καθυστέρησε τον Αλόνσο για τρεις γύρους.

Σε δύο εβδομάδες το πρωτάθλημα μεταφέρεται στην Κορέα.

* Ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα επέβαλαν οι αγωνοδίκες στον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος επέστρεψε πίσω στα πιτ επάνω στη Ferrari του Φερνάντο Αλόνσο.

Η τελική κατάταξη

1.Σεμπάστιαν Φέτελ (Red Bull Renault)

2.Φερνάντο Αλόνσο (Ferrari) +32.6δευτ.

3.Κίμι Ράικονεν (Lotus Renault) +43.9

4.Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes) +51.1

5.Λιούις Χάμιλτον (Mercedes) +53.1

6.Φελίπε Μάσα (Ferrari) +63.8

7.Τζένσον Μπάτον (McLaren Mercedes) +83.3

8.Σέρχιο Πέρες (McLaren Mercedes) +83.8

9.Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber Ferrari) +84.2

10.Έιντριαν Σούτιλ (Force India Mercedes) +84.6

11.Παστόρ Μαλντονάντο (Williams Renault) +88.4

12.Εστεμπάν Γκουτιέρες (Sauber Ferrari) +97.8

13.Βάλτερι Μπότας (Williams Renault) +1 γύρος

14.Ζαν-Έρικ Βερν (Toro Rosso Ferrari) + 1 γύρος

15.Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull Renault) +1 γύρος

16.Γκιέδο Φαν ντερ Γκάρντε (Caterham Renault) +1 γύρος

17.Μαξ Τσίλτον (Marussia Cosworth) +1 γύρος

18.Ζουλ Μπιάνκι (Marussia Cosworth) +1 γύρος

19.Σαρλ Πικ (Caterham Renault) + 1 γύρος

20.Πολ Ντι Ρέστα (Force India Mercedes) + 1 γύρος

Εγκατέλειψαν

Ρομαίν Γκροζάν (Lotus Renault) 37ος γύρος

Ντάνιελ Ρικιάρντο (Toro Rosso Ferrari) 9ος γύρος

Βαθμολογία οδηγών

1.Φέτελ 247β.

2.Αλόνσο 187

3.Χάμιλτον 151

4.Ράικονεν 149

5.Γουέμπερ 130

6.Ρόσμπεργκ 116

7.Μάσα 87

8.Γκροζάν 57

9.Μπάτον 54

10.Ντι Ρέστα 36

Βαθμολογία κατασκευαστών

1.Red Bull-Renault 377β.

2.Ferrari 274

3.Mercedes 267

4.Lotus-Renault 206

5.McLaren-Mercedes 76

6.Τoro Rosso-Ferrari 31

7.Sauber-Ferrari 19

8.Williams-Renault 1

 

 
SHARE

24MEDIA NETWORK

Θυμάσαι σε τι εξελίσσονταν αυτά τα Pokemon;

Σου δίνουμε την ευκαιρία να αποδείξεις ότι κάποτε υπήρξες ένας σπουδαίος εκπαιδευτής. Μπορείς να τα βρεις όλα;

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 

ΠΛΟΥΣΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη ο Θόδωρος Βασιλάκης

Ο Δημήτρης Μπαλής γράφει για τον ιδρυτή της Aegean, Θεόδωρο Βασιλάκη, ο οποίος απεβίωσε την Πέμπτη (17/05) σε ηλικία 78 ετών.

HIGHLIGHTS